2733
2739
برخی تجربیات و نکات لازم در زمینه ختنه به روش جراحی و مراقبتها به نقل از متخصص اورولوژی کودکان
اول از همه اینکه نزدیک به نوبت ما که شد یه قاشق شربت پرومتازین و یک قرص دیازپام رو که در اب حل شده بود به خورد پسری دادن که خیلی هم بدمزه بود و کلی گریه کرد . این دیازپام باعث شد که پسری بعد از عمل بتونه بخوابه و فقط نزدیک خونه که رسیدیم به مناسبت اولین جیش معروف کلی گریه کرد.

دوم به توصیه دکتر کلی أسباب بازیهای مورد علاقه برنا رو برده بودیم منجمله یه بادکنک و عروسک و آیپد که بعضی بازیهاش مثل پیانو رو دوست داشت. یکم سرگرمش کرد ولی رؤیهم رفته از گریه بچه جلوگیری نکرد و خیلی خیلی اذیت شد.

سوم پماد موپیروسین ٢ درصد که بعد از عمل برای هر بار پوشک کردن بچه روی قسمت ختنه شده خیلی زیاد می مالیم که هرچقدر هم که به خورد پوشک رفت باز پوشک به آلت بچه نچسبه و بعد از تموم شدن این تیوپ دوباره أون رو تجدید نکنیم و آدامه مسیر رو با وازلین بچه طی می کنیم.

چهارم اینکه پوشک به بچه نچسبه خیلی مهمه و از أون مهم تر اینکه اگر چسبید یکباره نکنیم که باعث خونریزی شدید می شه و بسیار خطرناکه. و برای جداً کردن پوشک بچه رو زیر شیر آب ببریم. روی توقف مصرف پماد بعد از إتمام أولین تیوپ تأکید کردن و گفتن چون انتی بیوتیک هست دوره درمان با مصرف همین تیوپ پایان می گیره و مصرف وازلین شروع می شه.

پنجم بعد از إتمام عمل که خیلی هم راستش سخت بود ، روی آلت بچه پماد زدن یه پوشک ساده رو دولا تا کردن روی آلت گذاشتند و پوشک کامل رو روی اون محکم بستند و قرار شد تا فردا صبح یعنی تا حدود ١٢ ساعت ما هم أو نطور پوشک کنیم.

ششم مؤکدا در مورد بخیه ها تأکید کردند که بخیه ها پاره نشن که إمکان خونریزی هست.

هفتم. چک آپ بچه تا حداکثر ٤ روز بعد از عمل و. اخر اینکه از روز بعد از عمل تا بهبودی کامل و جذب بخیه ها هر روز یه لگن آب ولرم رو با دو قاشق نمک. مخلوط می کنیم و ٢ بار در روز هر بار ٥ دقیقه در لگن بنشینن.
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
یه نکته که یادم رفته بؤد محل ختنه به هر روش تا اخر مدت پوشک باید در هر بار تعویض چرب بشه که این أمر از چسبندگی و تنگی مجرا جلوگیری می کنه
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
2740
من تازه تاپیکتو دیدم بهاره جان میشه اسم دکتری که ختنه کرد رو بگی؟؟؟سنتی بودی دیگه؟؟؟ الان از جای عمل راضی هستی؟؟ میگن ادرار نبابد کج بره!!همینطوره؟؟ عوارض ختنه سنتی بیشتره یا حلقه؟؟؟ من واقعا گیجم!!البته هنوزم زوده واسه تصمیم گیری ولی دوست دارم با چشم باز انتخاب کنم. ممنون میشم راهنماییم کنی.
Lilypie Maternity tickers
دکتر غروبی ختنه کرد مشکل ادراری نداره خدا رو شکر اما دوستام که بیمارستان عمل رو انجام دادن مثل من اذیت نشدن من که شاهد عمل بودم خیلی اذیت شدم
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بعد یه چیز دیگه.ببخشید سوالام زیاد شد! من ۹۰٪ تصمیمم رو سنتیه.ولی میشه شمام دلایلی که این روشو انتخاب کردی بهم بگی که دیگه ۱۰۰٪ بشم.آخه تو یه تاپیک دیگه انگار گفته بودی کلی مقاله خوندی.ولی من هر چی گشتم نه هیچ کدومو رد کرده بود نه تایید!
Lilypie Maternity tickers
یه نکته که یادم رفته بؤد محل ختنه به هر روش تا اخر مدت پوشک باید در هر بار تعویض چرب بشه که این أمر ...

مرررسی عزیزم بابت توضیحات خوبت  ...خیر ببینی ... من خیلی از اینا رو نمیدونستم ...

من پسرم الان چهار ماه و نیمشه و ما هم امروز صبح به روش جراحی سنتی ختنه ش کزدیم و قبلش تو خونه استامینوفن دادم بهش.

دکترش هم زیاد توضیح خاصی نداد و گفت مراقبت خاصی نداره و فقط گفت از فردا صبح هر روز هر وقت کثیفی کرد تو یه تشت اب ولرم با شامپو بچه بشورش. .. 

قبل از جراحی هم بهم پماد بی حس کننده داد و دور تا دور التش و بیضه هاش مالیدم و ده دقه ربع ساعت صبر کردیم تا بی حس شد بعد بردنش اتاق عمل و نیم ساعت طول کشید و بعد از ختنه هم کلی گریه کرد و شیرش دادم ولی بازم اذیت بود و بهم شیاف مسکن مقعدی دادن و متاسفانه استامینوفن رو با خودم نبرده بودم که بهش بعد از ختنه بدم وگرنه میشد بهش بدم تا ارومتر بشه ولی فک کنم بهش خواب اور داده بودن یا اینکه بخاطر شیافه بود که تو راه برگشت خوابش برد ... پوشکش رو هم زیاد سفت نبستم و پوشکشو براش یه سایز بزرگتر گرفتیم که راحت تر باشه .

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز