2737
2734
سلام مامانای عزیز ، کسی هست که خودش و یا شوهرش عکاسی داشته باشه من چند تا سئوال داشتم ، اگر سایتی و یا کسی رو می شناسید که اطلاعاتی در این مورد داره خواهش می کنم معرفی کنید . مرسییییییییییی
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



مرسییییی ماه پیشونی جون ، ببخشید من و شوهرم می خواستیم آتلیه بزنیم البته به عنوان شغل دوم می خواستم ببینم 1-چقدر سرمایه می خواد ؟ 2-مجوز گرفتنش سخته ؟ 3- اگه یه فیلمبردار برای مجالس بخوایم از کجا باید پیدا کنیم ؟ 4-درآمدش حدودا ماهی چقدره ؟ ببخشید فضولی الان دیگه عکاسی نمی کنید ؟ چرا مگه درآمدش خوب نبود ؟ چند تا سئوال شد چند صد تا ببخشیییییییییییییییییید .
2742
فقط لطفا بگو چقدر تو این زمینه تجربه دارید و اینکه کجا میخواین آتلیه بزنید و ....
از خودتون بیشتر اطلاعات بهم بده تا بهتر راهنمایی کنم. مرسی عزیزم.
دل تنها عضویست که با نگـــــــــــــــاه لمس میشود....!
2738
مرسی ماه پیشونی عزیز ، راستش یه نفر دیگه هم با ما همکاری می کنه که اون فوق دیپلم گرافیک داره و عکاسی بلده در ضمن خودم قبلا کلی با نرم افزار های میکس فیلم و عکس کار کردم و می خوام کلاس عکاسی هم برم ، عکاسی هم اگه تهران نشه تو کرج یه جا اجاره می کنیم ، من یه سری سئوالات پرسیدم اگه خودت هم چیزی می دونی که به دردم بخوره بهم بگو ، یه کم استرس دارم می گم نکنه از عهدهش بر نیام ؟ به نطرت کار سختی هستش ؟ یعنی کار هر کسی نیست ؟ یا همه می تونن از عهدش بر بیان ؟
سلام مامان آرشا جون بخاطر ایمیلی که زدی خیییییییییییییییییییلی خیلی ممنونم ، منم به شما ایمیل زدم اگه خواستی بیا اینجا جوابمو بده . مرسیییییییییییییییییییییییییی.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687