2733
2734
سلام خانما
منم خیلی واسه پیدا کردن مهد وسواس دارم منم شهرانم ولی این اطراف مهد درست و حسابی ندیدم که بذارم دخترمو، ستاره جون شما چیکار کردین؟ هنوز جایی ثبت نام نکردی؟ن
وقتی مهربانیت از دور آنقدر نزدیک است...
حس میکنم جغرافیا یک دروغ تاریخیست!!!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باشگاه کودک تماشا دارای فضایی بزرگ ، زیبا،تمیزو پراز اسباب بازی مناسب برای بازی کودکان 1 تا 8 سال .

همچنین کلاسهای مناسب برای رده های سنی مختلف شامل :

بازی گروهی ( 1تا 2 سال )

بازی مهارتی ( 2 تا 3 سال )

خلاقیت کودک ( 2 تا 4 سال )

play & learn

اسکیت ( 4 سال به بالا )

ژیمناستیک ( 4 سال به بالا )

ایروبیک کودکان ( 4 سال به بالا )

ارف ( 4 سال به بالا )

نقاشی ( 4 سال به بالا )

کارگاه زبان ( 3 سال به بالا )

آدرس : شهرک غرب ، بلوار فرحزاد ، خیابان طاهرخانی ، پلاک 61 ، برج تماشا ، باشگاه کودک تماشا

تلفن : 22374857
2728
سلام
من از این تاپیک خیلی استفاده کردم
از ستاره جون و ساره جون و بقیه دوستان خیلی خیلی ممنونم که کلی اطلاعات مفید به من دادن
این رو بر گردن خودم دین میدونم که این اطلاعات رو بنویسم تا شاید به درد کسان دیگه ای بخوره هرچند که این تاپیک الان غیر فعال شده :
"فروشگاه پوشاک نی نی پوش" - پوشاک مارکدار با کیفیت، با مناسبترین قیمت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=33001
من به علت نوع کارم باید می دیدم که کدوم مهد به صورت نیمه وقت یا ساعتی پذیرش دارن که متاسفانه هیچکدوم از اونهایی که در اطراف منزلمون بودن قبول نکردن.
در نتیجه شعاع جستجو رو گسترده تر کردم و در مسیر رفت تا محل کار به " مهد کودک آرزوهای فرشتگان" رسیدم که به صورت نیمه وقت یا سه روز در هفته بچه رو پذیرش میکردن.

از مهدهای نزدیک محل کارم هم چند تایی این ویژگی رو داشتن که در اولین روز تونستم به "مهد کودک نفس" سر بزنم.

"فروشگاه پوشاک نی نی پوش" - پوشاک مارکدار با کیفیت، با مناسبترین قیمت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=33001
مهد کودک آرزوهای فرشتگان ، تا حد بسیار زیادی شبیه اونچه که باید باشه بود و اکثر آیتمهای توی چک لیستم مثبت شدن. محیط بسیار شاد و صمیمی و پر از نور و رنگ. بچه ها همگی مودب و با نشاط. رنج سنی شادیسا که نوپا به حساب میان حدودا 15 نفر بودن که دو مربی و دو کمک مربی داشتن که خیلی خوشرو و آروم بودن.

از ساعت 9-12 ساعت آموزش بود. نصفی از بچه ها توی کلاس زبان بودن که موقع ورود من همه Hello گفتن.

نصفی هم مشغول بازی با لگو یا نقاشی کشیدن بودن و اون چهار مربی مواظبشون بودن. جالبه که بچه ها حس همکاری و مشارکت بالایی داشتن. چند نفرشون برای اینکه پاستل و کاغذ نقاشی به شادیسا بدن، باهمدیگه رقابت میکردن.

به هر نقطه ای از مهد که سر زدم از آشپزخونه گرفته تا سرویسهای بهداشتی همه جا تمیز و مرتب بود. کاپشنها و کوله پشتیهای بچه ها روی یه رگال خیلی مرتب چیده شده بود انگار وارد نمایشگاه شدی!

خلاصه برداشت اولیه ام مثبت بود. تنها ایرادش اینه که مسیرش دوره . یعنی نه نزدیک خونه است نه نزدیک محل کار. بلکه توی مسیر رفت به کارم هست. و از طرفی چون در محل کارم جای پارک پیدا کردن، کاره حضرت فیله نمیدونم باید چیکار کنم بدون ماشین !

"فروشگاه پوشاک نی نی پوش" - پوشاک مارکدار با کیفیت، با مناسبترین قیمت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=33001
و اما مقصد بعدی مهد کودک " نفس" بود...... وای که از تصورش نفسم بند میاد. یعنی حتی حاضر نیستم تصور کنم که شادیسا رو برای نیمساعت اونجا گذاشتم.

توی تحقیقاتی که انجام داده بودم، دیده بودم که خیلی از مامانها از بعضی مهدها با لفظ " مثل یتیم خونه یا نوانخانه" یاد کرده بودن. الحق که در مورد مهد نفس همینطور بود !!!

یه عده بچه ی آشفته و بدون برنامه توی همدیگه می لولیدن و گریه میکردن و مربیانی که عصبی و آشفته تر از اون بچه ها به این سو و آن سو دوان بودن.

دلیل این بی برنامگی رو هم تایم استراحت بعد از ناهار اعلام کردن!!!

قسمت نوپا و شیرخوار یعنی بچه های زیر دوسال با همدیگه بود که به نظرم یکی از بزرگترین عیبهای این مهد به حساب می اومد. چرا که شادیسا با اینکه زیر دوسال و شیرخوار به حساب میاد اما نمی تونست با اون بچه هایی که داشتن تازه چهاردست و پا میرفتن یه جا بمونه! از طرفی یه دونه مربی برای شیرخوار داشتن که اون موقع داشت یه بچه رو تعویض میکرد و یه بچه دیگه که انگار حسابی بهش وابسته بود زده بود زیر گریه و هیچ جوره آروم نمیشد... با دیدن این صحنه دلم خون شد!

طبقه دوم مخصوص بچه های بزرگتر بود که حسابی پر رو و بی ادب بودن. یه عده داشتن با هم کَل کَل میکردن. یه دختر بچه تازه از دستشویی بیرون اومده بود و با عرض پوزش بدون لباس زیر داشت به زور جوراب شلواریش رو می پوشید و وقتی نگاه کردم دیدم لباس زیرش گوشه ی روشویی ولو هست.

خورده نون و تکه های خشک شده نون همه جا روی موکت دیده میشد...

جالبه که شهریه اش هم تقریبا در رده شهریه مهد قبلی بود....

دردسرتون ندم با حالت انزجار شادیسا رو زدم زیر بغلم و از اونجا زدم بیرون!!!

ولی این داستان دنبال مهد گشتن هم داستان سخت و تلخیه ! برامون دعا کنید که بهترین تصمیم رو برای گلِ زندگیمون بگیریم.


"فروشگاه پوشاک نی نی پوش" - پوشاک مارکدار با کیفیت، با مناسبترین قیمت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=33001
2738

‍ ‍ ‍ ‍ ‍ 🌸مهد كودك دو زبانه باغ گلشن🌸


🍀🍀عمارت رویایی برگرفته از فرهنگ و هنر و معماری اصیل ایرانی☘☘


🌹باغ گلشن اولین و تنها مهد کودک دو زبانه بین المللی متناسب با تمدن ایرانی ...


محيطي بسيار بزرگ با امكانات رفاهی در بالاترین سطح آموزشی ، بهداشت و نظافت..... وسايل كمك آموزشی مناسب و همينطور اجرای كامل بهترين متد آموزشی با استاندارد بين الملل و كادری متخصص و كارآمد پذيرش كودكان دلبند شما ميباشد🌹

آدرس: فرمانيه غربي_پلاك ١٨٩

تلفن تماس: ٢٢٧٣٢٧٣٢

@baghegolshankindergarten

ما را در اینستاگرام دنبال کنید 👇👇

baghe_golshan_kindergarten

مهد كودك باغ گلشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز