2733
2771

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو بلاد کفر ک معلومه آب انگور و اب انار حلال 😭😭

اینجا متاسفانه مشروب

من حوصله بحث با احمق ندارم حجی  ، ی (ت خوبی) گوشه کیبوردم گذاشتم هروقت نفهم ب تورم خورد میزنم رو دکمه (ت خوبی)، ناگفته نماند در بعضی موارد انقدر آدم حسابشون نمیکنم ک یادم میره جواب بدم.  

دلستر 

من ژله هم درست میکنم توش

امام علی (ع) : در شگفتم از بخیل، بـــه ســــوی فـــقـــری مــیشــتــابــد كـــه از آن مــیگــریزد.و سرمایه ای را از دست میدهد كه برای آن تلاش میكند. در دنیـا چون تهیدسـتان زندگی می ّ كند، اما در آخـرت چون سرمایه داران محـاكمه میشود در شگفتم از متکبری كه دیـروز نطفه ای بی ارزش وفـردا مرداری گندیده خواهـد بـود و در شگفتم از آن كس كه آفرینش پدیده ها را مینگرد و در وجود خدا تردید دارد! و در شگفتم از آن كس كه مردگان را میبیند و مرگ را از یاد برده است، و در شگفتم از آن كس كه پیدایش دوباره را انكار میكند در حالی كه پیدایش آغازین را مینگرد، و در شگفتم از آن كس كه خانه نابود شدنی را آباد می ّ كند، اما جایگاه همیشگی را از یاد برده است

به نظر من که جالب نیس چیزی جز همون نوشیدنی های الکلی توشون سرو بشه. در کل این گیلاس ها برای ماهایی که اهل این نوشیدنی ها نیستیم فقط نقش دکوری رو دارن. نوشابه و دلستر و شربت و این چیزا توشون بریزی به نظرم یه جوریه. وایب این کسایی رو میده که مثلا میرن برای پراید سانروف میذارن. انگار که خودشون دارن میگن ما فلان چیزو نمیتونیم داشته باشیم ولی خیلی تو کفشیم.

تو بلاد کفر ک معلومه آب انگور و اب انار حلال 😭😭 اینجا متاسفانه مشروب

تو بلاد کفر آبمیوه حلال تو اونا میریزن؟😐 والا من تو هیچ فیلمی ندیدم به جای شامپاین و ویسکی و نوشیدنی الکلی آب انگور و آب انار سر سفره بذارن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2762
2773
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
توسط   bharm  |  3 ساعت پیش