2733
2734
در صورتی که از کار افتادگی مورد تایید تامین اجتماعی باشه امکان پذیره ولی خیلی سخت قبول می کنند. از نظر اونا از کار افتاده یعنی وقتی که روی ویلچر باشی .
لیست کارهای امروز من :

شمارش نعمتهایم .
تمرین مهربانی .
رها کردن هر آنچه که از کنترلم خارج است .
گوش دادن به قلبم.
کمک پنهانی به دیگران .
تنفس عمیق..........

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

شیرین جان دیدم توجمله هات نوشته بودی بیماری لا علاج ،عزیزم این بیماری لاعلاج نیست مگر اینکه خودت به این نتیجه برسی. من نیمدونم بیماری شما در چه حد هست و چه اقداماتی کردین من دوستم این بیماری رو داشت و هم دیدش و هم قدرت راه رفتنش رو از دست داد ولی بعدش جدی درمانش رو پیش گرفت و خدا رو شکر الان ظاهرش رو که عمرا بگی بیماره و شرایطش تا این حد حا بوده. و خدا رو شکر الان نه مشکل بینایی و نه حرکتی و نه ظاهری داره. اسم پزشکش رو نمیدونم فقط میدونم تهران بود. و دوستم هم چند سالی هست که با خیال راحت ازدواج کرده و از ایران رفته و البته میدونم که داره همچنان دارو درمانی میکنه ولی شرایطش خوبه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687