2737
2739
عنوان

درد سقط بارداری پوچ چطوریه؟ در چه شرایطی باید برم بیمارستان؟

| مشاهده متن کامل بحث + 66177 بازدید | 62 پست

میدونم از این تایپیک زمان زیادی گذشته اما منم تجربه شخصی خودم را مینویسم شاید به درد کسی بخوره من سال ۱۴۰۰ بارداری پوچ داشتم که ۱۴ فروردین سقط شد. درد داشت اما قابل تحمل بود. تو خونه سقط کردم و تحت هیچ شرایطی حاضر نشدم برم بیمارستان. دو و نیم ماه لکه بینی داشتم و تو این دو و نیم ماه مدام بقایا ازم دفع میشد. هیچ دارویی استفاده نکردم. اواسط خرداد بالاخره رفتم دکتر سونو شدم گفت هنوز بقایا داری باید بیای کورتاژ، برای کورتاژ تشخیص بیمارستان وقت گرفتم، اما یکی از همکارانم گفت دکترها با همین کورتاژ و صرفا به خاطر پول من را بدبخت کردند و الان رحمم انقدر ضعیف شده که هیچ بچه ای رو نگه نمیداره. این حرف ایشان باعث شد کورتاژ رو کنسل کردم ، چند روز بعد هم بقایا کامل دفع شد و اول تیر ماه کامل پریود شدم. 

ادامه

البته به نظر من اگر قصد دارید در منزل سقط کنید حتما تحت نظر باشید. یه مدت بعد از سقط، رفتم سونوگرافی پیش خانم دکتر طاهره لاریجانی که ایشان کمی چسبندگی تخمدان سمت چپ را برای من تشخیص دادند، حالا نمیدونم علت این چسبندگی سقطم بوده یا از زمان دوشیزگی داشتم؟ اما خدا رو شکر سال بعدش باردار شدم و الانم شش ماهه هستم.ضمن اینکه سن خودم و همسرم هر دو بالاست، ذخیره تخمدانم هم ۱ بود. اینو گفتم که بدونید اگر وزن بدنتان مناسب باشه و مشکل جسمی خاصی نداشته باشید ولو در سن بالا و با ذخیره تخمدان پایین هم باردار میشوید. الکی دل به دل دکترهایی که کلی به بیمار استرس میدهند  ندهید و خودتون رو موش آزمایشگاهیشون نکنید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

یه نکته رو هم بگم، روزی که احساس کردم، دارم سقط میکنم کلی زعفران دم کرده و یه سری چیزهای دیگه خوردم، از ساعت ۸ صبح شروع کردم به خوردن و ساعت ۱ سقط کردم. البته سقطم ناقص بود و بقایا داشتم. به نظرم حتما اگر قصد دارید تو خونه سقط کنید تحت نظر دکتر باشه، چون شنیدم که ممکنه برای جلوگیری از عفونت و چسبندگی تخمدان به دارو نیاز پیدا کنید و دکترتان رو هم با دقت انتخاب کنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز