2109
برای خرید کفش اسکیچرز اصل و ارزان به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید کفش اسکیچرز اصل و ارزان به کجا مراجعه کنیم؟

1402/12/13 بازدید99

برند اسکیچرز یکی از شیک ترین و محبوب ترین کفش های آمریکایی است که به خوبی توانسته جای خود را در بین مردم جهان باز کند. این شرکت بزرگ توسط فردی بنام رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل در شهر منهتن در ایالت کالیفرنیای آمریکا در سال 1992 میلادی تاسیس شد. اسکیچرز در ابتدای راه شروع به تولید اسکیت و کفش های ورزشی سبک نمود. هم اکنون نیز کفش های ورزشی برند اسکیچرز بسیار پر طرفدار است و برای فعالیت های ورزشی و بدنی بسیار مناسب و کاربردی هستند. این شرکت از زمان تاسیس تا به امروز توانسته بسیاری از کفش های زنانه، مردانه، بچگانه را تولید نموده و به راحتی تمام سنین و سلیقه ها را پوشش دهد. برند اسکیچرز علاوه بر تولید طیف وسیع و متنوعی از کفش های مختلف، زیبا و شیک، به تولید عینک، ساعت، کیف، صندل و سایر محصولات نیز پرداخته است. در کنار راحتی و کیفیت بالای این محصولات، استفاده از تبلیغات افراد مشهور خصوصا ورزشکاران معروف و فوتبالیست ها و دوندگان محبوب، به معرفی و جهانی شدن این برند کمک شایانی نموده است.

محصولات شرکت اسکیچرز

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسکیچرز چه نوع کفش ها و محصولاتی را تولید می کند. شرکت اسکیچرز دو نوع کفش را تولید می کند. کفش مخصوص دویدن و کفش مخصوص پیاده روی. اسکیچرز از مموری فوم در زیره کفش های خود استفاده می کند و کفش های BoB و همچنین کفش های ریلکس فیت را برای راحتی بیشتر ورزشکاران عرضه نموده است. انعطاف پذیری و استفاده از مواد منعطف در ساخت این کفش ها باعث شده تا در کنار محافظت و پشتیبانی کامل و مناسب پا، مطابق حرکت پا خم شده و برای فعالیت های ورزشی، دویدن و پیاده روی بسیار راحت و کاربردی باشد. استحکام و کیفیت این کفش ها نیز به حدی است که تا سال ها قابل استفاده بوده و از پای شما به خوبی محافظت می کند. از جمله دیگر محصولات برند اسکیچرز می توان به کلاه، لباس ، کیف، جوراب، چکمه، صندل، اسکیت و سایر محصولات متنوع دیگر اشاره نمود.

ویژگی های اسکیچرز چیست؟

کفش اسکیچرز دارای ویژگی ها و مزایایی است که با خرید کفش اسکیچرز می توانید از آن ها بهره مند شوید.

کیفیت بالای کفش اسکیچرز

یکی از مزایای این کفش، کیفیت و استحکام بالای آن است. با خرید کفش اسکیچرز خیالتان برای چندین سال از داشتن یک کفش شیک و با کیفیت و در عین حال راحت آسوده خواهد بود.

آرامش بیشتر را تجربه کنید

همانطور که قبلا اشاره کردیم موادی در ساخت کفش اسکیچرز به کار رفته تا بسیار نرم و راحت باشد. با خرید کفش اسکیچرز راحتی و آرامش بیشتری را تجربه می کنید و در فعالیت های ورزشی و پیاده روی بسیار راحت خواهید بود.

ضد لغزش بودن اسکیچرز

در ساخت زیره کفش اسکیچرز دقت زیادی شده و از موادی استفاده شده که تا حد ممکن ضد لغزش باشد. همچنین ایجاد شیار و ناهمواری در زیره کفش اسکیچرز به پایداری و ضد لغزش بودن آن کمک شایانی می کند.

کفش اسکیچرز اصل و ارزان از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید کفش اسکیچرز مردانه هستید ، فروشگاه ایران اسکیچرز انواع کفش اسکیچرز اصل را با کیفیت بالا به شما عرضه می کند. خرید کفش اسکیچرز زنانه از این فروشگاه نیز تنوع بالایی در اختیار شما قرار می دهد. با ایران اسکیچرز، آرامش و استایل لاکچری را تجربه کنید. ایران اسکیچرز یک دهه در زمینه عرضه انواع کفش اسکیچرز فعالیت داشته و یک فروشگاه تخصصی و حرفه ای کفش اسکیچرز اصل به شمار می رود. از ایران اسکیچرز، کفش اسکیچرز اصل بخرید و شیک و راحت بمانید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها