2109
لاغری سریع؛ 10 برابر سریع‌تر وزن کم کنید!

لاغری سریع؛ 10 برابر سریع‌تر وزن کم کنید!

1397/07/16 بازدید1467
نی نی سایت: اگر دوست دارید سریع‌تر لاغر شوید و به وزن قبل از بارداری و زایمان‌تان برسید، احتمالا فکر می‌کنید راه سختی پیش رویتان است به خصوص اگر حالا هیچ شباهتی به قبل از بارداری‌تان ندارید!

اما کافیست بتوانید در ذهن‌تان، خود را شبیه قبل از بارداری مجسم کنید؛ بر اساس یک مطالعه تازه، افرادی که به دنبال لاغری سریع هستند، می‌توانند به سادگی با تغییر نحوه تفکرشان 10 برابر سریع‌تر لاغر شوند!

محققان دانشگاه پلیموث کشف کرده‌اند شما به سادگی و با تصور کردن اینکه لاغر هستید، می‌توانید به سادگی به اهداف کاهش وزن‌تان برسید.

به گفته این پژوهشگران، افرادی خواهان لاغری سریع بودند و همزمان با رعایت رژیم غذایی، از روش «تربیت عملی تصور» (FIT) استفاده کردند، به طور متوسط 6.5 کیلوگرم از وزن و 9 سانتی‌متر از اندازه دور کمرشان در طول یکسال کمتر شد.

در مقابل، بیمارانی که «مصاحبه‌های انگیزشی» را امتحان کردند- که طی آن مشاور تغذیه آنها را به کاهش وزن تشویق می‌کرد- در طول یکسال فقط 600 گرم وزن و 2.4 میلی‌متر سایز دور کمرشان کم شد.

تمام این بیماران خواهان لاغری سریع، رژیم غذایی داشته و مرتب ورزش می‌کردند؛ یعنی هر دو عاملی که می‌تواند روند کاهش وزن را تقویت کند، انجام می‌دادند.

FIT تصور افراد را درگیر می‌کند تا احساس، عطر، ظاهر و طعم لاغرتر بودن را تجربه کنند. آنها یاد دادنِ «تصورکردن» را با یک لیمو ترش شروع کردند؛ به نیمی از داوطلبان گفته شد که یک لیمو را لمس کنند، نگاه کنند، بو کنند، آبش را بگیرند و آن را بنوشند، حتی موقع آبگیری وقتی ناگهان قطرات آب لیمو به چشم‌شان می‌پاشد، همه چیز را با تمام جودشان احساس کنند تا در نهایت درک کنند که احساس جسمی ما چقدر به تصورمان نزدیک است.
افرادی که به دنبال لاغری سریع هستند، می‌توانند به سادگی با تغییر نحوه تفکرشان 10 برابر سریع‌تر لاغر شوند!

بعد از این مرحله، از داوطلبان خواهان لاغری سریع، خواسته شد تا تصور کنند که چقدر کاهش وزن خوب است و با کاهش وزن آنها قادر به انجام چه کارهایی خواهند شد که حالا نمی‌توانند انجام دهند؟ کاهش وزن چه شکلی است و چه عطر و احساسی دارد؟ و با این جملات سعی می‌کردند تمام حواس شرکت‌کنندگان در این پژوهش را به کار بگیرند.

گروه دوم داوطلبان هم با یک جلسه یک ساعته رو در روی انگیزشی و 15 دقیقه تماس تلفنی انگیزشی برای هر دو هفته یکبار برای 3 ماه که برای 3 ماه دوم، به هر 4 هفته یکبار رسید.

در پایان 6 ماه با اینکه حال روحی داوطلبان خواهان لاغری سریع هر دو گروه بسیار خوب بود، اما گروه FIT حدودا 6 برابر گروه «انگیزشی» وزن کم کرده بودند.

حالا اگر شما هم بعد از زایمان حسابی چاق شده‌اید و دنبال راه سریعی برای لاغری سریع و بی‌دردسر هستید، می‌توانید بعد از مراجعه به متخصص تغذیه و دریافت یک رژیم غذایی اصولی، از قدرت تصورتان کمک بگیرید و 10 برابر وزنی که متخصص تعذیه انتظار دارد، کم کنید.

منبع: DailyMail

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها