2733
2771

الان میگین فیلم و عکس عکس و فیلم ها رو دوربینی  میگیرن که تصویر کلا گرد منحنی میکنه سفر به ماه شون که لو رفت تو استودیو گرفتن فیک یه مشت عکس خاکستری چرت و پرت از مریخ گرفتن که مشخص یه گوشه زمین که اونم مشخص چرت و پرت 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا لعنتت کنه مدگل

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    

الله وکیلی ساعت دوازده و چهل و سه دقیقه شب دغدغه ات اینه خواهرم؟

به بعضی آدما هم باید گفت: این زبونی که خدا بهت داده تزئینی نیستاا...داده که اونجایی که باید حرف بزنی،بزنی...منتهی سعی دارن با تعقیر دادن رفتارشون به طرف حالی کنن که ازش ناراحتن...با این منطق که خودش باید بفهمه!!

نه. خیلی قبل از ناسا و اصلا قبل اینکه امریکایی وجود داشته باشه که طرفداران تئوری توطئه بخوان ادعا کنن داره ناسا دروغ میگه و زمین تخته، ما یه دانشمندی داشتیم به اسم ابوریحان بیرونی. که با قوانین ریاضی هم ثابت کرد زمین گرده و هم از روی سایه شعاهش رو محاسبه کرد.

درخواست دوستی نده، دوست عزیزم. بیا هر حرفی داریم به جا خصوصی، تو تاپیک ها بزنیم. ممنون.❤
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2762
2773
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
توسط   bharm  |  4 ساعت پیش