2733
2771

چند وقت علائم سرما خوردگی داشتم تازه الان بدن و همه جام کم کم شروع کرده جوش زدن 

همزمان میتونم درس بخونم ؟ شدتش قرار نیس بیشتر شه ? چون الان حالم تقریبا نرماله میتونم به کاران برسم

اگ حالت عمومیت خوبه چرا نشه؟

 برایت آرزوهای کوچک دارم. مثلا اینکه چشم‌هایت را که باز میکنی، خستگی‌های دیروزت را در خواب آرام دیشب جا گذاشته باشی و تمام تنت لبریز باشد از طراوت و شادابی. مثلا اینکه یک لقمه نان و پنیر دلخوشی صبحانه‌ات باشد، قدم‌هایی سالم داشته باشی برای رفتن تا موفقیت و مادری که هر صبح، دعای خیرش بشود بدرقه‌ی راهت. مثلا اینکه آدم‌هایی در مسیر امروزت باشند، که حال جهانت را قشنگ‌تر کنند. دلت به بودن همراه و هم‌نفسی خوش باشد، و سرت به زندگی گرم. برایت آرزوهای کوچکی دارم، که شاید حسرت‌ بزرگ خیلی‌ها باشد‌‌‌...🌸🌹✨⭐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

👩‍⚕دکتر ظریفی،پزشک کودکان, [16/05/2024 22:51]

سلام به همه.

یک مطلبی را میخوام براتون بگم و لطفا این خبر را برای هر کسی که فرزند داره یا پزشکانی که میشناسید منتشر کنید. دستورات درمان آبله مرغان بعد از کرونا با قبل از کرونا تغییر کرده. دلیلش هم اینه که موارد شدید آبله مرغان را زیاد می‌بینیم. الان برای همه داروی رتروویرال شروع میکنیم.

پس وقتی فرزندتون آبله مرغان گرفته نگید مهم نیست خودش خوب میشه. به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنید.

نکته مهم: لازم نیست برای قرنطینه بچه‌ها سخت بگیرید. وقتی دارو براشون شروع میکنیم خیلی ساده و بی‌دردسر خوب میشن. فصل تابستان موقع خوبی برای ابتلا به آبله مرغان هست. اجازه بدین بچه ها با ویروس تماس داشته باشند و ۱۴ روز بعد آمادگی لازم را داشته باشید.


👩‍⚕دکتر ظریفی،پزشک کودکان, [16/05/2024 22:52]

زمانی که فردی به آبله‌مرغان مبتلا میشود باید هرچه سریعتر درمان با داروی رتروویرال آغاز شود. البته تا ۷۲ ساعت پس از اولین ضایعات وقت داریم ولی هر چه زودتر بهتر.


👩‍⚕دکتر ظریفی،پزشک کودکان, [16/05/2024 22:54]

افراد بزرگسال اگر به آبله مرغان مبتلا شوند به صورت ویژه‌ای اهمیت زیادی دارد و باید بلافاصله براشون دارو شروع کنیم. بزرگسالان برای درمان به متخصص اطفال یا متخصص پوست یا متخصص عفونی مراجعه کنند.  اکثر شهرها و بخش ها متخصص اطفال و داخلی دارند.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2762
2773
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
توسط   bharm  |  4 ساعت پیش