2737
2739
عنوان

زوجی که بعد از ۱۷ سال زندگی الان میخان طلاق بگیرن

| مشاهده متن کامل بحث + 1245 بازدید | 64 پست
✔دعای بازگشت ِ همسر قهر کرده یا طلاق گرفته (بسیار قوی ) 🍃🍂🍂🍃🍂🍂🥀🍂🍂 مردی که زنش از خانه قهرک ...

ممنون میشه دیگه نزارین این پیامهارو... اینا چندروز دیگه وقت دادگاشون هست و طلاق میگیرن ،داییم هم الان دیگه راضی نیس که زنش برگرده جفتشون طلاق میخان.

حرفام رو اینجا گفتم که شاید ی ذره خالی بشم همین

✔دعای بازگشت ِ همسر قهر کرده یا طلاق گرفته (بسیار قوی ) 🍃🍂🍂🍃🍂🍂🥀🍂🍂 مردی که زنش از خانه قهرک ...

عزیزم پدر مادر من ۵ ساله از هم جدا زندگی میکنند میدونی چه کار کنم تو رو خدا بگو چیکار کنم که آشتی کنند؟

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم پدر مادر من ۵ ساله از هم جدا زندگی میکنند میدونی چه کار کنم تو رو خدا بگو چیکار کنم که آشتی کن ...

ختم سوره مبارکه النساء

این ختم برای کسانی که از مشکل روابط زناشویی احساس بستگی وقفل شدن را دارند مفید میباشد .
برای ترک گناهای کبیره من جمله زناء وروابط نامشروع .باز شدن بخت دختران وپسرانی که نمیتوانند ازدواج کنند. بر گشت خانمها واقایانی که از منزل قهر کردند.هدایت وترک گناه بخصوص خانمها واقایان  که  متاهل  هستند ولی گربیان هوس شیطانی هوای نفس میباشند که متاسفانه امروزه این مسئله در جهان بی دادمیکند وموجب افزایش طلاق اختلافات خانوادگی واز هم پاشیدن بسیاری از خانواده ها شده مفید است. در هنگام انجام این ختم  احساس سنگینی میکنید که طبیعی میباشد این سنگینی بخاطر گناهان ما میباشد اکثر ما در معرض گناه قرار داریم که بعضی گناهان اشکار وبعضی پنهان .‌خداوند متعال بخشنده ومهربان است ودر توبه راهمیشه بر ما باز نگه داشته (انَّ الله یُحبُ التوابین) خداوند توبه کنندگان را دوست دارد .ان شاءالله این ختم به ما کمک میکند که کمی بفکر اخرت بیفتیم وتا وقتی از عمر ما بقی هست با روی سفید وپرونده اعمال سبک توشه اخرت خود را آماده کنیم .بدرخواست مکرر خانواده ها ومراجعین دستور این ختم گذاشته شد که متاسفانه خیلی از مطالبی که با بنده مشورت میکنند دردناک واسفبار میباشد 
دستور این ختم روزانه یک مرتبه سوره  النساء تلاوت شود یا به فایل صوتی که با صدای دلنشنین قاری قرآن است گوش داده شود .شما میتوانید بجای کسانی که احساس میکنید از این مشکلات رنج میبرند انجام دهید .ان شاءالله خداوند مشکلات مارا با قرآن وتوسل به اهل بیت علیهم السلام  حل کند. 
کانال طب وعلاج روحانی قرآن درمانی
2731
چه بی جنبه بعضی ها لیاقت ندارن شوهرشون بهشون آزادی بده امیدوارم داییت زیاد اذیت نشه و زود فراموشش کن ...

خواهش میکنم گلم ، انقدر مامانم و فامیلهای اونور از عمم بد گفتن و فحشش دادن که من و خواهرم این وسط واقعا موندیم چیکار کنیم، فقط سکوت میکنیم.

داییمم خداروشکر حالش خیلی بهتره تو این مدت که جدا شدن مهریه رو کامل داد الانم پیش بابابزرگ مامان بزرگم زندگی میکنه. فقط گاهی میبینی خیلی تو خودشه که اونم به نظرم زمان میبره درست بشه.

از اون طرفم عمم تو همون خونه تنها داره زندگی میکنه و کلی پول بریز بپاش میکنه دوماه پیش که دیده بودمش فقط ۳۶ میلیون داده بود برا دندوناش. از این خرج کردناش خبر دارم ولی به مامانمینا اصلا نمیگم که الکی حرص نخورن دوباره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز