2733
2739
سلام دوستان عزیز .تفاوت قیمت بین سی دی های عماد و آقای ابراهیمی بسیار زیاد هست اولی 35 هزار تومان و دومی 10 هزار تومان هست من با آقای ابراهیمی صحبت کردم ایشون خیلی در مورد کیفیت سی دی ها به من اطمینان دادند که از کیفیت خوبی برخوردار هست ولی به هر حال دوست داشتم دوستانی که از ایشون و یا عماد خرید داشتند نظراتشون رو به من بگن ممنون


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من از آقای ابراهیمی خریدم 10500 کیفیتش خیلی خوبه تفاوتش با عماد اینه که مال عماد روی دی وی دی هست ولی ابراهیمی روی وی سی دی . خود خانوم عماد تفاوت رو توضیح داده
هر دوی اونها از روی نسخه اوریجینال میزنن و خودشون 450 دلار هزینه خرید نسخه اصلی رو کردن .
خانوم یاس خاکی 10 تومن میده اما ایشون از روی نسخه ای که از عماد خریده کپی میکنه و قیمتش رو زیر قیمت عماد گذاشته . به نظرم کارشون درست نیست .
2740
دوستان من این دی وی دی ها را از فروشگاه سیاه و سفید تو میدان انقلاب خریدم.اورجیناله.هر پک 4 تا دی وی دی داره و هر پک 8500 تومان.اگه دی وی دی پلیر دارید بیخود پول اضافه ندید.ضمن اینکه هر پک برای یک محدوده سنی هست و اینجوری می تونید فقط پک مخصوص سن نی نی تون را بخرید.مثلا من برای دخترم که الان 10 ماهه هست یک پک 9 ماه به بالا و یک پک بالای یک سال را خریدم.در ضمن کیفیت دی وی دی ها هم خیلی خوبه.
سلام
من عماد هستم. توضیحات کامل در مورد پکیج جدید بی بی انیشتین رو در سایت http://www.babyeinstein.blogfa.com
گذاشتم. تلفن تماس من: 09373104637 میباشد. توصیه میکنم همه نوشته های آدرس فوق و نظرها را ببینید.

بطور خلاصه در پکیج جدید:
دی وی دی های من چاپ اوریجینال دارند .(تصویر آنها را میتوانید در آدرس http://www.babyeinstein.blogfa.com ببینید)

اگر نسخه های ارزان روی سی دی کپی شده باشند چند مسئله به وجودمی آید. سی دی عمر کوتاهی دارد و در اثر استفاده زیاد احتمال خرابی بالاتری دارد. و اگر بصورت سی دی data رایت شده باشند ، امکان دارد همه دستگاه های پخش خانگی آنها را به عنوان VCD شناسایی نکند و فقط دستگاه های جدید بتوانند آنرا پخش کنند. در حالی که نسخه من را دستگاه پخش خانگی به عنوان DVD یعنی Digital Video Disk شناسایی میکند. و نسخه ارزانم که روی سی دی است واقعا VCD است و وقتی آنرا در دستگاه پخش خانگی قرار میدهید به عنوان VCD شناخته میشود.

فرمت آنها دی وی دی هست و با منو ساخته شده اند. در دی وی دی پلیر ها و همچنین کامپیوتر قابل پخش هستند.

تمامی قابلیت های موجود در یک دی وی دی فیلم جهت انتخاب فیلم و حرکت روی فیلم روی آن موجود است.

علاوه بر 48 داستان و ترانه های هنگامه یاشار و موسیقی های PlayTime& BedTime مجموعه موسیقی موتزارت هم به مجموعه PLaytime اضافه شده است.

بعد از سفارش تلفنی، محصول در تهران یکساعته و در شهرستان دو روزه به دستتان میرسد.

قیمت آن 30 هزارتومان است که از پکیج قبلی ارزانتر است.

باز هم اگر سوالی داشتید من در خدمتم.
هلن عزیز
خیلی از آموزش ها مثل آموزش زبان اشاره و اعضای بدن و حیوانات و اولین کلمات و ... در رده 6 ماه به بالا و همچنین آموزش هفت زبان خارجی و اولین حرکات و فصلها و ... در رده سنی سه ماه به بالا هست.

در واقع سه ماه به بالا یعنی آموزشی که میتواند از سه ماهه شروع شده و تا دوساله ادامه یابد. و به این معنی نیست که فیلم ها فقط باید در محدوده سنی سه ماه دیده شوند.

وقتی کودک 12 ماهه شود تمام 26 فیلم را میتواند ببیند و بار آموزشی همه آنها را بگیرد.
بخصوص که جذاب ترین و بیشترین فیلم ها هم همون فیلم های سه ماه و 6 ماه هستند که تعدادشان هم برای سه ماه 7 فیلم و 6 ماه 9 فیلم است. یعنی 16 تا از 26 تا مربوط به رده 3 و 6 ماه است.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز