2737
2739
عنوان

عسل طبیعی+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 3808 بازدید | 37 پست
امرا عسله طبیعی این قیمت باشه عسل قیمتش بالا۳۰۰ /۴۰۰ هیت اگه اصل باشه صد در صد خالص  من هرسال ...

من ازشون عسل خریدم خدا پدرتو بیامرزه عجب عسلی بود من برا مریض میخواستم خیلی ممنون

ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



سلام بچه ها عسل ارگانیک علاوه بر طبیعی بودن و اصل بودن نوع تغذیه سالم عسل هست.. عسل عالی و ارگانیک فقط عسل فوراور آمریکا ساکروزش زیر یک هست مفید برای دیابتی ها مشکلات گوارشی تقویت بدن علاوه بر اون رویال ژل اصل و مکنل بی پروپلیس برا عفونت و بی پولن گروه گل هم داره عزیزانی ک دنبال محصول اصل ارگانیک و ساخت آمریکا هستن و مشکل هزینه ندارند برا‌مشاوره انواع محصکلات پوستی برپایه عسل و‌مکمل های کاملا ارگانیک بمن پیام بدید 09010183025 پیج کاری @foreverlivingesfahan7 

2728

سلام

هیچ یک از روش های شناخت عسل، به غیر از آزمایشگاه معتبر که پرولین، ساکارز، HMF, نسبت فروکتوز به گلوکز و...بسنجد معتبر نیست. 

آزمایش عسل هم چند مشکل دارد یکی این که گران قیمت هستند و برای یکی دو کیلو عسل به صرفه نیست که به آزمایشگاه فرستاده شود. دوم این که آزمایشگاه باید استاندارد باشد و پارامترهای زیادی را آزمایش کند که در اکثر شهرستانها چنین آزمایشگاهی نداریم و اگر هم باشد هزینه ها بیش از پیش زیاد می شود. اما مهمترین مشکل این است که برگه آزمایش که به مشتری داده می شود از کجا معلوم که مربوط به همان عسل ارسالی به مشتری باشد و تقلبی صورت نگرفته باشد.

هم اکنون بهترین راه عبارت است از اعتماد به زنبوردار و فروشنده که در این جو بی اعتمادی کاری است سخت.

در مورد عسل به چند چیز باید توجه شود: عسل سه نوع است: عسلی که کلا از شهد گل ها توسط زنبور به دست می آید، عسلی که از مخلوط شهد گل ها و شیره شکر به دست می آيد که به عسل تغذیه ای معروف است(این عسل غیر طبیعی در نظر گرفته نمی شود و فقط کیفیت اش پایین است و توسط زنبور عسل ساخته می‌شود). عسل غیر طبیعی عسلی است که دست ساز می باشد و با استفاده از جوشاندن شکر و زدن اسانس ساخته می شود و زنبور عسل هیچ نقشی در آن ندارد.

چند نکته دیگر در باره عسل این است که عسل نباید حرارت بیش از ۶۰ درجه سانتی گراد ببیند. عسل طبیعی هم شکرک می زند و شکرک زدن عسل، دلیل بر تقلبی بودن نیست. اتفاقا برخی عسل های طبیعی زودتر از عسل های غیر طبیعی شکرک می زند. برخی عسل های طبیعی که بستگی به پوشش گیاهی  منطقه دارد زودتر و برخی دیرتر شکرک می زنند. میزان ساکاروز  عسل هم معیار دقیقی نیست چون برخی عسل های طبیعی بسته به گیاه مورد استفاده زنبور عسل ذاتا ساکارز بالایی دارند.عسل باید تازه باشد که در غیر این صورت ترشیده می شود یعنی تخمیر می شود. عسل باید در هوای اتاق نگهداری شود نه در یخچال.عسل طبیعی به یک رنگ ،بو و مزه نیست چون بر اساس پوشش گیاهی هر منطقه رنگ، ظاهر، مزه بو و...عسل متفاوت خواهد بود. 

اگر می خواهید با عسل طبیعی آشنا شوید می توانم نمونه های ۲۵۰ گرمی یا حتی ۱۰۰ گرمی برای شما ارسال کنیم. شما موقع تناول این نمونه ها متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد.

من طبیعی خریدم کیلویی ۱۸۰ 😐

من پیشنهاد میکنم برای خرید عسل طبیعی برید از سایت آویشا بگیرین. عسل هاشون خیلی عالیه لینکشم اینجا براتون میزارم:

https://avishaa.com

<a href="https://avishaa.com" rel="follow" style="color: #FFFFFF;" rel="follow">خرید عسل طبیعی</a>

من عسل از چهارمحال میخرم

پخش عسل و کندو دار هستند 

عسل ها مختلفی با ساکارز زیر یک درصد تا پنج درصد داره

همچنین ارسال میکنند

09364007342 

چندوقت پیش برای یکی از آشناها که زخم دیابتی داشت گرفتم جواب گرفتن


2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   nimafamili4  |  2 ساعت پیش
توسط   mobina004  |  4 ساعت پیش