2737
2734
عنوان

چگونه کودکانی خلاق داشته باشیم(معرفی اسباب بازی های مفید)

| مشاهده متن کامل بحث + 121093 بازدید | 625 پست
سلام دوستان..با اجازه از شما..
تقویمهای جدیدو خیلی خوشگل در وبلاگ ..خوشحال میشم ببنین.
http://babyfilm.blogfa.com/
http://babyfilm.blogfa.com/
طراحی همه ی تم های تولد*کارت های زیبا*کلیپهای شاد*تقویم*
آدرس کلوپ http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=13438


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام نیکتا جان
دختر من 2سال و 10 ماهشه اصلا با بچه های هم سن و سال خودش کنار نمیاد مثلا بعد از چند دقیقه باری کردن چنگ میگیره یا اگه کسی اسباب بازی شو بگیره سریع واکنش نشون میده از شما در این مورد راهنمایی میخوام که چکار کنم تا این عادت بد از سرش بیفته ؟راستی با بچه های از خودش کوچکتر ویا بزرگتر رفتارش عالیه بخدا خیلی باهاش در این مورد صحبت میکنم ولی اصلا فایده نداره با خودم گفتم شاید من نمیدونم چکار کنم تو رو خدا منو راهنمایی بکنید وقتی به مهمونی میریم همش استرس دارم نکنه بجه ای رو چنگ بگیره من شرمنده بشم با تشکر (راستی من نزدیک مهد کودکی که شما فعالیت میکنید هستم میخواستم لطف کنید آدرس دقیقشو بدید تا دخترم رو برای ثبت نام بیارم البته باز زیر نظر شما چون دختر من تا این سن توی خونه پیش خودم بوده و تصمیم دارم دیگه مهد بزارمش نظر شما چیه ؟)
سلام نیکتا جان
من 1 دختر 19 ماهه دارم که خیلی کنجکاو و شیطونه به همه چیز دست میزنه همه وسایل خونه رو جمع کردم در کابینتا رو قفل زدم .شبها اکثرا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه بی اشتها هم هست با اسباب بازیهاش هم خیلی کم بازی میکنه و نمیذاره من براش کتاب بخونم خودش گاهی میره ورق میزنه ولی علاقه چندانی نداره تمام سی دی های بی بی انیشتن رو گرفتم و سی دی های مربوط به سنش رو براش میذارم ولی نگاه نمیکنه و توجهش رو جلب نمیکنه تازگیها هم لجباز شده و اگه کاری مطابق میلش نباشه خودشو میندازه روی زمین و گریه میکنه . اگه پیشنهادی داری لطفا راهنماییم کن و اگر مشاور کودک خوب در تهران میشناسی لطفا بهم معرفی کن.مرسی عزیزم .
2731
با کمک دوستان خوبم یه تاپیک زدیم به اسم بنیاد نیکوکاری نی نی سایت و یک وبلاگ هم زدیم به اسم بنیاد نیکوکاری مهر که در این وبلاگ شرح تمامی کارهایی که تا الان انجام دادیم و پیش رو داریم رو نوشتیم ..خوشحال میشیم از وبلاگ ما دیدن کنید :
وبلاگ:

http://kheyrie-mehr.mihanblog.com

تاپیک :
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19528

به امید خدا و همیاری دوستان خوبمون تهیه سیسمونیمون در حال اتمام است وبابت تهیه سیسمونی ما هنوز یه سری وسایل کم داریم که اینجا می نویسم اگر دوستانی تمایل داشتند که در تهیه این وسایل به ما کمک کنند خوشحال میشیم ...

1- فلاکس آب جوش
2- پوشک و شیر خشک و خرید قطره ویتامین و قطره مخصوص دل درد نی نی (الهی که لازم نشه )و غیره..یا پول خریدشون..
3- یک عدد قنداق فرنگی ..
4- ‌شیشه دارو خوری ،برس ، مسواک انگشتی.. ...
5- ساک حمل نی نی اگر کسی داشت و مایل بود ببخشه ...
6- ست حوله و لیف حموم..
7- لوازم بهداشتی(شامپو و صابون و ....)
.•*´`*•.**`•.¸¸.•´*تزئینات نمدی یونیک *.•*´`*•.*`•.¸¸.•´
وبلاگ:http://felt-decoration.mihanblog.com

کلوب نی نی سایت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435
2738

سلام

بازی شهربازی ستاره ها رو امتحان کنید که هم دلبندتون رو سرگرم میکنه و هم با توجه به تاثیر مثتبی که در عملکرد ذهنی و تمرکز کودک داره، خیالتون از بابت اینکه مدتی رو با گوشی موبایل و یا تبلت میگذرونه راحت می کنه.

تمام بازی های شهربازی ستاره ها توسط کارشناس های خبره ی روانشناسی و مشاوره کودک و بازی درمانی طراحی شده و مخصوص رده ی سنی 2 تا 6 سال هست و خلاصه کنار تمام اهداف آموزشی که داره، با کلی سرگرمی و قصه، می تونه مدت ها کودکتون رو مشغول کنه. حتما امتحانش کنید   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز