2752
2734

دوس شن ؟ یعنی خب شرایط واسه اونا به نظرم بیشتر فراهمه

بهترین فیلم یا کتابی که دیدید یا خوندید رو بهم معرفی کنید❤


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
بله ممکنه  چرا اینو میپرسی حالا ؟‌

یه دوس پسری داشتم یهو کم کم ارتباطشو باهام قطع کرد میگم شاید با یکی دوس شدع

بهترین فیلم یا کتابی که دیدید یا خوندید رو بهم معرفی کنید❤

بستگی ب ذاته ادمش داره گلم 


وگرنه اسنپ هم ی شغله برای درآمد ، اگه ادم اینکاره باشه مغازه هم داشته باشه با دخترایی ک میان خرید میتونه رل بشه 

منم‌گنهکار و ب دل عشق علمدار 💚 من از شلوار نود و پاره پوره رسیدم ب چادر ، فهمیدم چادر یادگار مادرم زهراست ، شاید تو تابستون گرمم بشه ولی می ارزه ب ی لبخند مهدی فاطمه س 💚 من با چادر هم همون دختر لاکچریه قبلی ام ، منتهی خودمو از چشمای هرز پوشوندم💚

شک نکن 

لطفا درخواست دوستی ندید ! چرخ اقبال به منفعت من چرخیده ، جهان حول محور اهداف من در گردش است اراده من بر سرنوشتم غلبه و چیره است هیچ چیز مرا از رسیدن به اهدافم باز نمی دارد انسان بزدل هزاران بار می میرد اما انسان شجاع فقط یکبار طعم مرگ را می چشد اطمینان داشته باش تو آن چیزی هستی که می خواهی باشی من بر اساس رهنمود های کائنات در مسیر اهدافم پیش می روم و چیزی در جهان مرا از رسیدن به اهدافم باز نمی دارد من در مسیر خوشبختی قرار دارم و هر چه پیش می روم خوشبختیم تکمیل تر میشود سرنوشت من از آن چیزی که تصورش را کنم زیباتر نوشته شده . خداوندگار یکتا و بی همتای من مرا به سوی هر آنچه خشنود و خوب است هدایت می کند . من در پرتوی هدایت او هرگز گمراه نخواهم شد . جهان هستی هر آنچه که بخواهم به من می دهد . من لیاقت بهترین ها را دارم .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مائده6525221  |  5 ساعت پیش
توسط   mehrsathename  |  14 ساعت پیش