2733
2734
عنوان

دوووووس دارم پربازدید شه

| مشاهده متن کامل بحث + 14621 بازدید | 104 پست
یلام عزیز دلم بیماریت چیه خب برای حاجت روایی چله زیارت عاشورا بگیییر    دعا مقاتل بن سلیما ...

چله گرفتم درست نشد 

گفتم شاید بقیه برام دعا کنن خوب شم اخه میگن دعا در حق دیگران به اجابت نزدیکتره

یه صلوات مهمونم میکنی؟:)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چله گرفتم درست نشد  گفتم شاید بقیه برام دعا کنن خوب شم اخه میگن دعا در حق دیگران به اجابت نزدی ...

چیشده چ مریضی داری

 دلت را به خداوند  بسپار  برای ظهور اقا حضرت مهدی عج صلوات می فرستی  اجرت با ایشان
2731

@شاید_یک_مرد    یادم رفت اون روز ازتون تشکر کنم بابت پر بازدید کردن تاپیک صاحب الزمان عج، ممنونم.

ای اهل ایمان از غیر خودتان برای خودتان محرم راز نگیرید،آنان از هیچ توطئه و فسادی علیه شما کوتاهی نمیکنند،شدت گرفتاری و رنج و زیان شما را دوست دارند،تحقیقا دشمنی از لابلای سخنانشان پدیدار است و آنچه سینه هایشان (از کینه و نفرت) پنهان میدارد بزرگتر است،ما نشانه (های کینه و نفرت آنها) را اگر می اندیشیدید برای شما روشن ساختیم.(سوره آل عمران آیه118) با توجه به مسدود سازی صفحات اینستاگرام ، مدیریت گوشی و حذف برنامه نصب شده بدون اجازه ی کاربر، ماسک عوام فریبانه ی غرب برداشته شد😁از این به بعد هر کسی از  حریم شخصی و خصوصی ، پیشرفت و آزادی بیان در غرب ، حقوق بشر و تمام شدن دوره ی فیلترینگ ، تبادل و گردش آزاد اطلاعات ، دم زد  برای شفا گرفتنش دعا کنید  زیر لوای آمریکا و صهیونیسم جهانی میشه کودتا کرد ،حملات شیمیایی کرد ، به بهانه ی دموکراسی لشکر کشی به اون ور دنیا کرد و خاورمیانه رو پایگاه نظامی کرد ، کشت و کشتار کرد ، خبرنگار را قطعه قطعه کرد ، تروریست ها رو تجهیز و حمایت کرد ، تحریم و تهدید و قلدری کرد و شاخ و شونه کشید ، در یک روز 37جوان رو صلیب کشید و سوزاند و سر از بدنشون جدا کرد ، کارخانه شیر خشک رو هدف قرار داد تا کودکان یک کشور از گشنگی بمیرند ، هواپیمای مسافربری رو روی هوا زد ، یواشکی با بالگرد وارد کشور دیگه (رسوایی و معجزه طبس😂) شد ، حساب هلال احمر رو بست ، تحریم پزشکی و دارویی کرد ، با جنگ و خون ریزی اراضی غصبی خودش رو  افزایش داد ، امنیت کشورها رو بخطر انداخت تا نفوذ و فروش اسلحه اش بالا بره ... و هی دم از انسانیت و حقوق بشر زد و با رسانه ها هم عوام فریبی کرد و شستشوی مغزی داد و به تروریسم اقتصادی و فرهنگی و مجازی و.. هم ادامه داد😐😐😐

سلام دوست عزیز.

من برا طلب هایی که از دیگران داریم خیلی دلم گرعته بود و حرص میخوردم.تا اونشب که شما این تاپیک را گذاشتین. خودم یکی دو روز تو فکر بودم و از نت دربارش خوندم.چون تا حالا به ائمه متوسل شده بودم نه به شهدا. ولی یه شب جمعه ای که با شوهرم رو پول بحثم شد خیلی دلم شکست و احساس خفگی میکردم.

همون شب قبل از خواب با دل شکسته به شهید هادی که گفتین متوسل شدم و کلی گریه کردم و حرف زدم که از خدا برام حاجتمو بگیره. تا یه هفته هم نذر صلوات کردم. الان دوهفته گذشته.از اون شب تا حالا دلم آروم شده. دیگه مثل قبل حرص نمیخورم.منتظرم تا پولامون برسه.نمیدونم کی میرسه ولی دلم آروم شده.

دیگه بقیه اش دست من نیست.

سلام دوست عزیز. من برا طلب هایی که از دیگران داریم خیلی دلم گرعته بود و حرص میخوردم.تا اونشب که شما ...

سلام عزیزم خواهش میکنم  

 دلت را به خداوند  بسپار  برای ظهور اقا حضرت مهدی عج صلوات می فرستی  اجرت با ایشان
2740
دیروز پیام داد که چندروزیه آوردنش تو بخش☺

ینی حالش خوبه دیگخ خدارو شششششششششششششکر

 دلت را به خداوند  بسپار  برای ظهور اقا حضرت مهدی عج صلوات می فرستی  اجرت با ایشان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  9 ساعت پیش
توسط   viana_82  |  53 دقیقه پیش