2737
2739
من سه ماهه که اقدام به بارداری کردم. پریودهام دچار بی نظمی و تغییرات زیادی شده. خانم هایی که دچار این مشکل شده بودند و بعدا باردار شدند ما را هم راهنمایی کنند لطفا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
گل مریم جان اصلا درنگ نکن و به حدس و گمان نگذرون ! منم این چن ماه پری هام به هم ریخت ، هی گفتن جنگ بچه س و نمیدونم این طبیعیه و از این حرفا آخر رفتم دکتر ، گفت تخمدان هات هماهنگ با هم کا رنمی کنن ! و این یعنی چن ماه سرکار بودن ! زود برو دکتر و قال رو بکن !
سلام دوستان امیدوارم خوب باشید من یک تاپیک زدم دوستانی که چند روز بعد اقدام یا اینکه قبل مورد پری فهمیدند باردارند اونجا تجربیاتشون رو میگند ممکنه برای شما که منتظرید جالب باشه من سعی میکنم با این روش مواردی رو پیدا کنم که ثابت کنه میشه انتظار رو کوتاهتر کرد و زود تر فهمید که شخص بارداره اگه مایل بودید سر بزنید
و از دوستانی که تجربهای دارند میخوام بیان تجربیاتشون را در اختیار بقیه دوستان قرار بدهند ممنون میشم
http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=76760&PostID=3609489#3609489
2738
ممنون نازی جان. من در این سه ماهه که اقدام کردیم، ماه اول عقب انداختم، ماه بعد یک هفته جلو، ماه سوم هم دوباره عقب انداختم. این ماه همش فکر میکردم باردارم که عقب انداختم، علامتهای زیادی هم داشتم، ولی خوب، این ماه که نشد.
گل مریم جان.منم از آذر ماه که جلوگیری رو کنار گذاشتم نظم پریودم به هم خورد.آذر ماه بعد از 40 روز پریود شدم.و ماه بعد که دیدم داره از 40 روز بیشتر میشه رفتم دکتر.

دکتر بعد از معاینه و سونو گفت که مشکلی ندارم.برای این که زودتر پریود بشم بهم آمپول پروژسترون داد.که دو روز پشت سر هم زدم.6 روز بعد از تزریق پریودم اومد.

از روز 14 شروع کردم و دارم قرص مدروکسی پروژسترون 5 میل میخورم.روزی 3 تا.

ولی به خیلی ها دکتر روزی 2 تا 5 میل میده.

من برای بچه ی دوم دارم اقدام میکنم.یادمه که سر بچه ی اول 4 ماه قبل از اقدامم دیگه قرص جلوگیری نخوردم و فقط طبیعی جلوگیری میکردم.که باز هم نظم پریودم به هم خورده بود.یعنی تو یک ماه دو بار پریود شده بودم.و ماه بعدیش هم که اصلا پرود نشدم.

بازم دکتر بعد از معاینه و سونو بهم آمپول و قرص داده بود که خوردم و پریودم تنظیم شد.و بلافاصله همون ماه اول اقدام حامله شدم.
همه می خواهند بشریت را عوض کنند؛ولی دریغا،هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند.
گل مریم جان
برای من متفورمین و یه چیز دیگه که اسمش یادم نیس تجویز کرده ، ببینین یه ماه دو ماه نامنظمی شاید چیز مهمی نباشه اما واسه کسی که میخاد باردار بشه چندماه بهم ریختن برنامه اصلا خوب نیست ، چرا؟ چون اصولا این نظم کار تخمدان هاس که شانس بارداری رو زیادمیکنه ، پس اگه چند ماهه پری نامرتبی دارین حتما دکتر برین ، ممکنه این اقدام برای بارداریتون باعث آشکار شدن مشکلات پنهانتون بشه . پس دست دست نکنین و برین چکاپ حتما .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687