2737
2739

من به حساب دکترم الان هفته نهم دقیقا امروز تموم شد و از فردا وارد هفته ده میشم.اما سونو امروز گفت ۸ هفته و چهار روزمه.بعد سونولوژیست گفت صدای قلبو الان نمیذارم برات چون الان زوده و ضرر داره هفته ده به بعد بیا برا صدای قلب 

لالا لالا بهشت من،گل اردیبهشت من🌹خدا با لطف آورده،تو رو تو سرنوشت من 😍 برای مامان شدن همه ی منتظرا یه صلوات بفرستین.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

توی سونوی اولیه صدای قلبو نمیذارن.توی nt من اولین بار شنیدم صداشو.هفته ۱۲

فرهنگ یعنی بپذیریم وجود هر شخص دو بخش دارد!بخش اول:چیزهایی که انتخاب خودش نیست و بطور طبیعی به او داده شده است و نباید مسخره شوند! و بخش دوم:چیزهایی که انتخاب خودش هستند و به ما ربطی ندارند!!
2728

من چون حالم خوب نبود نرفتم هفته 13 ک رفتم شنیدم

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)
2738

مرسی دوستای خوبم لطف کردین.پس لابد هر سونو لوژیستی یه جور حال میکنه جواب بده 🙄

لالا لالا بهشت من،گل اردیبهشت من🌹خدا با لطف آورده،تو رو تو سرنوشت من 😍 برای مامان شدن همه ی منتظرا یه صلوات بفرستین.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز