2733
2739

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه آمار و روش تحقیق ارشد و دکتری روانشناسی  استاد گرامی دکتر فراهانی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۴۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

دریافت فایل

محتوای این فایل کامل ترین و جامع ترین خلاصه کتاب آیین زندگی( اخلاق کاربردی )احمد حسین شریفی(ویراست دوم) می باشد که بصورت پاورپوینت در حجم 209 اسلاید قابل ویرایش و همچنین در قالب فایل pdf اسلایدوار در حجم 210 صفحه به انضمام مجموعه نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور با کد رشته های  1220433 و 1233027 آماه دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

راهنما، جزوه و خلاصه درس آیین زندگی (اخلاق کاربردی) + نمونه سوالات ادوار گذشته بر اساس کتاب محمد حسین شریفی منبع عمومی پیام نور و موسسات آموزش عالی

این بسته شامل موارد زیر است:

-خلاصه کتاب آیین زندگی( اخلاق کاربردی )احمد حسین شریفی(ویراست دوم) بصورت پاورپوینت در حجم 209 اسلاید

– خلاصه کتاب آیین زندگی( اخلاق کاربردی )احمد حسین شریفی(ویراست دوم) بصورت پی دی اف  اسلایدوار در حجم 210 صفحه

– سوالات تشریحی از کتاب آیین زندگی( اخلاق کاربردی )احمد حسین شریفی(ویراست دوم) با پاسخنامه بصورت پی دی اف

– فلش کارت و نکات مهم درس

https://padidehfile.ir/کتاب-آیین-زندگی-شریفی/

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

خلاصه کتاب دکتر محمد حقیقی شامل فایل خلاصه ۲۴۰ و ۵۶ صفحه ای و پاورپوینت ۲۱۶ اسلایدی به همراه نمونه سوال تستی با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل  حقیقی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی (۵۶ صفحه)

خلاصه کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی (۲۴۳ صفحه)

پاورپوینت کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی (۲۱۶ اسلاید)

نمونه سوال تستی با جواب (۱۴۰ صفحه)

بنیانگذار مکتب اقتصاد کلاسیک یعنی آدم اسمیت نیز مبادلات تجاری بین ملت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با مطرح نمودن نظریه برتری مطلق و تقسیم کار بین المللی به کشورها توصیه نموده است که منابع اقتصادی خود را در زمینه کالاهایی به کار برند که در تولید آن ها نسبت به سایر کشورها از مزیت مطلق برخوردارند .

دیوید ریکاردو هم که از شاگردان همین مکتب محسوب می شود ، با انجام مطالعات ارزنده خود نظریه برتری نسبی را ارایه کرد که نسبت به تئوری اسمیت فراگیرتر بوده است. از دیدگاه این نظریه نه تنها برخورداری از مزیت مطلق بلکه دارا بودن مزیت نسبی هم می تواند فرصت مناسبی برای کشورها در عرصه تجارت خارجی فراهم نماید.

فهرست مطالب

فصل اول  :  دیدگاه‌ها و نظریات بازرگانی بین‌المللی

فصل دوم : جنبه های سیاسی و نقش دولت ها در تجارت بین الملل

فصل سوم  : پیدایش تشکل های اقتصادی در جهان

فصل چهارم  : استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

فصل پنجم  : مدیریت تولید و عملیات در قلمرو جهانی

فصل ششم : نظام پولی و مالی بین الملل

فصل هفتم : بازار ارز و عملیات ارزی

فصل هشتم  : تراز پرداخت های خارجی

فصل نهم  : ورود موسسات بازرگانی به بازارهای بین الملل

مطالعه مقاله: خلاصه کتاب معانی و بیان 1 و 2 شمیسا 

2728

خلاصه کتاب دکتر حسن خسروی شامل فایل خلاصه ۵۴ و ۳۹ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی با پاسخنامه و فلش کارت است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب حقوق اساسی ۲ دکتر حسن خسروی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب حقوق اساسی 2 خسروی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب حقوق اساسی ۲ دکتر حسن خسروی (۵۴ صفحه)

خلاصه کتاب حقوق اساسی ۲ دکتر حسن خسروی (۳۹ صفحه)

نمونه سوال تستی از سالهای مختلف با جواب (۲۰۰ صفحه)

فلش کارت نکات مهم (۲۱۸ صفحه)

منابع قانونی

مراد از منابع قانونی نه فقط متون قانونی بلکه علاوه بر آن آراء و تفاسیر و نظریات مراجعی است که اعتبار و حجیت آنها ناشی از حکم قانون است.

مهمترین منابع قانونی – قانون اساسی

قانون اساسی دارای یک مقدمه است که دیدگاه کلی خود را نسبت به موضوعاتی مانند حکومت اسلامی رهبری اقتصاد- ارتش- قضاء و قوای مجریه و مقننه و مانند آن بیان میدارد.

محورهای مهمی که در که در اصول قانون اساسی آمده است از جمله :

جمهوریت نظام و تاکید بر مشارکت مردم در اراده جامعه.

اسلامی بودن حکومت

رهبری در جامعه اسلامی

حقوق ملت

تاکید بر آزادی و استقلال کشور

امکان تجدید نظر در قانون اساسی مصوب ۱۳۵۸ پیش بینی نگردیده بود. لکن پس از گذشت ده سال و بدنبال باذنگری در قانون مذکور در سال ۱۳۶۸ به موجب اصل ۱۷۷ تجدید نظر در قانون اساسی با رعایت شرایط و محدودیت های مشخص شده فراهم شد.

راهنمای خرید:

فایل در فرمت پی دی اف  می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی سیف” را در سایت بازار فایل بخوانید .

لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.

همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.

ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب درس هایی از اصول فقه تالیف دکتر محمدحسین شهبازی می باشد. این فایل شامل ۱۱۱ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از سایت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب درسهایی از اصول فقه دکتر محمدحسین شهبازی:

اصول فقه یا اصول استنباط حقوق اسلامی، یکی از دروس امتحانی آزمون وکالت محسوب می‌شود، که اغلب به خاطر تحلیلی و پیچیده بودن مباحث آن، داوطلبین در یادگیری این منبع درسی گاه دچار مشکل می‌گردند؛ مضافاً اینکه چون این درس ریشه فقهی دارد، تدریس آن در دانشکده‌های حقوق کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

در کتاب درس‌هایی از اصول فقه، اثر دکتر محمد حسین شهبازی که یکی از اساتید برجسته و شناخته شده در این حوزه می‌باشد، تمامی مباحث آزمونی اصول فقه با ذکر مثال‌های فقهی و حقوقی با قلمی روان و بدون هر گونه تکلّف به رشته تحریر درآورده شده است؛ به‌گونه‌ای که برای همه داوطلبین، فارغ از اینکه در چه سطحی هستند، قابل فهم و یادگیری باشد. در واقع در کتاب حاضر، سعی شده است همانند شیوه تدریس، مطالب به زبان ساده بیان گردد و با تطبیق آن‌ها با مثال‌های حقوقی به ویژه از قانون مدنی، ضمن بالابردن میزان آمادگی داوطلبین، کاربرد اصول فقه در حقوق موضوعه نیز بیش از پیش نمایان گردد.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– بیان مطالب به زبانی کاملاً روان و قابل فهم؛

– ذکر مثال‌های حقوقی با ارائه توضیحات مناسب؛

– اجتناب از آوردن مطالب اضافی و غیر آزمونی؛

– ارائه خلاصه مطالب به صورت نموداری در پایان هر فصل.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  pdf

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز