2733
2739

در این مطلب با انواع زیباترین مدل های فرش فانتزی ۲۰۱۹ مخصوص بخش های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و راهروی ورودی و … آشنا خواهید شد.


فرش های فانتزی از انواع طرح های مدرن فرش هستند که امروزه جای خود را در منازل ایرانیان باز نموده اند همچنین با توجه به اینکه این فرش ها دارای طرح های متنوعی و جذابی می باشند توجه طیف وسیعی از زوج های جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

انواع فرش ماشینی فانتزی در ابعاد و رنگ ها و برندهای مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند و همچنین این فرش ها در انواع طرح های شگی و شنل و گلیم فرش و بریز و … موجود می باشند. فرش های فانتزی به صورت پرز بلند و پرز کوتاه و فاقد پرز تولید می شوند و از آن ها می توان در بخش های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و اتاق کودک و سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم انواع فرش های فانتزی را از فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه تک فرش خریداری کنید تا از کیفیت و قیمت فرش ها اطمینان داشته باشید. 



کدام طرح فرش فانتزی را بیشتر می پسندید؟


اگر شما تمایل دارید در بخش های مختلف منزل خود فرش ها با طرح های بیضی و گرد و لوزی و مستطیل و … را پهن کنید بهتر است به سراغ مدل فرش فانتزی بروید. فرش های فانتزی در شهرهایی نظیر اصفهان و مشهد و کاشان و … تولید می شوند که در این میان انواع فرش کاشان از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. در طراحی فرش های فانتزی الیاف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از الیاف نظیر الیاف پلی استر از کیفیت بیشتری برخوردار می باشند و دارای خاصیت ضد لک و ضد حساسیت می باشند. از الیافی نظیر نخ و پشم نیز در طراحی فرش های فانتزی استفاده می شود.







بیشتری کاربرد این مدل فرش ها در مکان هایی نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب می باشد همچنین برای استفاده از این فرش ها در فضای اتاق پذیرایی باید دقت بیشتری را به خرج داد زیرا فرش های مورد استفاده در سالن پذیرایی باید از طرح و رنگی خاص و جذاب برخوردار باشند.
برای طراحی فرش های فانتزی اغلب از رنگ های روشن و براق استفاده می شود همچنین در برخی از طرح های این فرش ها رنگ های خنثی نیز به چشم می خورند.
فرش های فانتزی به صورت ساده و طرح دار و با اشکال هندسی مختلف تولید می شوند که انتخاب رنگ و طرح این فرش ها به ابعاد اتاقی که قرار است فرش در آنجا پهن شود بستگی دارد.
اگر اتاق مورد نظر شما دارای ابعادی کوچک می باشد بهتر است از فرش های ساده و رنگ روشن برای پوشاندن کف اتاق استفاده نمایید.


ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



واسه آشپزخونه هم بزارید

خداجونم هزاران بار شکررررررررررت❤خدایا امضای سبزمو سه سال پیش واسه سالم بدنبا اومدن پسرم نوشتم ولی الان قلبم پردرده میخام بهت بگم خستم از دعا کردن خستم از بابغض و گلایه باهات حرف زدن خدایا من خیلی خستم واسه آخرین بار ازت خواهش میکنم صبرت تموم بشه حکمتت به پایان برسه وامتحانت به نتیجه برسه خدایااااا دوساله شبا که سرمو میزارم بخابم درد و غم طول روز یادمیوفته با ناراحتی و بغض میخابم من دوساله خواب میبینم ولی نمیخابم من دوساله فقط نفس میکشم دلم واسه شوهرم میسوزه ایتقد درد میکشه دلم واسه بچه هام میسوزه که بدون شادی و شیطنت بچگی دارن بزرگ میشن..... خدایااااااا فقط میخام زودتر روزی برسه که وقتی سرمو میزارم دوبالش با مرور روزم لبخند بزنمو شکرت کنم فقط همین....بفریادم برس.این تیکر برای تولد همسرمه آرزو میکنم تا اون روز شوهرم سلامتیشو کامل بدست بیاره و سالم سالم باشه
2742

قیمت هم لطف کن بگو

خدایا مارا به غصه های معمولی مان برگردان...به قسط های عقب افتاده ،ترافیک های طولانی،خیابان های شلوغ، دغدغه های زیاد،هدف های سخت،خستگی های مفرط...به همان روزها که همدیگر را قضاوت میکردیم وبه قضاوت های هم توجهی نمی کردیم.به همان روزها که دنیا اینقدر آلوده نبود،که آلوده بود وحاد نبود ،که آلوده  بود واز آلودگیش نمی مردیم...که دلواپس حال عزیزانمان  بودیم نه جانشان !ما را برگردان به روزهایی که سلامتی اینقدر گریز پا نبود ،که میشد لابه لای همین مشکلات و دغدغه های ریز ودرشت،با خیالی آسوده فنجانی  برداشت ،چایی ریخت ...کنار پنجره ای ایستادودر کمال اطمینان و آرامش نفسی عمیق کشید .که می شد کسی را به آغوش کشید وآرام شد .میشد دستان کسی را گرفت وبدون هراس تمام شهر را قدم زد وغصه ها و درد ها را فراموش کرد .دلمان لک زده برای یک آغوش، یک لبخند ،یک خیال تخت...دلمان لک زده برای یک زندگی آرام و معمولی ...خدایا در آغوشمان بگیر که خسته ایم ...خودت حال زمین را خوب کن 
2738
بیشتری کاربرد این مدل فرش ها در مکان هایی نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب می باشد همچنین برای استفاده از ...


تخاب فرش گیر کردم چون فرش ی چیزیه که حالا حالاها نمیشه عوضش کرد باید ی چیزی باشه که هر دکوراسیونی بیاد هم زیاد کثیف نشه هم از مد نیفته هم دلو نزنه هم دلگیر نباشه هم اینکه دوام داشته باشه

بین مدرن و سنتی موندم؟کدوم بهتره 

واینکه با یکی دوبار شستن از سکه نیفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز