2737
2739

چه در مورد تجربیات و مسایل پزشکی و نکات زندگی و...

حتی در مورد مسایل شخصی و اجتماعی، اگه سوالات فیک نباشه و صادقانه توضیح داده شه ، واقعا اغلب با اینکه روانشناس نیستین، ولی از روانشناس ها بهتر درک میکنید و راهنمایی هاتون از روانشناسا کاربردی تره.

حتی اونایی که انتقاد میکنن و نظر منفی میگن، بهترین کار رو میکنن که به قولی "دوست عیب هاتو میگه و تلنگر میخوری ولی دشمن پنهون میکنه و منتطر دیدن ضربه هست"

گرچه اکانت و تاپیک فیک و البته اعضای نوجوان و بی تجربه و بعضا نا آگاه هم زیاد شده و هست و راهنمایی اشتباه هم زیاد ولی وقتی همه چی واقعی باشه (چه سوال و چه کسی که جواب میده از ته دل و از روی تجربه میگه)، کمک بزرگی میشه.

چه دلهایی که توی این فضا با حرفاتون آروم شدن، چه مشکلاتی که با راهکارهاتون آشنا و بدردشون خورد. چه درس های اخلاقی که گرفتن.


خواستم از اینکه اطلاعات همدیگر رو بالا میبرین و خیلی وقت ها بدرد همه میخورین تشکر کنم

دم همه تون گرم

الهی که خدا آرامش رو به دلهاتون بده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواهش میکنم کاریه که از دستم بر میاد

خدایا به علی کمکم کن خدایا میدونم برات بنده خوبی نیستم ولی تو همه امید و پشت و پناه منی خدایا به علی به فاطمه به حسن و حسین دستامو بگیر ای همه امید من تو دنیا منو نا امید نکن.
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز