2109
راهنمای خرید پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری

2 هفته پیش بازدید105

راهنمای خرید پارتیشن اداری یک راهنمای جامع است که به شما می‌گوید در هنگام ثبت سفارش این محصول لازم است به چه نکاتی توجه کنید.

طبیعی است شما هم با مشاهده افزایش قیمت در سالیان اخیر تصمیم گرفته باشید به جای استفاده از آجر و دیوارهای قدیمی، پارتیشن‌بندی را تجربه کنید. اما آیا همیشه پارتیشن‌بندی آنگونه که می‌خواهید پیش می‌رود؟

خیر؛ اگر شما نتوانید یک محصول مناسب و ایده‌آل را تهیه کنید، نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه دلخواه شما ایجاد شود.

به همین دلیل است که مطالعه راهنمای خرید پارتیشن اداری ضروری است‌. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در این مسیر چه اقداماتی لازم است، انجام دهید.

مهم ترین نکات راهنمای خرید پارتیشن اداری

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید پارتیشن اداری (09125479794 – ساوین دکور) قصد داریم به شما بگوییم که برای انتخاب یک محصول مناسب و ایده‌آل بهتر است به چه نکاتی توجه داشته باشید. قطعا غفلت از این نکات می‌تواند شانس شما را در تجربه یک خرید خوب و ایده‌آل کاهش دهد.

برند و کیفیت متریال مصرفی

کیفیت یک محصول با توجه به متریال مصرفی در آن مشخص می‌شود. اگر متریال به کار رفته کیفیت بالایی داشته باشد، قطعا محصول خریداری شده نیز خوب و با کیفیت است.

توصیه ما به تمامی کسانی که در مسیر خرید پارتیشن اداری قرار دارند، این است که سعی کنند سراغ برندهای مطرح بروند تا بتوانند محصولاتی خاص و فوق‌العاده را سفارش دهند.

برندهای مطرح معمولا در ساخت محصولات خود از متریالی با کیفیت استفاده می‌کنند به همین دلیل نیز توانسته‌اند نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.

توجه داشته باشید که یک پارتیشن اداری با کیفیت عمر طولانی دارد و می‌تواند برای مدت زمانی طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

نوع کاربری پارتیشن 

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان این است که قبل از خرید پارتیشن مشخص کنید که نوع کاربری محصول مورد نظرتان چیست؟

انتظار دارید محصول مورد نظر چه مزایایی برای شما داشته باشد؟

آیا به دنبال پارتیشن‌های خاص و دکوراتیو هستید یا محصولات ساده را می‌خواهید؟

قیمت پارتیشن اداری

در این قسمت از راهنمای خرید پارتیشن اداری قصد داریم به بررسی قیمت پارتیشن اداری بپردازیم. بسیار مهم است محصولی را انتخاب کنید که مطابق به میزان بودجه شما باشد.

قطعا هر چه شما بودجه بیشتری در اختیار داشته باشید، دستتان در انتخاب نیز بیشتر خواهد بود. توصیه می‌شود در هنگام انتخاب یک پارتیشن مطابق با بودجه خود حتما با متخصصان فعال در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام محصول بازار بیشتر مناسب شما است.

قیمت یک پارتیشن را نوع، سایز، طراحی، رنگ، امکانات اضافه، ثابت یا متحرک بودن و حتی کیفیت و تعداد جداره‌هایش مشخص می‌کند.

نوع پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند و با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌شوند. از مهم‌ترین انواع پارتیشن اداری که در سالیان اخیر بسیار توجه قرار گرفته است، می‌توان به پارتیشن اداری شیشه‌ای، پارتیشن‌های اداری ام دی اف و پارتیشن‌های آلومینیومی اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این پارتیشن‌ها یک سری تفاوت‌ها با یکدیگر دارند که باعث می‌شود تا هر کس با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرد، کدام یک را خریداری کند. به عنوان مثال پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به دو نمونه دیگر ظاهری جذاب‌تر دارد، به همین دلیل نیز با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسد. این محصول در مقایسه با نمونه‌های ام دی اف و آلومینیومی در برابر ضربه و فشار مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد اما عایق صوتی و حرارتی بهتری است. پارتیشن ام دی اف عایق حرارتی ضعیفی است و ‌پارتیشن آلومینیوم در برابر صوت عایق ضعیفی است. در جدول زیر این سه نوع پارتیشن را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد:

نوع پارتیشن

ویژگی‎ها

پارتیشن اداری شیشه‌ای

ظاهر زیبا و مدرن

قیمت نسبتا بالا

ظرافت زیاد و جلوه ساده

عایق صوتی و حرارتی مناسب

مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و آب

پارتیشن اداری ام دی اف

ظاهر کلاسیک و صمیمی

قیمت متوسط

ظرافت کمتر

عایق صوتی بالا قوی

اشتعال پذیر

پارتیشن اداری آلومینیومی

ظاهر نسبتا زیبا

قیمت ارزان‌تر

عایق حرارتی بالا و عایق صوتی ضعیف

مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

ظرافت و محبوبیت نسبتا کمتر

ثابت یا متحرک بودن پارتیشن 

اگر قصد خرید پارتیشن اداری را دارید (09125479794 – ساوین دکور)، یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از ثبت سفارش باید به آن توجه داشته باشید، ثابت یا متحرک بودن محصول مورد نظر است. پارتیشن‌های موجود در بازار با توجه به قابلیت تحرکی که دارند، به دو دسته محصولات ثابت و محصولات قابل تحرک تقسیم‌بندی می‌شود.

آن دسته از محصولاتی که ثابت هستند، پس از نصب پارتیشن اداری در یک مکان باقی می‌مانند و امکان جابه‌جایی را به کاربر نمی‌دهند. در مقابل محصولاتی که متحرک هستند، در صورت نیاز به جابه‌جایی به راحتی جابه‌جا می‌شوند.

توجه داشته باشید که پارتیشن‌های متحرک قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز دارید هزینه بیشتری را صرف خرید نمونه‌های متحرک کنید یا خیر؟

دوجداره یا تک جداره بودن پارتیشن 

در هنگام سفارش پارتیشن اداری دو گزینه مجزا پیش روی شما قرار می‌گیرد. گزینه اول محصولاتی هستند که از دو لایه تشکیل شده‌اند و به همین دلیل نیز مقاومت بسیار بالایی دارند و عایق صوتی و حرارتی بهتری محسوب می‌شوند.

گزینه اول محصولاتی تنها با یک لایه متریال مورد استفاده هستند. این محصولات ظافت بالایی دارند، به همین دلیل نیز در برابر عوامل خارجی از خود مقاومت نشان می‌دهند.

توجه داشته باشید که پارتیشن‌های تک جداره و دوجداره هر دو خوب و ایده‌ال هستند و کارایی خود را دارند، این شما هستید که با توجه به هدف خود از پارتیشن‌بندی تصمیم می‌گیرید کدام یک از این گزینه‌های را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که قیمت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره با یکدیگر متفاوت است. بنابراین می‌توان گفت میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید نیز بر روی تصمیم‌تان در این مسیر تاثیر خواهد گذاشت.

رنگ و طرح پارتیشن 

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید پارتیشن اداری بسیار تاکید می‌شود به آن توجه داشته باشید، رنگ و طرح پارتیشن دلخواه است.

پارتیشن‌های موجود در بازار رنگ و طرح‌های مختلف و متنوعی دارند که دست خریدار را در خرید کاملا باز می‌گذارد. در واقع می‌توان گفت این موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید از میان مدل‌های موجود در بازار یکی را که کاملا مطابق با سلیقه و میزان بودجه‌تان است، انتخاب و خریداری کنید.

متخصصان توصیه می‌کنند در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارتیشن حتما به تناسب محصول خریداری شده با دکوراسیون مدنظرتان نیز توجه داشته باشید.

اندازه و محل نصب پارتیشن اداری 

در راهنمای خرید پارتیشن اداری (09125479794 – ساوین دکور) توصیه می‌شود که قبل از ثبت سفارش این محصول سعی کنید اندازه و محل نصب را مشخص کنید. اینگونه دستتان در انتخاب کاملا باز خواهد بود و می‌دانید کدام محصول مناسب شما است. افرادی که اطلاعات دقیق و مشخصی در رابطه با اندازه و محل نصب پارتیشن اداری ندارند، معمولا در مسیر خرید این محصول با چالش‌هایی روبه‌رو خواهند شد که انتخاب محصولی ایده‌آل و فوق‌العاده را سخت و دشوار می‌کند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتی اگر شما بهترین و با کیفیت‌ترین پارتیشن موجود در بازار را نیز خریداری کنید، بدون در نظر گرفته اندازه و محل نصب نمی‌توانید انتخاب موفقیت‌آمیزی داشته باشید.‌

امکانات اضافی پارتیشن 

پارتیشن‌های موجود در بازار از یک سری امکانات اضافی برخوردار هستند که غفلت از آن جایز نیست. امکانات اضافه به کار رفته در این محصول به طور مستقیم بر روی هزینه آن اثر می‌گذارد.

جالب است بدانید که اکثر این امکانات برای سهولت استفاده به کار می‌روند و گاهی می‌توانند ظاهر محصول خریداری شده را تحت تاثیر قرار دهند. یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید پارتیشن بررسی این امکانات است.

بهترین مرکز فروش پارتیشن اداری در تهران کجاست؟

یکی از سوالاتی که توسط افراد مختلف بسیار شنیده می‌شود این است که بهترین مرکز فروش پارتیشن اداری در تهران کجاست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم مجموعه‌های مختلفی در شهر تهران در این زمینه فعالیت دارند. همین موضوع نیز انتخاب یک مجموعه معتبر را سخت می‌کند.

بنا بر نظر کسانی که قبل‌تر پارتیشن اداری سفارش داده‌اند، می‌توان گفت ساوین دکور بهترین مجموعه در این زمینه است.

ساوین دکور یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکزی است که سالیان طولانی در زمینه پارتیشن فعالیت دارد و به دلیل ساخت محصولاتی با کیفیت مثال زدنی توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

اگر قصد ثبت سفارش محصول از این مجموعه معتبر را دارید، کافی است با شماره تلفن 09125479794 - 021-66659707 تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

  • پارتیشن ام دی اف بهتر است یا شیشه‌ای؟

هر دو این پارتیشن‌ها خوب و با کیفیت هستند اما ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. به عنوان مثال اگر مقاومت پارتیشن در برابر عوامل خارجی برای شما مهم است، نمونه‌های ام دی اف گزینه بهتری برای شما خواهد بود.‌

  • پارتیشن ساده بخریم یا طرح‌دار؟

انتخاب بین پارتیشن ساده و طرح‌دار به میزان بودجه و همچنین دکوراسیون دلخواه‌تان بستگی دارد.

  • مهم‌ترین کاربرد پارتیشن اداری چیست؟

از پارتیشن‌های اداری برای ساخت فضای مجزا و اتاق‌های اضافه، انواع کمد، انواع میز و ... در محل‌های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها