2733
2739
در این دیدئو توضیح داده میشه که چطور مواد پلاستیکی که دور ریخته میشن وارد چرخه طبیعت میشن و اون و آلوده می کنن و به شدت بهش ضربه میزنن و مواد سمیش وارد خاک و آب های زیرزمینی میشن در صورتیکه در صورت بازیافتشون این مواد بارها و بارها استفاده می شن و اصلا وارد چرخه طبیعت نخواهند شد
من هر وقت میرم تو طبیعت مخصوصا جاهایی که آب روانی باشه هر دیقه چندین بطری از جلوی چشمام رد میشه و 99% اونا رو همون موقع افراد دیگه ای که کنار آب نشسته ان میندازن داخل آب به همین سادگی! جالبه بطری پلاستیکی وقتی خالی شد اگه فشارش بدید جمع میشه و حجمی نداره و اکثرا کسانی که میان اینجور جاها با ماشین میان پس می تونن همراهشون ببرن چون موقع آوردن جا داشتن و تازه حجمشون هم بیشتر بوده فقط نمی دونم چرا به خودشون زحمت نمیدن و با خودخواهی تمام اونا رو تو دل طبیعت رها می کنن یا می سپرن به آب و اصلا فکر نمی کنن که بچه ها و نوه هاشون قراره تو این محیط زندگی کنن حالا حالا ها و کار امرزوشون در واقع دودی میشه تو چشن نسل خودشون در آینده !!
همه ﭼﻴﺰﺍﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﺍﺱ ... ﻧﻤﻮﻧﺶ ﻣﺎ خانم ها ... ! ﻭﺍﻻ!! ☝️ خدا سایمونو از سرشون کم نکنه!! *** http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1258877&T=%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87_&PageNumber=1


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
جالبه وقتی می خوان آدما جمع شن دنبال آب یا دار و درخت هستن ولی وقتی رفتن اونجا هم آب و آلوده می کنن هم به سبزی طبیعت ضربه وارد می کنن بعد با خودشون نمیگن من 4 روز دیگه هم باز میخوام بیام اینجا؟!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز