2733
2734

پسرم ١سال و دوماهشه چندروزه پشت مقعدش جوشاي سفيد زده و قرمزه امروز دكتر بردمش گفت براي غذاش بوده ممكنه چيزي خورده كه اينطوري شده شربت سفكسيم داده و پماد كالامين و پماد چشمي تتراساكلين و بتامتازون امشب براش كالانين و تترا رو زدم بعد از چند دقيقه جوري گريه ميكرد كه داشت از حاد ميرفت ديگه سريع شستمش و از پناد سوختگي ماستلا زدم آروم شد خوابيد خيلييييي گريه كرد كسي تجربه داره چيكار كنم فردا بزنم باز از كرما؟

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

تو هر خونه ای که بچه کوچک هست یه کرم به اسم «سودوکرم» باید باشه 

آب رو آتیش

من هیچکرمی به جز این کرم قبول ندارم دو ساعته خوب میکنه هررر چی باشه

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
2738

عزيزم من چنين تجربه اى رو به اين شكل سر پسرم نداشتم اما موقع سوختگى شديد فقط باز گذاشتن شب تا صبح و كرم ماهى و گرمى ندادن كارمو راه انداخت  

هیچ انسانی نه دوست توست و نه هیچ انسانی دشمن تو بلکه هر انسانی معلم توست ...

اره فردا هم بزن بهش سوزش طبیعیه دارو رو قطع نکن گلم شفا بدش 🙏

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز