2737
2734

[آسان شدن ازدواج
روایت از امام صادق علیه السلام: «هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.» (5)
3) جهت برآورده شدن حاجات بزرگ
به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگوید «طه» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند و باز صد مرتبه بگوید «طه»  و یک مرتبه سوره «قل هو الله » را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند، همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار«طه» تمام شد بعد از آن 17 بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند، خداوند مطلب و حاجت او را براورده می کند و بی شک عمل خواهد شد. این از مجربات است و آزموده شده است.(6)
 آسان شدن امر ازدواج
اگر فرد مجردی دوست دارد كه ازدواج كند سه روز روزه بگیرد و در هر شب آن پیش از رفتن به رختخواب 21 بار آیات 74 -76 سوره فرقان را بخواند و از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآورده سازد خداوند امر ازدواج او را آسان میكند.(

 

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

: راهکار عظیم و دعا برای دختران بخت بسته و بی خواستگار

آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.


آیه ۲۹ سوره فاطر :

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.




این دستور العمل بخت گشائی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:


1- سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)


2- به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).


3- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.


4- پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم

 دعای مجرب برای گشایش بخت دختران سریع التاثیر تجربه شده

ابتدا باید وضو بگیرید و به خود عطر بزنید و سه بار ایه الکرسی بخونید و سپس رو به قبله بنشینید و ابتدا قلم را در دست بگیرید و سپس کاغذ را روی پای راست قرار داده و در حین نوشتن در دهانتان عسل یا کشمش قرار دهید.


مواظب باشید در حین نوشتن کسی از کنارتان رد نشود یا سایه کسی از روی نوشته شما رد نشود.(مخصوصا سایه خانم)سپس در زیر امضای تعویذ را هم قرار دهید


نوشته را تا سه روز لای قران (سوره یس ) قرار دهید و بعد از ان نوشته را داخل گردنبند چرم قرار داده و همراه خود کنید.


وووووو أَذِّن فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجَالًا وَعَلَىٰ کُلِّ ضَامِرٍ یَأْتِینَ مِن کُلِّ فَجٍّ عَمِیقٍ یَشْهَدُوا مَنَافِعَ اَللَّهُمَّ ابْعَثْ بَعْلاً صَالِحًا لِخِطْبَته فُلان بنت فلانه بِحَقِّ کَلاَمِکَ الْقَدِیْمِ وَبِرَسُوْلِکَ الْکَرِیْمِ بِاَلْفِ اَلْفِ لاَحَوْلَ وَلاَ قُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیْمِ. وَصَلَّى اللَّهُ عَلَى سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید

[۲: دعای بخت گشایی و ازدواج سریع و آسان دختران 100% تضمینی,بهترین دعای بخت گشایی,دستورالعمل بخت گشایی مجرب,نسخه قرآنی گشایش سریع بخت,ذکر و دعای باز شدن بخت و ازدواج,دعای قطعی برای ازدواج دختران


دستورالعمل بخت گشایی :


برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.


آن دعا این است :


(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).


توجه:


به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

[: دعای قوی و تجربه شده برای انتخاب و یافتن همسر دلخواه

“یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.




پس خواندند “اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَةَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَةَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَةِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ”.

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید
2728

ختم سوره نمل برای ازدواج نیز بسیار توصیه شده است و کسانی که به دنبال ازدواج موفق هستند می توانند از این ختم بهره بگیرند. برای ختم سوره نمل باید از روز دوشنبه تا روز جمعه آیات ۵۹ تا ۶۳ سوره نمل را به صورت زیر ختم نمایید.

ابتدا آیه ۵۹ را بخوانید و بعد از آن ۱۰۰ مرتبه یا محمد بگویید، بعد از آن آیه ۶۰ را بخوانید و ۱۰۰ مرتبه یا علی بگویید، سپس آیه ۶۱ را بخوانید و ۱۰۰ مرتبه یا زهرا بگویید پس از  آن آیه ۶۲ را بخوانید و ۱۰۰ مرتبه یا حسن و پس از خواندن آیه ۶۳ صد مرتبه یا حسین بگویید. شما می‌توانید تا برآورده شدن حاجت هر هفته این ختم را بخوانید.

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید

[۲ سوره مریم را بنویسند و بشویند و آبش را بر دختر ریزند او را شوهر پیدا شود

[) یافتن همسری مناسب

آیات 7-1 سوره فتح را با زعفران بر لباس دختر بنویسند او را همسری مناسب پیدا شود.


ختومات مجرب

1) ازشنبه شروع کندو هر روز «5» بار سوره فتح را بخواند و در روز جمعه همین سوره را «11» بار بخواند و بعد از هر نوبت خواندن سوره «نصر» را یک بار بخواند چون آخرین بار را خواندی، دعای ذیل را «11» بار بخوان و از درگاه خداوند حاجت را بخواه:[بسیار مجرب است]

«یا مفتُّحْ فَتّحْ، یا مفَرِّجْ فَرّجْ، یا میسّر یَسّر، یا مُسَهّلْ سَهِّْل، یا مُتَمّمْ تَمّمْ، برحمتک یا ارحم الراحمین».

2) شخص غسل کند و «41» روز هر روز «41» بار بخواند و روز «اول و دوم و سوم و سی ام و چهلم و چهل ویکم» روزه بگیرد و روز «چهل و یکم» را به شیرینی افطار کند و صدقه دهد.


ز

[۲: در سخنی از امام صادق علیه السلام در این باره نقل شده است:


اگر این سوره را نزد بیماری که بستری است بنویسند بهبود می یابد انشا الله.


هر کس آیه «49 سوره ذاریات» را بنویسد و برگردن دختری ببندد که شوهر نکرده به لطف خداوند به زودی ازدواج می کند.

: نماز هفت بانو توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از:

1_ حضرت خدیجه

2_ حضرت فاطمه

3_ حضرت فاطمه بنت اسدد مادر حضرت علی

4_ حضرت ام البنین

5_ حضرت زینب

6_ حضرت فاطمه معصومه دختر موسی بن جعفر

7_ حضرت نرجس خاتون


براي هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورید و بعد از هر دو رکعت صد صلوات بفرستید، میتواند بجاي صلوات سوره مبارکه یس را ( یک بار) تلاوت کنید این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را بسوی اسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهید.




نماز هفت بانو,نحوه خواندن نماز هفت بانو,بازگشایی بخت

[: نکات مهم در مورد نماز هفت بانو:

- این نماز باید به وسیله مادر فرد( پسر یا دختر) خوانده شود


- بهتر است بعد از نماز صبح در روزهای پنچ شنبه یا جمعه انجام شود.


- به مقطع چهارهفته پیاپی در روزهای جمعه یا پنج شنبه انجام دهد.

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید
نه پشت هم نبود  یه بار ماه رمضون  یه بار تا محرم  یه بار تا اربعین

ببین من خودم چله سوره طه رو خوندم 40روز هرشب قبل خواب آقا بعد 40روز واقعا خواستگار اومد برام 

خودم ردش کردم ولی واقعا میاد اصلا رد خور نداره 

🦋🦄یاضامن آهو🦄🦋 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز