2733
2739
عنوان

دکتر فروغ شادانلو:

| مشاهده متن کامل بحث + 973706 بازدید | 14929 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

شما مامانای توی خونه که میخواین مراقب بچه هاتون باشید و بیرون از خانه کار نکنید چرا یک سرگرمی برای خودتون ایجاد نمی کنید که هم اوقات فراقت شما رو پر کنه و هم براتون منبع درآمد باشه.

شما میتونید در وبسایت طلا و خورشید آموزش مروارید بافی و جواهر دوزی ببینید که دارای پشتیبانی دائمی هم هست و همینطور میتونید محصولاتتون رو هم در این وبسایت بفروش برسونید و در منزل خودتون کسب و کارتان را راه اندازی کنید.




وبسایت طلا و خورشید


وبسایت طلا و خورشید


وبسایت طلا و خورشید


اپلیکیشن این آموزشها رو هم میتونید از اینجا دانلود کنید.

پیج اینستاگرام آموزشهای مروارید بافی و جواهردوزی

2731

دیدم اظهار نظر امسالی راجع به سرکار خانم دکتر شادانلو نداریم، گفتم نظرم رو بگذارم که بروز هم هست. من طبق نظرات دوستانی که از ایشون تعریف کرده بودند در هفته اخیر مراجعه کردم، 

اولا که ایشون پیر شدند و بی حوصله، اگرچه بی احترامی ندیدم انصافا، اما بابت یه نمونه برداری ساده پاپ اسمیر در مطب از من 600 هزار تومن واریز وجه به حساب شخصی دریافت کرده اند. کامپیوتر هم ندارند که نسخه الکترونیک براتون صادر کنند، در مدتی که داخل مطب انتظار میکشیدم متوجه شدم خیلی پول از بیمارها میگیرند و اونم از نوع واریز وجه به حساب نه از طریق پوز، حالا مبالغ منصفانه و طبق تعرفه بودن رو نمیدونم. 

دانشی گمونم راجع به نازایی ندارند و افرادی که سنشون بالاست یا یکم در باروری تنبل هستند  به IVF رهنمون میکنند که خب خودتون قطعا برداشت من رو خواهید داشت.

 کلا به سونو و آزمایشگاه معرفی خودشون میفرستند که بیمه هم نیستند تو این هزینه های سرسام آور و وحشتناک. 

چندین خانم رو دیدم که پیش ایشون بابت جراحی اومده بوده اند یا بعد بهبود یا تازه قرار بود بیمارستان جراحی بشن، اون دسته که بعد جراحی اومده بودند چهره ها و گفتارشون حاکی از رضایت بود.

معاینه رو با دستکش فریزری انجام دادند اونم با او مبالغی که بابت ویزیت و نمونه برداری میگیرند واقعا خست و غیر بهداشتی  من قطعا بهشون دیگه مراجعه نمیکنم.

حتی داخل برگه تاریخ پریود منو اشتباه نوشته بودند، با اینکه ازم پرسیده بودند.


پیش پزشک هایی برید که حتی اگه دستمزدشون بالاست مهارت و سواد بالا دارند و به بیمارشون اهمیت میدن

و صرف برای تشخیص های ساده مجبورتون نکنند برید پیش آزمایشگاه ها یا سونوگرافی های آزاد و آشنا خودشون، یا فکر میکنن سر گردنه است و مریض مجبور بپردازه. الان شرایط اقتصادی برای همه سخت شاید 1 درصد براشون اصلا مبلغ مهم نباشه، سایرین حتی درآمد بالایی هم داشته باشند پول ناحق و زور رو نمی پردازند.


متاسفانه قشر پزشکان زنان و زایمان خیلی پولکی شدند ای کاش یه نظارتی به عمکردهاشون بشه

درست یه پزشک پیر میشه تا تخصص بگیره یا به بهره برداری از علمش برسه اما انصاف هم برکت زندگی آدمو بالا میبره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687