2733
2764

دندانپزشکی با بیهوشی در مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شرق کشور، برای کودکان و بزرگسالان. کلینیک دندانپزشکی تخصصی کاخ با مجوز رسمی دندانپزشکی با بیهوشی. مشاهده نمونه کارهای بیهوشی

فکنم میتونه بگیره اگر فاکتور بنام خودشه

خدایا ،ازت ممنون بابت نگاه پرمهرت،از اینکه یکی از فرشته هاتو.بمن سپردی ممنونم وازت میخام که  مثل همیشه کمکم کنی و نگهدارش باشی.دوست دارم خداجون.خدایا به همه کمک کن طعم مادرشدنو بچشند که بتونند عشق واقعیو تجربه کنند.کسی درمورد سرکلاژ شکمی سوال  داشت درخدمتم.

باید پس بدی دیگه

نفرت یکی از مخرب ترین نوع شرایط ذهنی است . نفرت بدن را مسموم میکند و اثرات آن غیر قابل جبران است. نگرانی یکی از بدترین اشکال فعالیت ذهنی ، بعد از نفرت است که عمیقاً خود مخرب است . هیچ چیز در زندگی اتفاق نمی افتد - هیچ چیز - که ابتدا در سطح فکر نباشد.                              (کتاب گفت و گو با خدا - جلد اول)

مالکیت طلاهای داده شده بعد از طلاق، از آن کیست؟


همانطور که گفته شده طلاها و هدایای که مرد یا خویشاوندان وی به مناسبت های مختلف برای زوجه گرفته اند از آن زوجه می باشد و زن می تواند هر گونه دخل و تصرفی در اموال هبه شده به وی داشته باشد.


اما اگر این طلاها به عنوان هدیه به زن داده نشده باشد مرد می تواند به هنگام طلاق، تقاضای استرداد طلا از زوجه را در دادگاه مطرح نماید، به عنوان مثال مرد ادعا کند که طلاها به عنوان امانت در دست زن بوده است.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2762
2773
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
توسط   bharm  |  3 ساعت پیش