2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

چند قانون قدرتمند دکوراسیون داخلی

حتما شما هم وقتی وارد خانه ای می شوید اولین چیزی به چشمتان می آید وسایل آن مکان از قبیل مبل، فرش، میز ناهارخوری، لوستر، انواع تابلو، گلدان و ... می باشد که اگر به درستی و زیبایی اصول چیدمان و انتخاب آن ها رعایت شده باشد مجذوب دکوراسیون آن خانه می شوید.


فرق طراح دکوراسیون و طراح داخلی چیست؟

بسیاری از افراد، طراح دکوراسیون داخلی و طراح داخلی را هم معنی می دانند؛ اما باید گفت که این دو تفاوت بسیاری با هم دارند.

همانطور که اشاره شد، طراح دکوراسیون داخلی، گروهی از افراد می باشند که وظیفه ترکیب و چیدمان وسایل منزل (از جمله کاغذ دیواری ، رنگ ساختمان، انواع مبل، لوستر ها، تابلوها، فرش ها، مدل کابینت و سایر لوازم تزئینی و دکوری)؛ متناسب با درخواست مشتری و سلایق او را دارد.

اما طراح داخلی کیست؟ طراح داخلی در واقع کسی است که شکل و فرم داخلی ساختمان را پیاده سازی می کند و همواره در کنار معمار ساختمان و با توجه بر اصول و قواعد طراحی معماری کار خود را پیش می برد و گاهی در صورت نیاز برای اجرای طرح داخلی ساختمان می تواند با معمار ساختمان به توافق برسد و معماری ساختمان را طبق قواعد استاندارد تغییر دهد برای مثال انتخاب طرح کناف سقف از وظایف طراح داخلی است.

لوازم خود را فردی انتخاب کنید!

در طراحی دکوراسیون منزل یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که لوازم دکوراتیو همچون شمع ها، گلدان، قاب عکس و … را به صورت فرد انتخاب کنید تا جذابیت دیداری را برای افراد چندین برابر کند.

خانه خود را گرم کنید!

اگر احساس می کنید خانه شما سرد و بی روح می باشد می توانید با استفاده از عناصر طبیعی همچون چوب و یا استفاده از گل های طبیعی به خانه خود گرما ببخشید و از آن لذت ببرید.

استفاده از نورپردازی متفاوت

روشنایی و استفاده از نورهای مختلف در دکوراسیون منزل یکی دیگر از نکات شایان ذکر می باشد؛ نصب لوستر و هالوژن ها در خانه جدا از جذابیت ظاهری باعث ایجاد حس و حال مختلف برای افراد می شود.

به عنوان مثال استفاده از نور کم و ملایم یک فضای احساسی و رومانتیک را برای شما پدید می آورد در صورتی که استفاده از نور زیاد هیجان و انرژی را با خود همراه دارد. پس سعی کنید از نورهای مختلف برای ایجاد هر نوع فضایی که احتیاج دارید استفاده نمایید.

2731

در روزهای سرد زمستان، رادیاتور و شوفاژ مهمان‌های گرم و دوست داشتی خانه ما هستند. کاور رادیاتور محصولی دکوراتیو ‌می‌باشد و با طراحی ویژه‌ای که دارد، به خانه‌ی شما جلوه‌ای خاص و متفاوت می‌بخشد. شما می‌توانید با نصب کاور شوفاژ کاری کنید تا شوفاژهای قدیمی خانه‌تان کمتر دیده شوند. این کاور‌ها علاوه بر اینکه در قالب کنسول‌های زینتی برای خانه‌ شما عمل می‌کنند، می‌توانند مانع از تماس مستقیم کودکان با شوفاژ شوند. شما می‌توانید با توجه به طراحی خانه خود، از قاب رادیاتور مدرن یا کلاسیک بهره ببرید. این محصول می‌تواند در فضاهایی که طراحی جذابی ندارند نصب شود و جلوه‌ای عالی و جذاب به محیط بدهد. با توجه به اینکه کاور رادیاتور در طرح‌های متنوعی ارائه می‌شوند، امکان استفاده از آن‌ها در فضاهای کلاسیک یا مدرن وجود دارد. به‌علاوه، از آن‌جایی که این کاورها قابل سفارش در رنگ دلخواه هستند، می‌توانید با توجه به دکوراسیون فضای مورد نظر، بهترین گزینه را برای طرح و رنگ آن انتخاب کنید. هم‌چنین می‌توانید از این محصول به عنوان کنسول استفاده کنید و با قرار دادن اشیاء دکوراتیو یا استفاده از قاب عکس‌های مختلف، زیبایی این محصول را دوچندان کنید. ویژگی‌های کاور رادیاتور: نصب سریع و آسان قابلیت جابجایی امکان سفارش در ابعاد لخواه قابل استفاده به‌ عنوان کنسول سهولت در تمیز کردن قابلیت انتقال حرارت ابعاد کاور رادیاتور: کاور شوفاژ ردپنل در ابعاد مختلف ارائه می‌شود و شما عزیزان می‌توانید بسته به نیاز، ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کنید: 120*80 100*80 80*80 60*80 80 سانتی‌متر اندازه ارتفاع می‌باشد. ابعاد ارائه‌شده در بالا، ابعاد استاندارد شوفاژ می‌باشد، اما امکان سفارش در ابعاد دلخواه نیز وجود دارد. تنوع قاب جلویی: با توجه به طراحی سفارشی این محصول، امکان سفارش قاب جلویی با کناره‌های مختلف وجود دارد. چهار مدل‌ ارائه شده برای نمایش 4 نوع کناره می‌باشد و قاب جلویی می‌تواند در طرح دلخواه شما آماده شود. رنگ‌بندی: نکته دیگری که در مورد کاور رادیاتور وجود دارد، امکان سفارش آن در رنگ‌های دلخواه است. 

https://decorachi.com/

من برای هماهنگی تو وسایل خونم از تیم نوین ارا کمک گرفتم هم تو کار دکوراسیون بهم کمک کردن هم از کاراشون خرید کردم
واقعا تیم خوب و فعالی دارن کارای چوبشونم خیلی خوب با قیمت مناسبه ادرسشم تو دلاورانه

2740

سلام ثمر عزیز

به نظر من یکی از مهم ترین اصول دکوراسیون مربوط میشه به نورپردازی مناسب.

 من از یه برند ایرانی استفاده میکنم چندین ساله و واقعا به همه پیشنهادش میکنم چون چراغ ها و لامپ های باگارانتی و باکیفیتی داره. اسم برندش هماکووات هستش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687