2752
2734


بیمارستان آمریکایی، دارای تیمی از متخصصان مجرب و آموزش‌دیده است که در زمینه درمان سرطان، تجربه‌های زیادی دارند. این بیمارستان، از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا برای درمان سرطان استفاده می‌کند

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

ترکیه؟؟؟ایران خودمون جز  پیشرفته ترین در درمان سرطان


ترکیه در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در زمینه درمان های پیشرفته سرطان داشته است. این کشور اکنون به یکی از مقاصد اصلی گردشگری درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان از سراسر جهان تبدیل شده است.


ترکیه در زمینه درمان های پیشرفته سرطان از جمله موارد زیر پیشگام است:


جراحی رباتیک: ترکیه از پیشگامان استفاده از جراحی رباتیک در درمان سرطان است. بیمارستان های ترکیه از پیشرفته ترین سیستم های جراحی رباتیک برای انجام جراحی های دقیق و کم تهاجمی در درمان سرطان استفاده می کنند. 

پرتودرمانی: ترکیه از تجهیزات پیشرفته پرتودرمانی برای درمان سرطان استفاده می کند. این تجهیزات شامل شتاب دهنده های خطی، دستگاه های پرتو درمانی پروتون و دستگاه های براکی تراپی می شود. 

شیمی درمانی: ترکیه از طیف گسترده ای از داروهای شیمی درمانی برای درمان سرطان استفاده می کند. این داروها شامل داروهای سنتی و جدیدی هستند که به طور خاص برای درمان انواع خاصی از سرطان طراحی شده اند. 

ایمونوتراپی: ترکیه از ایمونوتراپی برای درمان انواع خاصی از سرطان استفاده می کند. ایمونوتراپی یک روش درمانی جدید است که از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان استفاده می کند.

جایگاه ترکیه در ۲۰ سال اخیر در پزشکی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این کشور اکنون به یکی از قطب های پزشکی در جهان تبدیل شده است و در بسیاری از زمینه های پزشکی از جمله جراحی پلاستیک، پیوند اعضا، و درمان سرطان پیشرو است.

 پزشکان ایرانی در زمینه دانش و تخصص به سطح بسیار بالایی دست یافته‌اند. این دانش و تجربه‌های برتر به خصوص در دل تحریم های چندین ساله و محدودیت های بانکی در کشور بسیار ارزشمند هستند. با این حال، تکنولوژی های پیشرفته پزشکی و hitek و کمبود داروهای شیمی درمانی و نوین متأسفانه در ایران به کمبود برخورده و در دسترس همگان نیست



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687