2737
2739

سلام من به شدت از موجودات زنده مثل گربه و گنجشک و جوجه و.... میترسم. اصلا دست خودم نیست فرار میکنم از صد فرسخی اونها کسی مثل من هست که درکم کنه؟

امشب بگم چی شد😭

دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم.......خیلی حسین زحمت ما را کشیده است.......السَّلامُ عَلیکَ یااَباعَبْدِالله...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

منم همینطور.از هر نوع حیوان جنبده وحشت دارم.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

@yas٢٤   بیا خواهر

خواهر من فوبیا گربه داره

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
2738

سلام عزیزم منم اینجوریم کلا از هر چی موجود زندست میترسم شبا خواب ترسناکم اینه که افتادن دنبالم یا کنارمن تنها چیزی که نمیترسم مورچست اونم با دست نمیگیرم ولی کنارم باشه مشکلی ندارم باهاش

دختر باس حجب و حیا داشته باشه وگرنه پرده که پنجره اتاق منم داره
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز