2737
2734

واقعا که هیچ ازادی بیان و دموکراسی تو این سایت وجود نداره بعد انتظار دارن مردم از اینترنت ملی استفاده کنند .. اولا باید بگم که فقط نباید حرف بزنید باید عمل کنید اول از همه باید سرعت اینترنت بهبود پیدا کنه بعدم از مدیر سایت و اپلیکیشنی که ما داریم ازش استفاده میکنیم باید فرهنگسازی بشه و به مردمم برسه این فرهنگ!  اولین فرهنگی که باید مدیر سایت بدونه اینه که نباید دست برد تو کارای دیگران (چت،تصویر و ..) بعد اینجا دخالت که چه عرض کنم زرت حذفش میکنن! دومین فرهنگی که مردم باید بدونن اینجا برای همه اس همونجور که تو واقعیت دروغ هست اینجام هست همونجور که تو واقعیت فحش دادن زشته اینجام زشته! ولی متاسفانه ما تنها فرهنگی که داریم اینه که صورت مسئله رو پاک کنیم و به کل فیل.تر کنیم!

💙 با افتخار استقلالیم ...

اینچا نمونه کوچیکی از جامعمونه😊متاسفانه

بنده به عنوان یه عضو از جامعه نینی سایتی و جامعه ایران مخالفتمو از ازدواج در سن زیر ۱۸ سال اعلام میکنم و هر جا صحبتی در این مورد باشه ساکت نمیمونم.همونطور که حجاب من که یک مسئله شخصیه از نظر شما به شما و شوشو!هاتونو جامعه و قایق و کشتی و این حرفا مربوط میشه ازدواج شما در سن پایین که تبعات زیادی در جامعه داره ،جدا از دلسوزی به منم مربوط میشه. حداقل در سن قانونی ازدواج کنین! برنگردین به صد سال قبلو قبل ترش!از یک کار اشتباه دفاع و تبلیغ نکنین! مثال نقض نیارین که فلانی خوشبخته فلانی اندازه ۴۰ ساله ها میفهمه.کار اشتباه اشتباهه😕حتی اگه خوشبختم بشید خیلی چیزا رو از دست دادین و خیلی مسوولیت هایی که مناسب سنتون نبوده رو دوشتونه (کپی امضای یک کاربر)جوری که باهات رفتار میکنه خیلی مهمتر از حسیه که بهت داره. سرجدتون وسطای تاپیک خواهرشوهرمادرشوهر،دوتا تاپیک مفیدبزنید!دوتا مطلب فمینیستی بخونید بفهمید حق و حقوقتون چیه!یکم با آناتومی بدنتون آشنابشید،از اتصال مغزوزبونتون مطلع باشیدبعد نظربدید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

اینچا نمونه کوچیکی از جامعمونه😊متاسفانه

خوب همین میشه که ملت اینقدر اغده ای میشن و اولین چیزی که سرچ میکنن مثبت 18عه!    یا اینکه میرن به دختر مردم تج.اوز میکنن بدون اینکه حتی بدونن و بفهمن دارن چه غلطی با روح اون بدبخت و خودشون میکنن .. یا اینکه میرن خیانت میکنن فک میکنن خیلی زرنگن!

💙 با افتخار استقلالیم ...
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687