2737
2739
عنوان

قبل خواب 3بار این ذکرو بگید انگار 1000 رکعت نماز خوندین

| مشاهده متن کامل بحث + 516 بازدید | 66 پست
سهیلا هستم عزیزم خدا رفتگانتونو بیامرزه براشون فاتحه خوندم و برای خودتون هم صلوات و آیت الکرسی⁦♥️⁩⁦♥ ...

اتفاق اول: کارت دعوت تولد ، ضیافت های دوستانه ، عروسی ... ، یا به صورت تلفنی به یک پارتی یا میهمانی دعوت می شوید .

اتفاق دوم: این همه انتظار به جایی نخواهد رسید ، دست به زانو بزن و بلند شو ، غیر از خودت کسی نمیتواند به تو کمک کند.

اتفاق سوم: انتقام گرفتن از کسی - تلافی نمودن عمل ، رفتار یا صحبت ناشایستی که از طرف یک فرد باعث آزردگی خاطر و رنجش شما شده است .

اتفاق چهارم: قهر کردن ، جدایی و فاصله عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان ، بستگان ، اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالت های نابجا و بی مورد آن افراد در امور شخصی و زندگی شما .

اتفاق پنجم: مکالمات و گفتگوهایی که میان ( دخترو پسر ، یا زن و شوهر ) صورت میگیرد و باعث انس و الفت بین انها می شود ، گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی طرفین نسبت به یکدیگر است .

اتفاق ششم: صحبت تلفنی با شخصی که مورد نفرت یا انزجار شماست و در واقع شخصی است که شما قبلا با او مشکلی داشته اید یا اصولا به دلایل خاص ، صحبت نمودن با این شخص خوشایند شما نیست.

اتفاق هفتم: پیشرفت و ارتقاء در امور مورد نظر یا کارهایی که برای انجام آنها تلاش و کوشش پی گیر و مستمر می نمایید که این کوششها توام با موفقیت بسیار عالی همراه خواهد بود.

پیمانی که باخدا در طوفان بستی در آرامش فراموش نکنید..💙💙💚🧡💛

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز