2737
2739

اسباب بازی فقط یک وسیله سرگرم کننده برای بچه ها نیست بچه ها خیلی از مهارت هاشون رو با اسباب بازی ها تقویت می کنن. چند تا اسباب بازی خوب بهتون معرفی میکنم که برای رشد فکری بچه ها خوبه و اون ها رو سرگرم هم میکنه.


اسباب بازی موزیکال


 

موسیقی و آهنگ های شاد برای کودکان ضروریه ریتم و تکرار آهنگ ها و قافیه ها در اسباب بازی های موزیکال باعث می شود کودک شما نت ها را به خاطر بسپارد و علاوه بر این سرگرم هم بشود. خیلی از اسباب بازی های موزیکال به کودکان کمک می کنند مفاهیم مهم مثل الفبا را به کمک موسیقی یاد بگیرند تا بهتر بتوانند آن ها را به خاطر بسپارند.


تشک بازی


 

تشک بازی رو اکثر بچه ها دوست دارن و بچه ها وقتی درون اون ها قرار میگیرن میتونن خودشون رو با سرگرمی هایی که در اون وجود داره سرگرم کنن و توانایی های حرکتیشون رو تقویت کنن. کودک شما به اسباب بازی های آویزان نگاه می کند و وسیله های بازی به تحریک حواس کودک کمک می کنند و باعث تقویت رشد عضلانی و شنوایی او می شوند.


تاب و سرسره کودک


 

اگر یک تاب و سرسره در خانه داشته باشید دیگر نیازی نیست مرتب کودک خود را به پارک ببرید و در صف تاب و سرسره بایستید. گرچه بازی در پارک و هوای آزاد برای کودکان مناسب تر است اما این وسیله در خانه خیلی به شما کمک می کند به خصوص اگر بیش از یک کودک دارید.


بلوک های ساختمان سازی


بلوک های ساختمان سازی خلاقیت کودکان را تقویت می کند و بچه ها را وادار به فکر کردن می کند و آنها را برای مدتی مشغول می کند. بازی ساختمانی هماهنگی چشم دست کودک را بیشتر می کند و تجسم هندسی کودک را تقویت می کند.


پازل الفبا


پازل الفبای مهارت های شناختی کودک را تقویت می کند و به کودک شما کمک می کند تا الفبای فارسی و انگلیسی را یاد همچنین تشخیص رنگ را بهبود می بخشد.


ست آشپزخانه


ست آشپزخانه به کودک کمک می کند تا با آشپزخانه و اسباب و وسایل موجود در آن آشنا شود و کاربرد هر کدام را بداند علاوه بر این تخیل و مهارت های حرکتی کودک را تقویت می کند.



عروسک حیوانات

 

عروسک حیوانات موزیکال و سخن گو مهارت های حسی کودک را تقویت می کند و او را به صحبت ترغیب می کند.


کیت پزشکی



یکی از اسباب بازی هایی که کودکان معمولا دوست دارند ساعت ها با آن ها بازی کنند البته نه همه ی آن ها.


استخر توپ



استخر های توپ بسیار سرگرم کننده هستند و حرکت و بازی را تشویق می کنند. آنها حتی نوعی درمان هستند و باعث می شوند کودک شما احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687