2737
2739

چند نمونه از موقعیت هایی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید

مدیریت روابط اجتماعی کار آسانی نیست ما اغلب درگیر توضیح رفتارها و تصمیمات خود به دیگران هستیم اما در برخی موارد لزومی ندارد به دیگران توضیح دهید.


1. مرزهای شخصی

یکی از ضروریترین عناصر خودمراقبتی، تعیین و حفظ مرزهای شخصیست. ما اغلب احساس می‌کنیم که نیاز داریم این مرزها را برای دیگران توجیه کنیم، به خصوص اگر به چالش کشیده شود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که شما به کسی توضیحی برای محافظت از فضا، زمان، انرژی یا آرامش خود مدیون نیستید.


2. گذشته

گذشته ما بخشی از وجود ماست آن چیزی که امروز هستیم را شکل می دهد با این حال، ما را تعریف نمی کند. همه ما فصل‌هایی در زندگی‌مان داریم که ترجیح می‌دهیم آن‌ها را بسته نگه داریم لحظاتی که از آنها پشیمان هستیم یا به سادگی می‌خواهیم از آنها عبور کنیم شما به کسی توضیحی برای گذشته خود بدهکار نیستید.

در لحظه حال زندگی کنید درس های آموخته شده را در آغوش بگیرید و بدون نیاز به تایید یا درک دیگران درباره گذشته خود به جلو حرکت کنید.


3. روال خودمراقبتی

مراقبت از خود، خودخواهی نیست بلکه ضروری است اما در دنیایی که مدام توجه و انرژی ما را می طلبد گاهی وقت گذاشتن برای خودمان برای دیگران جای سوال دارد، اما شما به کسی توضیحی برای روال خودمراقبتی بدهکار نیستید.


4. باورها و ارزش ها

همه ما باورها و ارزش های منحصر به فرد خود را داریم که دیدگاه های ما را شکل می دهد و اقدامات ما را هدایت می کند. گاهی اوقات، باورهای ما با اطرافیانمان اختلاف دارد و شما به کسی توضیحی برای باورها و ارزش های خود بدهکار نیستید.


5. مسیر خودسازی

مسیر شما مال شماست ممکن است آهسته و پیوسته باشد یا پر از جهش باشد به هر حال این مسیر شماست که باید در آن قدم بردارید. هرگز احساس نکنید که باید سرعت خود یا روش های خودسازی خود را توجیه کنید. هر قدمی که برمی دارید هر چقدر هم که کوچک باشد گامی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودتان است.


6. وضعیت عاطفی

همه ما روزهای خوب و روزهای بد خود را داریم. شما به کسی توضیحی برای وضعیت عاطفی خود بدهکار نیستید. اگر روز سختی را سپری می‌کنید، نیازی به توجیه آن برای کسی ندارید.


7. تنهایی

تنهایی می‌تواند نیرومند باشد. شما به کسی توضیحی برای میل به تنهایی بدهکار نیستید ذهن آگاهی ما را تشویق می کند که تنهایی را به عنوان فرصتی برای شارژ مجدد، تأمل و ارتباط مجدد با خود بپذیریم چه در سفر انفرادی، چه گذراندن آخر هفته در خانه یاصرفاً لذت بردن از یک فنجان قهوه، به یاد داشته باشید که لازم نیست نیاز خود را به تنهایی برای کسی توضیح دهید.

هیچ انسانی با ازدواج خوشبخت نمیشود، بلکه یک انسانِ خوشبخت با ازدواج خوشبختیش را تداوم میبخشد 🔐(smira'smyr)[این همه دلهره برای چیست؟شما این جسم نیستید...این جسم لباس شماست که با آن اجازه ورود به زمین را پیدا کرده اید، ماموریت شما ارتقای روحتان است شما چیزی فراتر از جسم فیزیکی هستید مشکلات چالشی ست برای روح شما روحتان را ارتقا بدهید تا به تکامل برسید] زندگی به من یاد داد برای داشتن آرامش و آسایش امروز را با خدا قدم بر دارم و فردا را به او بسپارم …
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز