2733
2734
عنوان

پسره سر سفره _ خواب

90 بازدید | 8 پست

سلام. آقا خواب دیدم یه بنده خدایی نذر سفره داشت ماهم خونشون پا سفره بودیم. یه پسره هم که اصلا خوش قیافه نبود فقط هیکلی بود چسبیده بود به من. عکسم میگرفتیم تو تمام عکسا کنار من بود. سر سفره هم کنار من نشسته بود.کسی میدونه تعبیرش چیه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
احتمالا دغدغه ای داری یا فکری داری که همیشه توی سرت هست و هر جا و توی هر مکان همراهت هست. درست میگم؟ ...

آها یعنی میگی به شکل اون پسره ظاهر شده. فکر نمیکنم این باشه. چون من همیشه دغدغه دارم. اینجوری بود از خیلی وقت پیش باید میدیدم.

در این خواب، نذر بنده خدا سر سفره نشان دهنده رشد معنوی و تعهد است. پسری که خوش قیافه نیست و به شما چسبیده است نماد بخشی از شماست که نیاز به توجه و مراقبت دارد. حضور او در تمام تصاویر نشان می دهد که این جنبه از شما در جنبه های مختلف زندگی شما وجود دارد. میز ممکن است نمایانگر یک پایه یا محل تجمع باشد که می تواند خانواده یا جامعه شما باشد. به طور کلی، این رویا نشان می دهد که شما در یک سفر معنوی هستید و باید به تمام جنبه های خود توجه کنید، از جمله مواردی که ممکن است جذاب یا خوب نباشند.
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ختم قرآن

سفید۹۴ | 1 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش