2752
2734
عنوان

مادرا و خانواده هایی که نوجوون دارین بیاین

| مشاهده متن کامل بحث + 206 بازدید | 23 پست
بله

منم شمالم از اسمت فهمیدم

۶.۶.۶۶ رند بودیم وقتی رند مد نبود✌️ متاهل          خدایا ما مسجد نرفتیم.ولی دل کسیو نشکوندیم.ما روزه نگرفتیم.ولی حق کسیو نخوردیم.ما حج نرفتیم.ولی ابرو کسیو نبردیم ما وارث ایمانی.آنرا به منبر نفروختیم

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

منم پسر ۱۴ ساله دارم سعی میکنم باهاش دوست باشم  اخلاقش خیلی تنده با برادر کوچیکش دائم دعوا دا ...

یچیز عادیه تو این سن نوجوانی افسردگی و پرخاشگری زیاد میشه مخصوصا تو پسرا که تسترونشون بیشتر میشه 

آیسان اسلامی به نی نی سایت پیوست(الکی😂) همون کاربر آیسان هستم این سومین اکانتمه 
یچیز عادیه تو این سن نوجوانی افسردگی و پرخاشگری زیاد میشه مخصوصا تو پسرا که تسترونشون بیشتر میشه&nbs ...

میدونم عزیزم 

خیلی مراعات میکنم

ولی بعصی اوقات واقعا کم میارم

تو گوشیشم دیدم با دختر چت کرده با شوخی بهش فهموندم که میدونم 

خیلی سخته مخصوصا پسر نوجون 

2731


پس درست حدس زدم قرص برنجی می خوای..

عزیزم خب باشگاه نرو چه امر واجبیه.

چرا بری مگه میخوای های کیک بوکسینگ کار کنی توی خونه م کار کن و ورزش حتی ورزش استقامتی.چرا موقعی بهت شک می کنه می ری باشگاه اونم با این آهنگ های غنایی که می گذارن.آهنگ ها حلال و حرام دارن اکثر آهنگای باشگاه های بی نظارت ما حرامن.وقتی با حرام انس می گیری و مشغول دست خودت از دست حق رها و به ولایت شیطان می ری.شیطان هم دوستت نیست و دشمن قسم خورده ت هست و تا ته ناامیدی ت و تباهیت می ره.و لذت می بره از حال داغونت و بیچارگی ت.شیطان دوست نمی خواد و بنده.شیطان فقط مرکب می خواد.


من و تو نوجوان نیستیم جوانیم.

تو به اینا میگی سختی اگه مثل من بودی از ۴سالگی بچگی سپرده بودنم جایی که آشغال زلاله بهم می دادن می خوردم و از ۴سالگی بدترین شکنجه ها و کتک ها و آزارها جسمی و روحی چی..

تو خودتم نمیخوای به خودت کمک کنی.اگرنه یه بسم الله بگو..

اصلا پدر و مادرت بد عالم.اصلا یزید .اصلا نابلد اصلآ شیطانی..

ولی هر چی بودن از نادونی شون بوده درست.

ولی من و تو دیگه بچه نیستیم.

پدر و مادر نداری اصلآ کلفت یه خونه ایی هیشکیو نداری.خدا و صاحبم نداری؟

شد یه بار دستتو بالا بگیری بگی خدایا کمکم کن شد یه بار قرآنو وا کنی ببینی و تدبر کنی .. شد جای این که بعد این همه سال این همه از غمات می گی و نداشته هات..چندتا مستند امور خلقت و عجائب خلقت و به بندگی عاشقانه خدای عظیم الشآن قادر مطلق انیس و صاحب لایزالت واقف بشی.

شد تجوید صحیح چندتا حروف عربی رو وقت بگذاری یاد بگیری و نمازتو صحیح بخونی بعد آخر نماز بگی خدایا من بی کس و کار و صاحب نیستم تو رو دارم اونم چه صاحبی ؛لایزال،عظیم الشآن،قوی،حافظ،قادر مطلق سمیع بصیر علیم و آگاه از حال و روز بنده م..جانم خدا به ما عقل داده ولی شد شعورمون رو به کار بگیریم دقت کنیم قرآن رو برداریم بخونیم کتب معتبر شیعی نهج البلاغه صحیفه و مکیال، بحارالانوار،وسائل الشیعه،..و...و دینو خودمون پیگیر باشیم نه از رسیده های ناقص و دست و پا شکسته و چندتا سخنران و مدعی درهم شیعی قبل ظهور!!؟


چی می شه بفهمی بچگی و حالت هر چی بوده خودت به خودت کمک کن.رابطه ات رو با خالقت درست کن ببین ارض و سما در ید قدرتت خواهد بود.ادامه...

پس درست حدس زدم قرص برنجی می خوای.. عزیزم خب باشگاه نرو چه امر واجبیه. چرا بری مگه میخوای های کیک ...

ملامتت نمی کنم آبجی جان،عزیز خواهر ولی بسه هر چی ترحم خریدی و از غمات گفتی..اصلآ زندانی بعثی بودی از اول عمرت اصلآ دختر اون قاتله بودی که پارسال دختر و پسر و دامادشو تکه تکه کرد..سرت داد می زنم نه که ملامتت می کنم سرت داد می زنم چون می خوام بزرگ شی و بفهمی بزرگ شدی.اونم خیرخواهانه و مشفقانه،نه که خصمانه و الکی و مغرضانه..

خواهر جون فقط جلو پاتو و نوک بینی ت رو می بینی مثل اونوقتای خودم.اصلآ پدر و مادرت هیچی بلد نبودن و نیستن بهت یاد بدن و این جور بزرگ شدی از این به بعد خودت خودت کاری کن.


خب دارم بهت  یاد می دم.یاد نمی گیری..پس دنبال چی هستی...اساس دنیای چندصباحه و فانی همینه فقط سرای ابتلا و امتحانه!حتی خوشی هاش..حتی پدر و مادرش..حتی همسر و مال و سلامتی و بیماری و فرزندش..تمام داشته ها نداشته هاش گذرا و موقت و ..

هر چی می کشیم از دنیازدگی و گناهه.خودت یاد بگیر یه بار برو سمت خدا جای این همه تحقیق که در مورد انواع خودکشی کردی..درست و حسابی با فهم و تحقیق و علم و تدبر ببین خدا کیه عظمتشو تدبر کن..یه روز در اسمان و عجابگیبش یک روز خشکی و بیابان و تنوعش..یک روز جنگل و عظمتش..یک روز اقیانوس و پهناوری و شگفتی های زیرش..یک روز زمین و عجائب در دلش..کوه و پرندگان و تنوع هاش گل ها و تنوع و شگفتی هاش..در چیدمان میوه ها..پوست و دانه و ..در این ها تدبر کن صاحب پوست روی هسته ی خرما..در مورد همبن لایه ی نازک روی هسته خرما.. 


دیگه ننال این همه وگرنه همش دست و پا می زنی و بیچاره تر از قبل...


راهت همینه یا تباهی..


هر کدومو می خوای انتخاب کن..اصلا خرجتو ندن..چشات چپ شه دندونات بد شکل بگیره..فلاکت..اما تو برو سمت خدا..چطور نمک گیرت می کنه که دیگه نمی تونی از راهش برگردی..اصلآ خرجت ندن..پولت ندن بپوسی..فکر خودتو و روحت باش فک کن جای دست و پا زدن بیهوده..خودت به خودت کمک کن..به خدا و ۱۴ معصوم و شهدای دفاع مقدس تمسک کن..اگر نمک گیرت نکردن بعد بگو.

چندباره و با دقت بخون این دو پیاممو..


عاقل باش نه نوجوانی نه بچه..بزرگ شو آبجی جان.بزرگ تر از سنت.توسل کن به مادرت حضرت زهرا سلام الله



وقت گذاشتم آبجی جان،نوشتم،ما هم تو و بلاها و ابتلا و امتحانیم هر لحظه.سوره ی انسان رو بخون..توی دنیا دنبال بهروزی و خوشبختی نباش..خوشبختی واقعی برای صالحین واقعی در بهشت هست.همه به نحویی درگیر امتحانیم لحظه به لحظه حتی در خوشی ها.



اینجام اگه یکی بهت گفت کمکت می کنه زیرک باش..قاچاقت نکنن همارات و بفروشن تکه تکه ت کنن و بیفتی دست زامبی ها..زیاد شدن قاچاق و هزار تا بیماری و بیچارگی مافوق طاقت.


ان شاءالله آداب دعا رو از صفحه م قسمت توسل به مادر حضرت زهرا بردار..تجوید صحیحم یاد بگیر سریع و خودتو از لحاظ علم دینی با مطالعه نه از این اون از کتب معتبر شیعی و سیره و حدود قرآنی و ۱۴ معصوم سریع رشد بده و آپلود شو..جای نالیدن این جا دیگه خواهر جان بدون خالقت منتظرته..اینقدم دیگه درگیر نشو با خانواده از نیمه لیوان اون ها به خودت نگاه کن.بزرگ تر از سنت شو و برای کمالت به مادرت حضرت زهرا پناه ببر.و دعا کن.دعا کن برای تمام مضطراتت.با آداب دعا که توی صفحه م نوشته م توی مبحث مادر..سحرها خداوند مراد و حاجت می ده و توبه می بخشه.


پدر و مادرت هم امتحانتن مراقب باش از پسش سربلند بیرون بیای صداتو سرشون بلند نکن بعضی وقتا توی سن بالا می ره آلزایمر می گیرن و الکی گیر می دن تو بی صاحب نیستی اینو مرتب به خودت بگو بعد نمازهای صحیح و عاشقانه ت.در این .به ماورت حضرت خیرالنساء تمسک کن از راهش جوابت نداد گردن خودم.در این امور تحقیق کن..بخاطر مدعیان دینداری تو خالی هم ودروغین از دین زده نشو و خدا.این ها مکر و حربه ی شیطانه که ببینی مدعیان درهم و پرتناقض دینداری رو و راه شیطان رو بری و فلاکت.


اسیر حربه و مکر شیطان نشو.وقتی می بینی منافقان و مدعیان دروغین و درهم دینداری نماز می خونن و روزه و قرآن تو بیزار نشو بگو اگه اینا می خونن من دیگه نمی خونم با خودت بگو این خائنان مفلوک می خونن من بیشتر و بهترشو می خونم اونا سجده می رن تو از سجده بیزار نشو بگو از اونا کمترم سجده ت هم طولانی تر کن



منم صدامو بالا میبرم مادرم بهم فش میده تنها نیستی

من اول نوجوونی مادرم جدا شد و رفت، پدرم بیشتر وقتشرو کار میکرد، ما از همه بچه های همسنمون ارام تر بودیم چون نداشتم پدر و مادر بد بهتره

داستان نوجوان شهید حمید محمودی از شهدای جان برکف دفاع مقدس بودن...نوجوان و مردایی که دیگه توی این ۴۰ ساله یا نیستن یا گمنام یا اداشو در میارن فقط و درهمن.

داستانشو بخون.تونسی یه وقت مزارش برو نتونسی بهش توسل کن..به شهید محمد معماریان..نوجوان بوده و ...

به شهید عبدالحمید حسینی..به شهید سعید زقانی..

به شهید نوجوان ۴۰ سال پیش شهید سعید چندانی..

داستان این چندتا رو بخون بدون خداوند چقدر بزرگه..ببین همت کن و بدون نابرده رنج گنج میسر نمی شود.‌

تنبلی دلخواهه شیطانه و نفس سرکش.همت کن حرفانو جامه ی عمل بده اما بدون حرفام گوش ندی همش دست و پا می زنی در ناامیدی و مقصر دونستن مدر و مادری که به هر طریق همینن امتحانت و به هر تبعاتی بیشتر از این نمی دونن.ببخششون.بیشتر از این نمی دونن.با پدر و مادرت هم درگیر نشو کوچکترین محبتشون رو بزرگ ببین و بزرگترین محبت خودتو در حقشون ناچیز..اینو خالقمون ازمون می خواد..

"گاهی اطاعت محض از خدواند سخته اما ارزشش رو داره.."

"آیه ی ۲ و ۳ سوره ی طلاق رو بخون هر روز و با دقت عمل کن."سوره ی زلزال چار قل و سوره جن رو هر روز بخون و آیت الکرسی.

یه مفاتیح بخر و دعای کمیل و تدبه رو با ترجمه بخون و دعاها و سلام به ائمه در هر روز..شک نکن وقتتو از توی این‌صفحه بودن کمتر می گیره.."بهترین همدمت در این دوره ی خفقان قبل ظهور فقط قرآن وکتاب هست".منتخب پسند باش و کمال گرا.

اهل غفلت و سطحی نگر و دنیازده نباش.

داستان های آقای نخودکی در دوجلد کتاب هست بگیر و بخون.داستان پیرپالاندوز..

تجوید صحیح حروف عربی چندتاس سریع از نت بگیر و تمرین کن.یه غسل توبه و اونچه گرونت هست رو صحیح انجام بده و دو دکعت نماز حاجت بخون..شب پاشو نماز شبی بخون و توبه و گریه و درد دلی..آداب دعا رو حتما یاد بگیر دعای بدون آداب مثل کشیدن کمان بدون تیر هست.

دعا سلاحت هست سلاحه مومنه .ضعیف ترین مخلوق اونه که نمی تونه و بلد نیست دعا کنه..دعا پیشگیری قبل فاجعه س.

همت کن طالب هدایت بشی در و دیوار به اذن الهی سبب هدایتت می شن اما بدون مومن کیاس و بسیار زیرکه و در زندگی آب نطلبیده همیشه مراد نیست گاهی بهانه است که قربانی ات کند.سیره ی قرآن و چهارده معصومو بخون و مبسوط یاد بگیر از طریق کاب معتبر شیعی و گذشتگان تا حق رو از باطل که در آخرالزمان به باریکی تار مو هست بفهمی و فریب ظاهرنماها و مقدس نماها هم نخوری.

زیارت عاشورا و حدیث کسا و زیارت آل یس رو از نت بزن با صدای اباذر الحواجی قسمت ویدیو رو بزن دانلود کن و هر وقت مشکلی داشتی گوش بده.حتی صدای اذانش هم بسیار دلنشینه و دعاهای دیگه..

قرآن هر سوره ایی از نت بزن بنویس مثلآ سوره ی انسان با ترجمه تصویری از قسمت ویدیو همشو دانلود کن و ببین


پاشو همت کن.یا علی بگو.دنیایی نباش آسمونی باش سرتو از زمین بگیر به آسمان بنگر به دریا اهل علم و مستند باش ..

بزرگ شو قبل که دنیا بزرگت کنه.

اینام بسپار در ضمیر ناخوداگاهت.بدون یکی بود که درست راهنمایی ت کنه.بدون اول و آخرش راهت همینه و نسخه ت همینه پس دست و پا بزنی بیشتر غرق می شی.تنبلی بسه.شکوه و گلایه بسه جوون.برو سمت خدا.نمک گیرت می کنه.پاشو حرفامو جامه ی عمل بده..دنبال ستاره های درهم و شیطانی رسانه ی شیطانی اسمآ اسلامی این ۴۰ ساله هم نباش.

ستاره های خدایی رو که گفتم دریاب.توسل کن به حضرت عباس..پاشو..برو سمت خدا.سحرها..

بنده هم فراموش نکن.

دعاها با صدای "اباذر الحلواجی" از ویدیو بگیر.

برنامه ی اذان گو رو از بازار بگذار روی گوشیت.

جامعه و جوشن هم با ترجمه اباذر الحلوجی عاشقت می کنه.همه ی دعاها و اذان با صداش هست.زیارت آل یس ..با ترجمه از قسمت ویدیوش بزن دانلود کن محشره و جانبخش..

هر روز هفته مختص یک امام هست و پناهنده می شی به امامی یک صفحه س از مفاتیح یا نت بگیر بخون و سلام بده و حاجت بخواه.

وجود الهی و امانتی ت فقط با این ها آرام و به کمال دلخواه و جانخواهت می رسه ولاغیر.در این راه همه چیز هست.

روضه های حضرت زینب فراموش نکن.داستان عبدالکریم کفاشو بخون حتما.

از بهترین های الهی عزتمند و رستگار و سلامت باشی.

خدا بزرگه ازش کم نخواه..

هدا روزی رسانه.وقت اذان صلح تا بعد طلوع آفتاب وقت غروب و ساعت اذان ها هیچ وقت نخواب و اگر یک وقت مجبور شدی ۴قل و آیت الکرسی بخون.اگر مجبور شدی.برنامه ریزی کن و وقت به بطالت نگذران

فاطمی و خداپسند باشی خواهر.

دوستدار و دعاگوی خیر همیشگی ت!

یا الله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mehrsathename  |  10 ساعت پیش
توسط   مائده6525221  |  1 ساعت پیش