2737
2734

سلام دوستان. خواهش می کنم هر کی می تونه راهنمایی کنه. اگر کسی در فاصله نیم ساعت حالت تهوع شدید پیدا کنه و بعدش پوستش خارش پیداکنه و قرمز بشه و پشت سرش ببینه که صورتش حالت افتاده پیدا کرده، یعنی نمی تونه لبخند بزنه، ولی کامل حرف می زنه فقط چون نمی تونه عضلات صورتش را درست جابجا کنه، صداش یک کم تغییر پیدا کرده، آیا این نشونه سکته مغذی هست؟ آیا می تونه نشانه بیماری دیگه باشه. خواهش می کنم اگر می تونید جواب بدید، چون تا دکتر جواب بده من سکته می کنم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738
مرسی عزیزم. اما اینجا گفته این یک طرف صورت فلج میشه ولی مال این آقا دو طرف به طور کاملاً قرینه فلج ش ...

خواهش میکنم

انشاله هرچی هست زود خوب بشه

خواهشا بیا توی همین تاپیک خبر بده چی شد .

باورت میشه منم الان ندیده و نشناخته نگرانشون شدم ؟ 

خواهش میکنم انشاله هرچی هست زود خوب بشه خواهشا بیا توی همین تاپیک خبر بده چی شد . باورت میشه منم ...

ببخشید با این همه فاصله زمانی پاسخ می دهم ولی الان دیدم و دلم نیومد جواب ندم. خوشبختانه مسئله خطرناکی نبود. یک مشت پسته خام خورده بودند و ویروسی هست که فقط در پسته خام هست و خیلی به ندرت اتفاق می افته و آلرژی خیلی شدید میده بگونه ای که کاملاً عضلات صورت را فلج کرده بود. 

خلاصه خدا را شکر 2 روز بیمارستان بستری بودند و بعد کاملاً خوب شدند و مرخص شدند. ولی واقعاً میگند خیلی خیلی وحشتناک بوده. می گفتند روز اول صورتش حدود 20 سال پیرتر شده در عرض چند دقیقه. یک چیز خیلی وحشتناک. یعنی تمام عضلات صورتش ول شده بوده و روی هم خوابیده بوده. 

ببخشید با این همه فاصله زمانی پاسخ می دهم ولی الان دیدم و دلم نیومد جواب ندم. خوشبختانه مسئله خطرناک ...

ممنون عزیزم که خبر دادین .

خیلی خوبه که نتیجه رو توی تاپیک نوشتین. هم فکر من آروم شد . هم راهنمایی میشه برای افرادی که با سرچ به تاپیک شما میرسن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز