2109
استقلالی‌ها و عیادت از کودکان سرطانی محک

استقلالی‌ها و عیادت از کودکان سرطانی محک

1397/08/29 بازدید214

نی نی سایت: بازیکنان تیم استقلال صبح دیروز در یک دیدار فوتبالی به بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک رفتند . وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال به همراه امیرحسین فتحی، سرپرست این باشگاه و بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در این دیدار فوتبالی حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان محک کودکان و نوجوانان بستری در بخش‌های بیمارستان و اقامتگاه که از دیدن فوتبالیست‌ها ذوق‌زده شدند، با آنها عکس یادگاری گرفتند و از تجربه‌های تماشای فوتبالشان صحبت کردند. مبارزان کوچکی که طرفدار این تیم بودند از دیدن بازیکنان محبوب‌شان ابراز خوشحالی کردند و طرفداران رقیب با آنها مشغول کُری‌خوانی شدند. یکی از کودکان استقلالی، مهدی رحمتی را باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر دانست و با خسرو حیدری درباره سانترش در برابر پیکان گفتگو کرد.
در طی این دیدار بنیانگذار، مدیرعامل و برخی از اعضای هیأت امنا و مدیره محک به رسم قدردانی از حضور صمیمی ورزشکاران تابلوی نقاشی که توسط کودکان حامی محک نقاشی شده بود را به تیم استقلال اهدا کردند و بازیکنان این تیم نیز پیراهن امضا شده خود را به محک هدیه دادند. در پایان این برنامه وینفرد شفر درباره تجربه حضورش در محک گفت: «حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کار‌ خیلی سختی است و از تمام افرادی که برای این کودکان کاری انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.» امیرحسین فتحی نیز درباره مسئولیت اجتماعی ورزشکاران گفت: «خیلی خوب است که همه ما و مردم به مؤسسات خیریه‌ای مثل محک کمک کنیم و همراهی‌مان را با این اقدام نشان دهیم.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها