به مشتریاتون مشاوره صمیمانه بدین
باهاشون با احترام برخورد کنید.
با حوصله باشید.
به مشتریاتون حتی آموزش هم میتونید بدین و از آموزش به اونا کسب درآمد کنید.
یکی از روشهای جلب مشتری اینه که با شریک دیگه ای که فقط در اجاره محل فروشگاه باهاش شراکت میکنید محصولاتتون رو بفروشید. افرادی که برای خرید ازون میان...کارهای شما رو هم میبینن
اشانتیون بدین......خدمات پس از فروش بدین.....
به حرف مشتری خوب گوش کنید. باهاش درست ارتباط برقرار کنید.
طوری رفتار کنید که کاملا با شما و در فروشگاه شما احساس راحتی کنه.
برای تبلیغ کارتون ضددددددددددددد تبلیغ نکنید.
دیدین بعضی بازاریابها ساعت سه بعد از ظهر زنگ میزنن..... هم خودتو هم بچتو از خواب بیدار میکنن..... خیلی هم شیک و مهربون میگن با محصول فلان آشنایی دارید؟ ایا فلان محصول رو مصرف کردید؟؟؟؟
من اینجور مواقع میگم من وقت ندارم به حرفتون گوش بدم.......
![](https://s1.ninifile.com/statics/smileys/s/sm78.gif)
چون بی موقع مزاحم استراحت من شده... پس اون نه تنها در تبلیغ موفق نبوده یک ضد تبلیغ هم انجام داده....... دیگه من اسم اون برند رو که ببینم یاد بی وقت زنگ زدن بازاریابهاشون میفتم......و به سمت محصول نمیرم.
بازاریابی تلفنی و اینترنتی و .... مهارتهای خاصی میخواد......
البته تنوع روشهای بازاریابی اینترنتی خیلی بیشتر هست.
همین تبلیغات توی این سایت........ یه روش جذب مشتریه............