2733
2734

چهارساله یک کیف و برمی‌داریم چونبرای بیرون کیف برنمیدارم بعدم بچم کوچیکه همیشه ساکت برمیدارم

چهارشنبه بای کیف مجلسی مشکی طوسی هستم داشتم فکر میکردم یعنی کسی کیف منویادشه!!!؟

امسال دوتا مانتو 

دوشلوار 

۳تاشومیز

۱تیشرت

۲شلوار خونگی 

۱تومن لوازم آرایش 

یه شال

گرفتم چیزی نگرفتم دیگه کفش و کیف نگرفتم یعنی هیچ سالی کیف نمی‌گیرم ب نظرتون کسی یادشه؟



کسی که یادش نیست ولی منم بچه کوچیک دارم یه کوله مخصوص بچه هامه و خودم هرسال کیف میخرم چون خیلی دوست دارم عاشق کیفم

حتما امضام رو بخون. سلام طاعات و عباداتتون قبول. این روزها ترند ترین موضوع جهان بحث جنگ فسطین و اسرائیل هست.شاید برای خیلی هاتون توی این جنگ روایت ها سوال پیش بیاد که ماجرا چیه، دعوا سرچیه و اصلا به ما چه ربطی داره.وظیفه ی ما اینجا چیه و اصلا این ماجرا ربطی به مسئله ی ظهور داره؟! شاید مادرید و یا معلمی هستید که بچه ها و دانش آموزانتون سوال میپرسن و نمیدونید باید در این مورد چی بهشون بگید.من میخوام یک دوره ی کاملا رایگان ۷روزه بهتون پیشنهاد کنم که جواب تمام این سوالهاتون رو داده.دوره از ۱۰ فروردین شروع میشه و کاملا افلاین هست. پادکست های نیم ساعته در کانال های ایتا بله یا تلگرام در اختیارتون قرار میگیره حتی اگر زمان ندارید گوش بدید خلاصه و نقشه ذهنی هم دارن.فرصت زیادی ازتون نمیگیره اما قطعا میتونه کمک کنه مرز بین حق و باطل رو تشخصی بدید و بفهمید وظیفه ی ما این وسط چیه. این دوره با زحمت گروهی از دغدغه مندان تنظیم شده به امید اینکه قدمی در جهت آمادگی در راه ظهور برداریم. بهم درخواست دوستی بدید لینک ثبت نام رو براتون میفرستم.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2740

کیف برا من خیلی مهمه

فقط 27 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
همه ما انسان ها درون ذهن خویش گیر افتادیم🌱🌼🐞.......یه دختر شاد پرانرژی بودم که یکم مرداد ۴۰۱دچار حمله پانیک شدم و زندگیم تیره و تار شد.(من با پانیک جنگیدم و پیروز شدم.)

چه خبره 😐

من فقط یه شومیز و یه کفش خریدم

هرکی گفت مدرک تحصیلی مهم نیست، دانشگاه مهم نیست، سطح خانوادگی و فرهنگ مهم نیست محکم بزنید توی گوشش. جهان بینی آدم ها و شخصیتشون در خانواده و محل تحصیل و کار شکل میگیره! آینده ی آدم ها شخصیت آدم ها همیناستتحصیلات و لول خانوادگی فقط برای کسایی مهم نیست که ندارنشفقط کسایی میگن تحصیلات شعور نمیاره که تحصیلات ندارن تحصیلات با خودش جهان بینی و بینش و شعور میارهاگر میبینید که یکی تحصیلات داره و بیشعور هست به این دلیله که قبل تحصیلاتش خیلی بیشعورتررررر بوده و الان بیشعور هست

ادمایی که تو نخ همه چی هستن بله.‌من ۳ تا مهمونی امسالو با یک کیف و کفش رفتم بهم تیکه انداختن که کیفت که وارد شد فهمیدیم تویی باز با همون کیف😐 منم رفتم برا عیدم خریدم

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعبیر خواب

rahaimani | 33 ثانیه پیش
2687