2752
2734

والدین به خصوص پدر و مادرهایی که به تازگی و برای اولین بار صاحب نوزاد شده اند بسیار نگران نوزاد خود هستند و با کوچکترین ناراحتی نوزاد خود دچار اضطراب می شوند و سعی می کنند تا از تجربیات دیگران استفاده کنند البته که این کار خوب است و تجربه گره گشای بسیاری از مشکلات است.


اما نباید زیاده روی کنید این نکته را در نظر بگیرید که هر کودکی دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش است که می تواند با نوزاد دیگر متفاوت باشد.


شیوه های مراقبت از کودک به تدریج از رویه های بهداشتی سنتی به مدرن تغییر کرده است. تعدادی از والدین اعتقاد دارند که فرزندان خود را به طور سنتی پرورش دهند ، و تعدادی از آن ها صحبت های پزشکان را پیگیری می کنند.


گاهی بین این دو مورد اختلاف وجود دارد بهتر است تعادل بین آنها برقرار کنید و بخش کلی آن را نادیده نگیرید. اما در نهایت والدین باید تصمیم بگیرند ، به خصوص مادری که می داند برای کودکش چه چیزی بهتر است.


اگر نمی دانید چه باید کنید احساس گناه نکنید. این تنها کودکی نیست که به دنیا آمده موارد زیادی وجود دارد که باید به تدریج یاد بگیرید. نحوه رسیدگی به کودک ، نحوه و زمان تغذیه ، چگونگی مراقبت از آنها ، خوابیدن ، پوشک کردن و ... همه چیز باید به تدریج آموخته شود.


اگر در روزهای اول تولد فرزند خود قادر به انجام این کارها نیستید ، از خود خجالت نکشید از تجربیات دیگران استفاده کنید، در اینترنت تحقیق کنید، با پزشک مشورت کنید اما در پایان این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کودک شما بهتر است.

کلیشه ها را بشکنید

اره مثلا لدفا اب قند و اب انارو کره توشکم نوزاد چندروزه نکنید باتشکر

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687