2737
2739

سلاااام به دوستای عزیز علاقه مند به هنر خوشمزه آشزی !! وظیفه خودم دونستم که تو این اوضاع و آشفتگی که همه ما به نوعی گرفتار و نگران این ویروس جدید هستیم با یک تاپیک خوشمزه حال و هواتونو عوض کنم! در این تاپیک طرز تهیه شیرینی ساق عروس کرم دار خونگی رو براتون مینویسم.

بیشتر بخوانید : طرز تهیه قرابیه پسته ای شکلاتی

مواد لازم برای تهیه شیرینی ساق عروس کرم دار خونگی

  • روغن جامد یا مخلوطی از کره و روغن جامد = ۱۰۰ گرم
  • پودر قند = ۴۰ گرم (۲ قاشق غذاخوری)
  • آرد سفید = ۲۰۰ گرم
  • پودر هل = ۱/۲ قاشق چای خوری
  • مغز گردو = به میزان لازم
  • پودر قند و پودر پسته = به میزان لازم

طرز تهیه شیرینی ساق عروس کرم درا

خخخخخخخب خانم های عزیز خوش ذوق و سلیقه دیگه میریم سراغ اصل مطلب "طرز تهیه شیرینی ساق عروس کرم درا" .

در ابتدا باید پودر هل و آرد را الک نمایید سپس کره ای که در دمای محیط قرار دارد و یا روغن جامد را به همراه پودر قند با همزن برقی ۲ الی ۳ دقیقه هم بزنید.

گلاب به اندازه 1 قاشق غذاخوری را به مخلوط فوق اضافه نمایید و با همزن برقی خوب هم بزنید. سپس نیمی از آرد را اضافه کرده و با قاشق مخلوط نمایید.

باقیمانده ارد را آرام ارام اضافه نمایید تا زمانیکه خمیر حالت چسبندگی نداشته باشد. خمیر را با دست خوب ورز دهید داخل یک کیسه فریزر نگهداری کنید و به مدت 2 ساعت داخل یخچال نگهداری نمایید.

در این مرحله از تهیه شیرینی ساق عروس کرمدار باید خمیر را از یخچال خارج کرده و خوب ورز دهید و به اندازه ی یک نارنگی چونه بگیرید و با دست صاف کنید و داخل آن مغز گردو گذاشته با کمک انگشت اشاره و شصت خمیر را دور مغز گردو بپیچید و در سینی روی کاغذ روغنی با کمی فاصله قرار دهید.

در آخر سینی را به مدت 15 تا 20 دقیقه داخل فر با دمای 170 درجه سانتیگراد قرار دهید و صبر کنید تا کاملا خنک شود سپس داخل پودر قند بغلتانید و روی آن را با پودر پسته تزیین نمایید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز