2733
2734
فقط انسان نیست از انرژی درست شده همه موجودات دارای انرژی هستند پس در هوا مثه گردوقبار هزاران انرژی د ...

مرس از توضیحات تون دوست عزیزم

ولی شما عملا به بیشتر سوالات جواب ندادین و هیچ منبعی هم  برای حرفاتون معرفی نکردین.

این که می فرمایید همه موجودات از انرژی ساخته شدن کاملا صحیحه. ولی ارتباط مشخصی با بحث مون نداره. حالت آلفا صرفا حالت افزایش تلقین پذیری فرد هست و عبارات تاکیدی با قدرت بیشتری عمل می کنن.

راستش من ارتباطش رو با انژی های موجود در محیط متوجه نشدم. اگر کتاب یا مقاله ای در این زمینه وجود داره لطفا معرفی بفرمایید.


در کتاب تجسم شفابخش ( دستان شفابخش ) نوشته خوزه سیلوا ، (که بسیار کتاب معروفی هم هست)افرادی مثال زده شدن که با روزانه سه بار ورود به حالت آلفا و تصویر سازی

تونستن از شر بیماری های جدی مثل سرطان یا مشکلات بزرگی مثل این خلاص بشن. کسانی که علم پزشکی از درمان شون قطع امید کرده بوده. در کتاب قدرت فکر هم این قبیل مثال ها آورده شده.

با تفسیر شما ، درمان این افراد به کمک ذهن خودشون چطور توجیه میشه؟؟؟  آیا همه ی این افراد در شرایط روحی ایده آل بودن ؟؟ چطور این افراد که هیچ کدوم هم هیپنوتیزور حرفه ای نبودن و آموزش به خصوصی هم در این زمینه ندیده بودن ، تونستن بدون مشکل از این ماجرا برای حل مشکل شون استفاده کنن ؟؟

و چرا به قول شما به بیراهه نرفتن ، یا حالت آلفا بهشون آسیب وارد نکرده ؟؟؟

این که می فرمایید ممکنه هوا برمون داره و فکر کنیم قدرت خدا رو داریم !! به نظر من کاملا به نحوه ی نگرش شخص بستگی داره. من به شخصه وقتی با این موضوع آشنا شدم ایمانم به خدا خیلی بیشتر شد. فهمیدم من نویسنده ی سرنوشت خودم هستم نه قربانی سرنوشت !!

به این نتیجه رسیدم که وقتی چنین نیروی عظیمی رو خدا در وجود من قرار داده ، پس قدرت خودش قابل تصور نیست . ‌. .

و معنا و مفهوم اختیار رو هم خیلی بهتر درک کردم. تا قبل از این احساس می کردم تو مسیری قرار گرفتم که خلاص شدن ازش ممکن نیست. . . .من محکوم به شکستم . . .یا محکوم به تحمل بدبختی ... ولی بعد از آشنایی با این موضوعات فهمیدم وسعت دیدم خیلی کوچیک بوده و خیلی بچگانه به مسئله نگاه می کردم.


امیدوارم سوالات من شما رو آزرده نکنه ، فقط برای روشن شدن موضوع اول برای خودم و همچنین برای شما داریم بحث می کنیم.

مرس از توضیحات تون دوست عزیزم ولی شما عملا به بیشتر سوالات جواب ندادین و هیچ منبعی هم  برای حر ...

در مورد دستان شفا بخشو سوالات دیگه میتونی تاپیک کندالینی و تاپیک انرژی و ذهن انسان رو که توی تاپیکامه بخونی ' دوم اینکه فازت رو ممکنه با حرفم عوض کنم ولی متاسفم ازینکه ویترین کتاب فروشی های ما شده تین کتابهایی که همش حول محور قضیه راز میگذره که مدتی باب کردن و در آمد زایی که پشت بندش جهان سوم رو درگیر هریپاتریسم کنن ( که البته به مرور معجون شلم شوربایی شد و قاطی بامفاهیم دایوییسم و عرفان شرق!!!) ببیم گلم حال خوب خیلی خوبه ولی نه هر حال خوبی دنبال مسکن نباش دنبال درمان همیشگی باش

پاسخگویی فقط تاپیک دو تا مانده به آخر


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرس از توضیحات تون دوست عزیزم ولی شما عملا به بیشتر سوالات جواب ندادین و هیچ منبعی هم  برای حر ...

شاید وقتی این حقیقت رو بهت بگم که این مسایل با پیدایش نت ورکر پ کویستی ها باب شد شاید بیشتر ناراحنت بشی ولی این رو بدون که به واسطه سنم و کنجکاوی که همه جا سرک کشیدم و میخواستم مسایلی که در زندگی شخصیمه رو هضم و خل و فصل کنم خیلی راها رفتم زمانی که فیلک راز پخش شد از صدا سیما من چندین سال پیشش دوره مخفیانه اش تحت عنوان آنتولوژی میگذروندم کرج که هر لحظه ممکن بود بریزن جمع شه ''اوون موقع حال تورو داشتم سوار بر اسب زندگی ولی کاینات بعد چندسال چیزایی نشونم داد که با این چیزا نه هضم میشد نه حل و فصل! فکر میکنی چه کردم ? پاشدم رفتم هند مهد عرفان شرقی دورهها  گذروندم بازم همین وشو کاسه بعد از مدتی' من نمیگم تلاش نکن' ولی میگم این دریا اینقدر عمیقه که هیچ وقت نمیرسیم کف اون' اینکه بگی پیداش کردم فقط توهمه' امیدوارم نترکه تاپیک ولی منو دوست خودت بدون همه اینا که میگی از برم با تمام سلولهای بدنم چشیدمشون  خوشمزست ولی سیر نمیکنه

پاسخگویی فقط تاپیک دو تا مانده به آخر
2728
زیبایی چاقی و لاعری یا امثال اینها جسمیه و اتفاقات کوچیکین ک اختیارن درسته؟پس واسه اینها جواب میده و ...

لازم دیدم به این سوال تون هم جواب بدم. از دیدگاه شما زیبایی ، تغییر رنگ چشم ، تغییر شکل و فرم بینی اتفاقات کوچکی محسوب میشن و بروز اتفاقات خاصی در زندگی رو تغییر بزرگ می دونید. از دید من اتفاقاتی مثل کسب درآمد زیاد و یا رتبه ی برتر کنکور شدن و . . . تغییراتی هستن که با تلاش انسان قابل دستیابی هستن اما تغییر رنگ چشم و . . .  با توجه به اطلاعی که از عملکرد ژن ها دارم یک پدیده ی بسیار شگفت انگیزه و بزرگه.

پس تغییر بزرگ و تغییر کوچیک از دید من و شما فرق می کنه و از دید هر آدمی هم می تونه کاملا متفاوت باشه.

هر کس ذهنش مسائل رو یه جور طبقه بندی می کنه و باتوجه به پیش فرض های ذهنیش ، یکسری اتفاقات رو بزرگ و شگفت انگیز می دونه و یکسری رو کوچیک و انجام شدنی و امکان پذیر.

پس چیزی که مطرح کردین صرفا طبقه بندی ذهن شماست و نه بیشتر.

از دید خداوند متعال همه ی کارها شدنی هستند و هیچ کار سخت و بزرگی وجود نداره و برای مثال تغییر رنگ چشم شما به آبی و فرضا کسب رتبه یک کنکور توسط شما (مثال می زنم) هر دو کاملا شدنی ان و هیچ کدوم از دیگری سخت تر نیس.

بحث اختیار در جبر رو هم که مطرح کردین ، و مثال انتخاب بین سه نوع غذا رو زدین ، من با مثال خودتون جواب میدم.

فرضا من یه هدفی در زندگی دارم. مثلا کسب مدال طلای المپیک شنا.

حالا جبر اینه که برای رسیدن به این هدف روش های محدودی وجود داره و اختیار اینه که من می تونم بین این روش ها اونی که برای خودم مناسب تر می بینم رو انتخاب کنم. یه روش اینه که شبانه روز تلاش کنم که بهش برسم . . . یه روش اینه که هم تلاش کنم و هم با رفتن به حالت آلفا و تصویرسازی و تلقین از نیروی ناخودآگاه در کنار تلاشم استفاده کنم ، یه روش هم اینه که بشینم و هیچ کار نکنم و منتظر باشم که مدال رو دو دستی بهم تقدیم کنن‌. و ده ها روش دیگه هم هست.

هر کدوم از این روش ها یه نتیجه ای به دنبال داره. بعضاشون مثل روش دوم خیلی مناسبن و نتیجه خوبی رو می تونن به دنبال داشته باشن بعضیاشون مثل روش سوم اصلا مناسب نیست و به شکست منتهی میشن.

اختیار من اینه که بین اینها اونی که مد نظرم هست رو انتخاب کنم.

هیچ منافاتی هم با قضا و قدر الهی نداره و دقیقا با مثالی که خودتون زدین منطبقه.

امیدوارم ناراحت نشین چون فقط برای بهتر متوجه شدن خودمون داریم بحث می کنیم.🙏

در مورد دستان شفا بخشو سوالات دیگه میتونی تاپیک کندالینی و تاپیک انرژی و ذهن انسان رو که توی تاپیکام ...

اتفاقا من کتاب های قانون جذب رو هم خوندم و اینجا به هیچ عنوان موضوع صحبت من قانون جذب و کتاب و فیلم راز نبود !!

قانون جذب به طور کلی فقط یکسری مسائل رو مطرح میکنه بدون این که هیچ بیس علمی و پایه و اساس منطقی براشون معرفی کنه. و آدم ها رو منتظر معجزه میذاره.

من اصلا و ابدا هیچ اشاره ای به قانون جذب نکردم و اصلا موضوع صحبتم اون مدل کتاب ها نبود هرچند که اونها هم کلی جای بحث دارن و نمیشه در یک کلام رد یا تاییدشون کرد.

من درمورد یک مسئله ی کاملا علمی و اثبات شده دارم صحبت می کنم دوست عزیز. مسئله ای که کارآزمایی های بالینی داره درستی شون رو اثبات می کنه و ارتباط مستقیمی هم با قانون جذب نداره ، هرچند قانون جذب هم می تونه برداشت نصفه و نیمه و ناقصی از همین موضوع باشه.

موضوعی که دارم درموردش صحبت می کنم سالها قبل از اینکه چیزی تخت عنوان قانون جذب وجود داشته باشه بوده و انسانها از سالها قبل داشتن ازش استفاده می کردن.

و اون چیزی نیست جز قدرت شگفت انگیز مغز انسان. درواقع بخشی از مغز که اسمش رو ضمیرناخودآگاه گذاشتیم و توانایی های بی نظیرش اثبات شده است و اصلا جای بحثی باقی نمی ذاره.

من تو خیال و هپروت نیستم و به هیچ عنوان هیچ وقت نداشتم چشمم رو واقعیت بسته بشه.

درواقع همون قانون جذب هم به علت بدفهمی هاست که شما به این نتیجه درموردش رسیدی و در این بدفهمی ها هم عده ای از همین معلمان جذب که سعی داشتن همه چیز رو جادویی و شگفت انگیز و معجزه وار نشون بدن مقصرن.

موضوع صحبت من رو اگر یه بار کامنت های قبلیم رو بخونید و همچنین دو کتابی که معرفی کردم( که هیچ ربطی به قانون جذب ندارن و درمورد ضمیر ناخودآگاه هستن) متوجه میشین. و فکر می‌کنم تا الان منظور منو اشتباه متوجه شدین چون به هیچ کدوم از سوالات جواب ندادین و خودتون هم گویا نمی دونید می خواهید دقیقا چیو اثبات کنید.

در هر صورت براتون آرزوی موفقیت دارم.



اتفاقا من کتاب های قانون جذب رو هم خوندم و اینجا به هیچ عنوان موضوع صحبت من قانون جذب و کتاب و فیلم ...

اینقدر تکرار مکرراته واقعا نمیدونم چطور بنویسم خیلی از جوابهاتو راجع به ضمیر ناخودآگاه و قدرت ذهن انستن با مطالعه تاپیکام میگیری حتی بخش چاکراه ' نکته بعدی اینه که فاز الفا دقیقا مدعیه کنترل ضمیر ناخودآگاهو داره ' من هیچ تهمتی به شما نزدم فقط میگم این چیزا قشنگه همینو بس ' 

پاسخگویی فقط تاپیک دو تا مانده به آخر
لازم دیدم به این سوال تون هم جواب بدم. از دیدگاه شما زیبایی ، تغییر رنگ چشم ، تغییر شکل و فرم بینی ا ...


کاملا میفهمم ولی چیزی هست که خیلی این وسط تلخه و افراد رو دچار مشکل خیلی خیلی بدی میکنه اونم اینه که وقتی نشه  میگن انرژیت فلان بوده باورت فلان بوده خوب انجام ندادی ته ذهنت فلان .... من از نزدیک خیلی از هم دوراهمو دیدم اینطوری شدن و واقعا نابود شدن و کاملا خاموش از غم نرسیدن به هدف و این قضاوتهای روشون بدتر !  من نمیدونم چر اینطوریه ' چرا کاینات درتلاشه بگه من ناشناختم? یعنی نه من نه تو بلکه همه رو وقتی که حس میکنیم بلد شدیمو فهمیدیم یه تلنگری میزنه با یه چیزی که اصلا میمونی از کجا خوردی' با چیزایی که از قبل بلد شدی و یاد گرفتی دیگه حریف اون اتفاقه نیستی' امیدوارم اینطور نشی ولی من بد سیلی خوردم و میخورم و اصلا هم در جا نمیزنما فقط دیگه نمیگم فهمیدم و تمام '  دقیقا علم هم همینه  همش درحال تکمیل شدن ' این بحث ما هم از یک علمه توش پر از آزمون و خطا

پاسخگویی فقط تاپیک دو تا مانده به آخر
2740

منم گوش میدم😕چقدر چیزای بد گفتین.

خیلیا اطرافم نتیجه دیدن

منم از بعضیا نتیجه دیدم

فرقی هم نداره خارجی و ایرانی و....پولی و رایگان😕همین رایگانای خارجی رو ایرانیا داشتن به قیمت زیاد میفروختن😏

اکثرشون فقط زمانی پول میگیرن که یه چیز با تاکیدات شخصی برا خودت بسازن

همشون از یه برنامه برا ساخت استفاده میکنن .خودتونم میتونید بسازید

قبلا تو گروه خانم مهرگان بودم.خیلیا خودشون میساختن با صدای خودشون و خیلی سریعتر از بقیه نتیجه میدیدن


چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     
عزیزم من برا رسیدن به خواستها گوش میدم تازه شروع کردم ولی خب خیلیا شنیدم نتیجه گرفتن توهمو بیخوابیم ...

سلام ببخشید الان یه ماه از پستتون گذشته. هنوز هم گوش میدید؟ چه تغییراتی براتون به وجود اومده مثبت یا منفی؟ میشه راهنمایی کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687