2733
2739
عنوان

لطفا همفکری کنید

2190 بازدید | 24 پست
دیروز خیرسرم رفتم ی مانتو بخرم کاشکی این تصمیمو نمیگرفتم و با همون مانتوهای گرم میرفتم سرکار .با شوشو رفتیم مغازه مانتوفروشی نزدیک خونمون تارفتیم تو فروشنده یک دختر ارمنی بااون مژه مصنوعی هایی که گذاشته بود و لنز سبز و موهایی که توی صورتش ریخته بود حسابی دلبری میکرد خلاصه چند تا مانتو پوشیدمو یکی رو انتخاب کردم وقتی خریدم کارت کشیدم و دختر گفت پشت کاغذ شماره تلفن بنویسید که شوشو فوری شماره موبایلشو نوشت وای منو میگی دنیا جلوی چشمم تاریک شد از دیشب تا حالا دارم دیونه میشم از سردرد دارم میمرم نمیدونم باید چی کارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
هرچند که مردا هرکاری بخوان می تونن انجام بدن ما که 24ساعته پیششون نیستیم ببینیم چی کار می کنند ولی نمی دونم چرا به این دختره این قدر حساس شدم مثل جادوگرها بود
2740
با این وضعیت نامناسب جامعه ای که ما داریم عزیزم اصلا لازم نیست همسرهای سربه هوا تابلو بازی در بیارن تا شماره به کسی بدن!! و حساسیت ایجاد کنن!! تازه مگه تو همسرت رو نمی شناسی؟! من هر وقت خرید کنم و کارت بکشم چه تنها باشم چه با شوشو ، شماره موبایل اون رو می نویسم. به همسرت اعتماد کن مگر این که به اندازه کافی دلیل و مدرک داشته باشی نه فقط یک حدس و ترس موهوم!!!
شماره که می خوان واسه پرسیدن نظر کسی راجع به کالای خریداری شده نیست، بعضی وقتا دستگاه POS پس از کشیده شدن کارت و کسر موجودی، پول رو به حساب فروشنده واریز نمی کنه، واسه همین شماره می گیرن تا اگه این اتفاق افتاد بتونن با خریدار تماس بگیرن عزیزم.
عیبی که دارم اینکه فوری نمیتونم عکس العمل نشون بدم و بعدا فکر میکنم میگم کاشکی این کارو میکردم کاشکی اون کارو میکردم کاشکی اینو میگفتم کاشکی اونو می گفتم الانم به شو شو هیچی نگفتم فقط دیشب گفتم سرم درد می کنه گفت چرا ؟ گفتم نمیدونم
ولی قیافه اون دختر یادم نمیره و اینکه خوب شوشو هم نگاه میکرد دیگه خودتون که مردها رو خوب میشناسید سرشونو نمیندازن پائین که ( البته استثناء هم وجود داره که خوشبجال اون خانمها که همچین شوهرهائی دارن که به هیچ کس نگاه نمیکنن )
عکس العمل سریع همیشه خوب نیست پریا جون. من خودم هم سریع واکنش نشون می دم که بعضی جاها خوبه بعضی جاها بد!! ولی باور کن هیچی مثل حرف زدن آروم و بدون داد و بیداد مشکل بین همسرها رو حل نمی کنه. اگه می تونی بی خیالش بشی که بهتر، صبر کن اگه باز هم تکرار شد باهش صحبت کن و بگو که این کارش رو دوست نداری ولی اگه همش رو مغزته، همین امروز خیلی آروم باهش حرف بزن و بگو که از کارش یک کم دلخور شدی و چون به زندگیتون خیلی علاقه مندی و دوست نداری بینتون دلخوری پیش بیاد بهتره سعی کنه ملاحظه این قضیه رو بیشتر بکنه همونطوری که تو ملاحظه چیزهایی که اون دوست نداره انجام بدی رو می کنی. خوب؟ اما آروم.
بگو تو بهش اعتماد کامل داری و لی شرایط نامساعد امروز جامعه ( منظورم دخترها و پسرهای ... است) رو نمیشه انکار کرد. البته فقط نظر منه هااااا.
شبنم جون قبول دارم که میگی شرایط جامعه خیلی نامساعد و فقط از همین میترسم من خودم زنم ولی زنها و دخترها خیلی بدشدن ( البته از همه خانمهای محترم پوزش میخوام که این جمله رونوشتم ) ولی همه داریم توی این چامعه زندگی میکنیم و با چشم خودمون می بینیم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز