2733
2734
عنوان

روش پول گرفتن از همسر

59201 بازدید | 110 پست
سلام من مدت 2 و اندی است که ازدواج کرده ام در این مدت همسرم تمام خرید خانه را به عهده داره و به بهترین نحو ممکن انجام میده ولی تا بحال به من پولی نداده من هم خجالت میکشم ازش پول بگیرم یعنی دوست دارم یه وقتایی خودش مبلغی را بهم بده ولی تا حالا اینکار را نکرده یکبار هم بهش گفتم که چرا پول نمیدی گفت تو خودت کارمندی و پول داری بعدش هم چرا خجالت میکشی هر وقت لازم داری بگو بهت میدم و من را مدیون کرده .
شما چه راهکاری پیشنهاد میکنید به نظر شما کار من اشتباهه یا کار اون؟
ببین عزیزمن معمولا خانومهای شاغل این مشکل رو دارن ولی به نظر من شما گاهی ازش درخواست پول بکن. مثلا بگو فلان پالتو رو بریم بخریم بعد بدون حرف بگذار خودش حساب کنه یا بهش بگو که الان پول ندارم اگه می شه پولش رو شما حساب کن و ... بعد هم خیلی پول من و پول تو نکنین. البته خیلی هم پولهاتون رو با هم قاطی نکنید. ولی هیچ وقت این کار رو نکن که ازش پول نگیری . یا مثلا یک بار بگو ببین من هفته آخر ماهه پول کم آوردم به من 100 هزار تومان بده . بگذار عادت کنه به اینکه زن خرج داره . وگرنه بیچاره می شی این رو جدی می گم بهت . اصلا خجالت نداره که . مگه اون خجالت می کشه نیازهاش رو به تو بگه؟ مگه تو همه نیازهای اون رو بر آورده نمی کنی؟
عزیز من جان ....

کاری نداره یه موقع که میخوای بری خرید بهش بگو پول همراهم نیست ازش بگیر بعدش هم اصلا خرید نکن...

یا باقیمونده پول رو بهش پس نده.... البته بهتره که شوهرت خودش سرش به حساب باشه....
بیا ره توشه برداریم....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
سارا جون ممنون از راهنماییت راستش همسر من شغل آزاد داره ، خیلی دوست دارم یه وقتایی ازش پول درخواست کنم ولی میگم نکنه امروز فروش نکرده باشه یه وقت شرمنده بشه ، یا نکنه موعود چکش باشه و اینطوری بهش فشار بیاد خلاصه اینکه از این فکرا میکنم
ببین گلم زن و شوهر نباید با هم رودرواسی کنن. اینو جدی می گم . خوب اگه تو باهاش راحت باشی اون هم با تو راحت حرف می زنه . اگه نداشته باشه شرمندگی نداره . خدای نکرده کار خلاف که نکرده خوب می گه امروز فروش نکردم ندارم . اگه تو هم منطقی بپذیری که دیگه مشکلی نیست . ولی ببین من مامانم سالهاست شاغله. از اول روش نمی شد از بابام پول بگیره هنوز که هنوزه بابام زورش میاد بهش پول بده و تقریبا اصلا نمی ده. حالا خدا رو شکر وضع مامانم بد نیست ولی خوب بابام هنوز نفهمیده که وظیفه داره که به زن پول بده. تازه همیشه هم طلبکاره.
خوب خیلی ساده ست فقط از این فکرا نکن عزیزم. وظیفشه که خرجت کنه و مبلغی هم در اختیارت قرار بده. این نه خجالت داره نه خارج از عرفه. گرچه خودم هم همین مشکل رو دارم اما با شوخی و خنده و سیاست خودم ازش میگیرم.
2740
ما یه حساب داریم برای خرج ومخارج خونه .با اینکه دوتامون کار می کنیم ولی شوشو همیشه حساب و پر نگه میداره.کارتش هم توی خونه هستش.منم ازاول گفتم اصلا دوست ندارم بگم پول بده یا پول می خوام .خودش باید بده
خرید و فروش حج عمره و تمتع زیر نظر سازمان حج و زیارت
منم خودم خیلی سختم بود از شوهرم پول بگیرم بهش گفتم به من خرجی بده (منم شاغلم) خندید گفت تو که خودت پول داری زشته این حرفها. بعد هم هر وقت خواستی بگو بهت می دم . منم زدم به پررویی . نه با دعوا و بحث . اولش برای خودم سختم بود چون من از وقتی مجرد بودم خودم کار می کردم و دستم تو جیب خودم بود. ولی الان رفتم پسرم رو مهد ثبت نام کردم . یکی دوماه اول خودم پولش رو دادم بعد گفتم اینها چک می خوان . واقعا می خواستن . گفتم من چک ندارم برو چک بده . اونم رفت بی دردسر داد . خوب مبلغ 200 هزار تومان تو ماه به من کمک می شه دیگه . خوب من هم پس انداز می کنم . آخه من هم اگه خرج نکنم در نهایت به نفع خود مرده . چون یک وقت که می خوایم خونه عوض کنیم من هم کلی پول دارم یا طلا ی با کارمزد کم می خرم بدون نگین و ... که وقت فروش کلی پول ازش در میاد .
ولی این که مرد عادت کنه که زن خودش خرج کنه خیلی بده. بعد هم به نظر من بهتره زن پولش رو جمع کنه بعد یک پول درسته رو برای مسائل مهم خرج کنه اونجوری خیلی بهتر به چشم میاد . تا این که هی ریز ریز خرج زندگی کنه. بعد از چند سال مرد می گه مگه چه کار کردی ؟ ما که از تو پولی ندیدیم!!!!! اونوقته که آدم می سوزه .
سلام
متاسفانه منم این مشکل رو دارم.
شاغلم و تا حالا هیچ وقت شوهرم پول بهم نداده. البته گاهی میگه اگر میخوای بهت بدم.....

مدتیه دارم سعی میکنم یه کارایی بکنم که یه مبلغی ازش بگیرم که این وضع ادامه پیدا نکنه. اینجوری اونم احساس بی مسئولیتی در مقابل من پیدا میکنه...

خیلی ها هم هستن با شوهرشون میرن خرید واسه لباس و کفش...ولی من کلا همچین آدمی نیستم. خواهر و مادرم هم همینطوری هستن.
ولی یه دوست دارم که صبح به صبح حتی واسه خرید نون از شوهرش پول میگیره.
من در بستر دلشوره های جوانی، صدای سفید شدن موهایم راشنیدم!
سلام . با سارا جون کاملا موافقم. دقیقا همه مسایلی که توضیح دادن عین حقیقته. منم تو فامیلمون دیدم.برای همینم از اول شوهرم رو موظف به دادن خرجی بار آوردم.
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺷﮑﺮﺕ. ﺻﺪﺍﯼ ﻗﻠﺒﺶ ﻫﻢ ﺷﻨﯿﺪﻡ. ﺳﺎﻟﻢ ﺑﯿﺎ ﺑﻐﻠﻢ.
منم شاغلم و شوشو شغل آزاد ولی همیشه یه مقدار پولی رو که در میاره نگه میداره برا خرجهای روزانه بقیه رو میذاره تو کشو. من هم همین کار رو می کنم بعد وامها و خرجها مون رو با هم از همون حساب می کنیم و بر میداریم. بقیش رو هم آخر هر ماه می ذاریم تو یه حساب مشترک. البته من یه حساب هم برا خودم دارم که هر ماه یه مبلغی رو با اطلاع خودش توش پول می ذارم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687