2733
2734
عنوان

چقدر اعتماد به نفس دارید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 35 پست

فکر می کنم عبارت عزت نفس به منظور شما نزدیکتر باشه.

عزت نفس ینی به طور کلی چقدر خودت رو دوست داری و خودت رو فرد شایسته و بالیاقت و باکفایتی می بینی. و یک حس درونی هم هست که از دوره کودکی تو وجود آدم شکل می گیره و بالابردنش کار سختی هم هست.

اما اعتماد به نفس جزئی تره ، معنیش اینه که تو یه کار به خصوص به خودت اعتماد داشته باشی. که این بیشتر محصول تجربه است. ینی یه فرد می تونه تو یه کار خاص اعتماد به نفس بالایی داشته باشه و اینو با تمرین و تجربه زیاد به دست آورده باشه ، ولی درواقع عزت نفسش پایین باشه ینی احساس ارزشمندی و لیاقت نکنه.


عزیزم من بعد ها تاپیکی در مورد اعتماد به نفس میزنم و شما رو تگ میکنم چون خیلی بحث طولانی هست 

ممنونم خوشحال میشم 

سلامتی اون رفیقـی که مجازیهاما یه جوری برات سنگ صبوره که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاش هم نمی رسن . . .


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دقیقا این افراد خیلی سطحی نگر هستند و اصلا برام جذابیتی ندارند تا جای ممکن از اون ها دوری میکنم البت ...

بنظرم اینجور افراد اعتماد بنفس کاذب دارن و خودشیفته ان.و فکر میکنن زیباییشون در بالاترین سطحه و بالاتراز اونا کسی نیست.واسه همین به خودشون اجازه میدن دیگرانو انتقاد کنن.درحالیکه اصلا اینطور نیست و از نظر خیلیها حتی متوسط رو به پایین هستن و فقط توهم زیبایی دارن.و این اصلا خوب نیست و باعث تمسخرشون از جانب بقیه میشه.


موافقم.همنشینی باهاشون اصلا جذاب نیست برام.لذت نمیبرم از همصحبتیشون.هیچی به معلوماتم و ادب و فرهنگم  اضافه نمیکنن.فقط پرحرفی میکنن😕


به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏                                        لینک حذف تاپیکهای درخواستی
2728
فکر می کنم عبارت عزت نفس به منظور شما نزدیکتر باشه. عزت نفس ینی به طور کلی چقدر خودت رو دوست داری و ...

نه عزیزم عزت نفس بخش بزرگی از اعتماد به نفسه و مربوط به این میشه که آیا توان این رو داریم که تصمیم های بزرگی برای زندگی خود بگیریم ؟ آیا از درون خود رو پوچ و ناچیز میدونیم یا اینکه شکست ها و اشتباهات رو دلیلی برای بی ارزشی خود به حساب میاریم ؟ اعتماد به نفس به معنای خود باوری است شخص دارای اعتماد به نفس در خود توانایی شروع و یادگیری رو میبینه و با شکست ها احساس پوچی نمیکنه مثلا شما دارای اعتماد به نفس هستید و بلدید سالاد ماکارانی آماده اگر از شما بخواهند ماکارانی بپزید احساس ناامیدی نمی کنید و با خود میگید من تونستم سالاد درست کنم پس میتونم از پس پختن مارکارانی هم بربیام . امیدوارم منظور رو رسونده باشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز