2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
بیتا جون من شنیدم که انقباضات رحمی رو درد ها رو کمتر میکنه و راحت تره، هزینه هم که بیمارستانا با هم فرق دارن باید بری سوال کنی تا ۵ سانت باید تحمل کنی، بعدش میبرنت تو آب، اکثرا هم موقع زایمان میبرن رو تخت یعنی تو آب زایمان نمیکنی، دیگه این اطلاعاتو باید از جایی که میخوای بری بپرسی خودت.
2740
اینارو هم نباید داشته باشی که بتونی از این روش استفاده کنی 1ـ سابقه بیماری قلبی 2ـ سابقه بیماری ریوی 3ـ داشتن لگن بسیار کوچک 4ـ حاملگی چند قلو 5ـ مشاهده خونریزی یا لکه بینی ماه های 4ـ9 6ـ فشار خون بالا 7ـ جفت سرراهی 8ـ پارگی زودرس کیسه آب 9ـ عفونت ها
به علت ماهیت شل کنندگی آب فرآیند لیبر غالباً با کم شدن انقباضات در آب و در نتیجه کندی آن همراه است . در پروتکل های وضع شده برای جلوگیری از کندی جریان زایمان، پس از رسیدن به دیلاتاسیون 5سانتی متر زائو وارد آب می شوند که آرامش حاصل از آب منجر به افزایش تولید هورمون اکسی توسین و اندورفین گردیده در نهایت سرعت و آرامش در زایمان به حداکثر میرسد.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687