2733
2739
عنوان

چقدر اهل مقایسه کردن هستین؟

| مشاهده متن کامل بحث + 150 بازدید | 33 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی سخته اسی

منم مشکلات تو رو با جاریم دارم

تاپیکات رو خوندم واقعا بهت حق میدم. 

باید یه مدت مدیتیشن کنیم تو دلمون ببخشیمشون و به دید یه انسان معمولی بهشون نگاه کنیم اونوقت فضای ذهنمون باز میشه رفتارهاشون برامون مسخره و مضحک میشه و فقط می گیم چه چیپ و می خندیم.

باید رو خودمون خیلی کار کنیم، زندگیمون رو دور از چشمشون قرار بدیم، رابطه رو کم کنیم.

من یه زن امروزی ام در عین حال که برای آگاهی همه جانبه و روشن بینی ام تلاش می‌کنم قسمت هایی از وجودم هم از مسائلی پیش پا افتاده آزرده میشه. هیچ انسانی کامل نیست. کسی که همه‌ی تاپیک هاش گل و بلبله بنظر من حتما دچارخودسانسوریه.
خیلی سخته اسی منم مشکلات تو رو با جاریم دارم تاپیکات رو خوندم واقعا بهت حق میدم.  باید یه مد ...

من چند ماهیه روابط خیییییلی کم کردم با خانواده همسرم چون اونا هستن که باعث آزارم میشن وگرنه با جاری که کاتم و اگه اینا نباشن اون کلا از من بی‌خبر میمونه. اما جالبه که جدیدا خونواده شوهرم یه روز در میون یهو میفتن خونه ما. و جالب‌تر اینکه میان میشینن قیافه عالمم برام میگیرن، 😂😂واقعا به این نتیجه رسیدم بعضی آدما درمان ندارن. فقط یبار برا همیشه باید این دندونای لقو بکنی بندازی دور از مغز و قلبت و دیگه هر کاری هم کردن خودشونو کشتن هم نبینیشون

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  1 روز پیش
توسط   niهانیتاha  |  23 ساعت پیش