2737
2734
عنوان

پودر مروارید😅

| مشاهده متن کامل بحث + 3999 بازدید | 39 پست
وااا۵۰۰ هزارتومن 😳😳😳😳

عزیزم لیزر موهای زائد نیس که لیزر وایتینگه مخصوص سفید شدن

هرچند همون لیزر موهای زائد هم با دستگاه خوب و جای معتبر حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومنه

در دلم خواستن مرگ کسی نیست ولی کاش هرکس به تو دل بست بیاید خبرش♥️

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
حالا ۵۰یا۵۰۰؟

۵۰۰ دوستمون گفت😢🤐

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
😂😂😂😂

فراموشش کن عزیز مال همه این شکلیه 😁

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
بهترین راه حل همینه خودش چیه ک اینقد خرجش کنیم 😂

والله همون ژیلت هم زیادیشه 😂😂😂

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
2738

با پودر مروارید بدرخشید


پودر مروارید یکی از مواد محبوب در محصولات مراقبت از پوست است. این ماده از هزاران سال پیش در طب چینی و آیورودا استفاده می شده، و معمولا برای زیبایی پوست به کار می رفته است. برای یادگیری چگونگی ساخت و کاربرد آن، مزایا و عوارض جانبی احتمالی آن، به خواندن این مطلب از مجله دنیای مد ادامه دهید.


وو زتیان (Wu zetian)، یک ملکه چینی ظاهرا از این پودر برای زیبایی پوستش این پودر را استفاده می کرد. در طب چینی، گفته می شود که این پودر خاصیت سم زدایی دارد و به عنوان ضد التهاب و آرامبخش به کار می رود. پودر پیرل حاوی آمینو اسیدها، کلسیم، و مواد معدنی کمیاب است و مزایای بسیاری برای پوست و سلامتی دارد.


پودر مروارید چیست؟

پودر مروارید از جوشاندن مرواریدهای تازه یا آب شیرین (برای عقیم سازی آنها) ساخته می شوند، سپس مرواریدها را آسیاب نموده تا به صورت پودر نرم که از نظر بافت شبیه آرد یا نشاسته ذرت است در آید. این پودر شامل موارد زیر است:

۱- آمینو اسید : این اجزای سازنده پروتئین برای عملکرد درست بدن ما ضروری هستند. آنها سلول‌های پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کنند، باعث ترمیم و هیدراته (آبرسانی) سلول می شوند، و از پوست در برابر آلودگی و عوامل خارجی محافظت می کنند.

۲- مواد معدنی کمیاب : پودر مروارید شامل بیش از ۳۰ ماده معدنی کمیاب از جمله منیزیم و پتاسیم است، که به حفظ سلامت پوست کمک می کنند.

۳- مقادیر بالای کلسیم : کلسیم باعث بازسازی و مرطوب کردن پوست می شود. همچنین به استحکام استخوان کمک می کند. مصرف خوراکی کلسیم به استحکام استخوان ها کمک می کند و ممکن است با پوکی استخوان مبارزه کند.

۴- تقویت آنتی اکسیدان : گفته می شود پودر مروارید دو مورد از آنتی اکسیدان های بدن را تقویت می کند: سوپر اکسید دیسموتاز (SOD) و گلوتاتیون. این آنتی اکسیدان ها می توانند در مبارزه با بیماری‌ها کمک کنند و حتی ممکن است عمر را افزایش دهند.


مزایا پودر مروارید برای پوست و سلامتی

پودر مروارید هم مزایای داخلی و هم مزایای خارجی برای پوست و بدن دارد. گفته می شود فعالیت تیروزیناز کاهش می یابد، آنزیمی که باعث تولید ملانین است. بدون این آنزیم، پوست درخشان تر به نظر می رسد - بسیار شبیه به درخشندگی مروارید.

صدف مروارید، یک ماده در ایجاد پودر مروارید است، همچنین این منبع می تواند  فیبروپلاست ها را در بدن تحریک کند، که درمان زخم را تسریع می کند. این ماده می تواند به بازسازی کلاژن کمک کند، که باعث کاهش چین و چروک ها می شود.

از پودر پیرل به عنوان یک ماده ضد التهاب، سم زدایی و آرامش بخش در طب چینی استفاده می شد. این  موضوع می تواند تا حدی به دلیل منیزیم موجود در آن باشد. منیزیم توانایی بالا بردن سطوح گاما آمینو بوتیریک اسید(GABA) را دارد، که می تواند به کاهش افسردگی، اضطراب و برخی از اختلالات خواب کمک کند.



🔴 متن کامل در مجله دنیای مد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز