2733
2734

 سلام دوستان عزیزم.

ممنونم از لطف همه شما. 

این چند هفته اخیر به شدت درگیر انجام بخش اول پروژه بودم. فکر می‌کردم که وقت بیشتری نسبت به بقیه قسمتهاش بگیره اما نه تا این حد. خدا رو شکر بالاخره اون بخش تموم شد و برای ناظر فرستادم. بلافاصله بخش دوم رو شروع کردم. 

دوباره برنامه‌ریزیمو اصلاح کردم و به روال سابق برگشتم که ۵ روز کاری دارم و دو روز خالی. اما برخلاف گذشته به خاطر این که نمی‌تونم حالمو تو بارداری پیش بینی کنم و همین طور معطلی مطب دکتر و اینا هم پیش میاد، بخشی از روزای خالی رو گذاشتم برای جبران عقب ماندگی احتمالی تو هر هفته. 

تو این مدت برای تنوع به کتاب خوندن ادامه دادم و کتاب ملت عشق رو خوندم. داستانی بود و خیلی ازش خوشم اومد. الآن دنبال اینم که یه کتاب خوب دیگه پیدا کنم برای خوندن. یه سری فایل هم مربوط به مدیریت استرس از هلاکویی از سایت مشاورفا دانلود کردم. حدود ۴ ساعت بود و مثل همیشه خیلی اطلاعات مفیدی بهم داد. فایل‌های دکتر هلاکویی یه نظم خاص و دسته بندی خاصی داره که با مدل فکری من سازگاره و بهش علاقه دارم. 


مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تلما جان، امیدوارم اوضاع خوب باشه در مورد خواب بچه‌ها تو تاپیک قبلیمون که آدرسش تو صفحه اول هست، مطالب زیادی پیدا می‌شه. کتاب "کلیدهای برخورد با مشکلات خواب کودکان" نوشته دکتر سوزان ای گاتلیب و ترجمه اکرم کرمی هم برای من خیلی مفید بود. فقط اینو هم بگم که تغییر عادت خواب بچه‌ها خیلی راحته، فقط باید آروم آروم و به تدریج انجام بشه.

در مورد این‌که کمدهاتون بیشتر وقتتونو می‌گیره، بد نیست با خودتون رو راست باشید و ببینید چرا اینطوره؟ من شرایط شما رو نمی‌دونم اما خودم گاهی برای این‌که کارای سخت‌تر رو انجام ندم یه موضوع کوچیکو چنان برای خودم بزرگ می‌کنم که وقتم با همون پر می‌شه. ناخودآگاه این کار رو می‌کنم و وقتی چند روز می‌بینم که به کارای مهمم نمی‌رسم تازه متوجه میشم که دارم این کار رو می‌کنم. البته این یه مثال در مورد خودم بود منظورم این نیست که در مورد شما صدق می‌کنه. منظورم اینه که گاهی باید ریشه یه رفتارو پیدا کنیم تا بتونیم تو زندگی تعادل لازم رو به وجود بیاریم.

مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
خوش آمدید. امیدوارم براتون مفید باشه. از خودتون و برنامه‌هاتون بگید تا بیشتر آشنا بشیم.


ازخوندن تاپیکتون حالم خوب میشه وانرژی میگیرم امیدوارم هرروز سر بزنید و ازتون چیزای جدیدی یادبگیریم

بهم ریختگی خونه اعصابمو‌ بهم میریزه ۳ تا بچه دارم 

موقع هایی که دعواشون میشه یا جیغ میزنن واقعا غیرقابل تحمل میشن


گله از دست کسی نیس ، مقصر دل دیوانه ماست😊
2728

سلام دوستان خوبم

خوشآمد به همه دوستان جدید

امروز وقت کردم کمی از خودم بنویسم .راستی سهیلا جون ممنون از پیشنهاد برای پاک کردن چدن‌های گاز واقعا باهاشون مشکل داشتم. 

منم این روزها مشغول کار اداره مثل همیشه و با وجود کرونا ما هر روز سر کار بودیم و اصلا به جز دو سه روز از عید استراحت نداشتم.

باشگاه هم تعطیل شده و کمی تنبل شدم انشاالله قراره که باز بشن و برگردم ولی وزنم رو کنترل کردم و حتی کم شده.

کتاب رو بیشتر از فیدیبو میخرم و میخونم .منتظر معجزه باش و اثر مرکب و ملت عشق رو خریدم.

زبان هم خیلی دوست دارم و دارم کار می کنم.

آشپزی و غذاهای جدید هم تو برنامه ام گذاشتم و نون پختن هم تا حدودی یاد گرفتم و اگه وقت کنم هفته آیی یه بار می پزم که مورد استقبال شدید بچه ها قرار گرفته.

خونه رو هر روز سعی می کنم مرتب کنم تا آخر هفته زیاد اذیت  نشم .


سلام‌بچه هاا... اگه صفحه برنامه ریزی مامان‌پرنیا رو دارین‌میشه بگین صفحه چنننننده...از ظهر دارم میگردم‌پیدا نکککردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلام بر همه دوستان عزیزم. امیدوارم همگی از برنامه‌هاتون تو زندگی لذت ببرید.

من همچنان مشغول انجام بخش دوم پروژه‌ام هستم. خدا رو شکر داره بهتر از بخش اول پیش می‌ره و تونستم دو روز آزاد تو آخر هفته داشته باشم. گرچه هر دو روز با کمک به اطرافیانم تقریباً پر شد وخدارو شکر می‌کنم که این وقت آزاد رو دارم:)

مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
2738
سلام‌بچه هاا... اگه صفحه برنامه ریزی مامان‌پرنیا رو دارین‌میشه بگین صفحه چنننننده...از ظهر دارم میگر ...

سلام lkh. خوش آمدید. ما معمولاً اینجا برنامه دقیق نمیذاریم. بلکه برای برنامه‌ریزی بهم کمک می‌کنیم. مثلاً می‌گیم برای تمیز کاری خونه برنامه کلیمون چیه. بیشتر به سوالات هم در مورد برنامه‌ریزی پاسخ می‌دیم و هر کس برنامه‌ای رو که برای خودش بهترینه می‌چینه.

اگر بتونیم به شما هم کمک کنیم خوشحال میشیم.

مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
سلام دوستان، من میخوام کتاب خوندن رو شروع کنم. میتونید راهنمایی کنید با چه کتابهایی شروع کنم؟ و اینک ...

سلام star. چه جور کتابایی رو می‌خوای مطالعه کنی؟ یکمی از خودت بگو لطفاً تا بدونیم چه جور کتابایی دوست داری و برات مفیده.

مسئولیت همه اتفاق های زندگیم برعهده خودمه :)
سلام star. چه جور کتابایی رو می‌خوای مطالعه کنی؟ یکمی از خودت بگو لطفاً تا بدونیم چه جور کتابایی دوس ...

من شاغل هستم، کتابهای رمان و داستان زیاد خوندم، توی سه روز گذشته دو تا رمان خوندم. دوست دارم حداقل کتابهایی که اکثرا خوندند من هم بخونم. از تاریخ و جغرافی هم بیزارم. اطلاعات عمومیم هم کم هست.

سلام صبح زیباتون بخیر

منم دارم با وجود یه فرشته اسمونی درس میخونم هدفم قبولی کنکور وزارت بهداشت هست.

در کنارش خونه داری و... 

من مشکلم بی حالی و‌تنبلی خودمه

اگه راهکاری دارید ممنمون میشم جواب بدید

تیکر روز کنکوره..... کنکوری که قرارهست منو به آرزوهام برسونه😊
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687